Stalinin karmea kuolema.

Loppu.

Luin 90-luvun alussa jostain lehdestä Stalinin sairaanhoitajan haastattelun. Hän vietti Stalinin luona tämän viimeiset päivät. Haastattelun mukaan Stalinin kuolinkamppailu oli hirveä, huutoa, riuhtomista, raivoa... Vähän ennen kuolemaansa Stalinin silmät revähtivät selälleen ja hän huusi apua: "Olen tulijärvessä! Auttakaa, minä palan! Täällä on hirveä tuska!". Sitten hän kuoli. Stalin oli kristinuskolle vihamielinen ateisti eläissään, eikä hän uskonut helvettiin.

36

9802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jami369

piti alunperin tulla pappi

• kannattaa uskoa!

tapauksen, Suomessa tapahtunut. Joku tunnettu rikas mies ehkä osakkeensijoittaja, hänellä oli paljon rahaa. Hänellä oli hoitaja siellä paikalla ennen kuolemaansa, hoitaja oli nainen. Kun rikas mies oli kuolemassa, hän näki Saatanan tulevan. Hän huusi aivan mielettömästi "Saatana tulee" ennen kuolemaansa ja tietysti tämä hoitaja tuli aivan järkyttyneeksi.

Sitten tämä omakohtainen kokemus, olin 12 vuotias. Minä olin isäni kanssa sairaalassa katsomassa ukkiani, hänellä oli sydänpysähdys edellisenä päivänä. Isäni oli tiedustellut ukilta, näkyikö siellä mitään toisella puolen niin hän vastasi siellä näkyi Jeesus rajan toisella puolen mutta itse en tiedä miten ukkini vastasi isälleni kokonaan. Silloin kun ukkini kuoli sinä päivänä, hän nukkui levollisesti kun oli niin vakavasti sairas tämän minä näin. Sitten kun ennen ukin kuolemaansa noin tunti, ukkini heräsi sängyssä hän tervehti minua oikein lämpimästi sitten nukahti heti, ei puhunut paljon mitään. Ennenkuin kuolema tuli ukin kohdalle, mä näin hänen silmissään jotain, silmät alkoi vähän räpäytellä ehkä muutaman sekunnin ja samalla kroppa hengitti syvään sitten välittömästi hän avasi molemmat silmänsä kokonaan aivankuin näki jotain toiselle puolelle hämmästyneenä sitten nukkui pois, tämä kesti ainakin puoli sekuntia sen koommin en ihmetellyt sitä tapausta mutta ukkini näki jotain, en ymmärtänyt silloin ja tuli järkytys minulle kun ukkini kuoli. Ukkini näki jotain! Tiedän vaan hän oli mukava, käynnyt toisen maailmasodan, sillä oli sankaritekoja karjalan kannaksella, vääpeli.

• ev.lut
        kannattaa uskoa! kirjoitti:

tapauksen, Suomessa tapahtunut. Joku tunnettu rikas mies ehkä osakkeensijoittaja, hänellä oli paljon rahaa. Hänellä oli hoitaja siellä paikalla ennen kuolemaansa, hoitaja oli nainen. Kun rikas mies oli kuolemassa, hän näki Saatanan tulevan. Hän huusi aivan mielettömästi "Saatana tulee" ennen kuolemaansa ja tietysti tämä hoitaja tuli aivan järkyttyneeksi.

Sitten tämä omakohtainen kokemus, olin 12 vuotias. Minä olin isäni kanssa sairaalassa katsomassa ukkiani, hänellä oli sydänpysähdys edellisenä päivänä. Isäni oli tiedustellut ukilta, näkyikö siellä mitään toisella puolen niin hän vastasi siellä näkyi Jeesus rajan toisella puolen mutta itse en tiedä miten ukkini vastasi isälleni kokonaan. Silloin kun ukkini kuoli sinä päivänä, hän nukkui levollisesti kun oli niin vakavasti sairas tämän minä näin. Sitten kun ennen ukin kuolemaansa noin tunti, ukkini heräsi sängyssä hän tervehti minua oikein lämpimästi sitten nukahti heti, ei puhunut paljon mitään. Ennenkuin kuolema tuli ukin kohdalle, mä näin hänen silmissään jotain, silmät alkoi vähän räpäytellä ehkä muutaman sekunnin ja samalla kroppa hengitti syvään sitten välittömästi hän avasi molemmat silmänsä kokonaan aivankuin näki jotain toiselle puolelle hämmästyneenä sitten nukkui pois, tämä kesti ainakin puoli sekuntia sen koommin en ihmetellyt sitä tapausta mutta ukkini näki jotain, en ymmärtänyt silloin ja tuli järkytys minulle kun ukkini kuoli. Ukkini näki jotain! Tiedän vaan hän oli mukava, käynnyt toisen maailmasodan, sillä oli sankaritekoja karjalan kannaksella, vääpeli.

Kyllä kuolevan luona käydään ennen kun lähdön hetki koittaa. Ja molemmilta puolilta on "edustaja" paikalla. Jumala lähettää enkelinsä ja paholainen demoninsa. Se on ihmisen viimeinen mahdollisuus päättää katuuko syntejään ts. tunnustaako syntinsä ja uskoo että Jumala voi armahtaa ne Jeesuksen ristinkuoleman kautta. Jumala haluaa vielä viimeiseen asti kutsua ihmistä pelastukseen. Mutta paikalla on myös sielunvihollinen kerjäämässä sielua itselleen.... Näin minä uskon. Siitä sitten lähdetään "vaivan paikkaan" tai "lepoon" jossa odotellaan viimeistä päivää.... Olen nähnyt vierestä sen luopumisen tuskan... Ja kuullut muiltakin omaisensa menettäneiltä täysin vastaavia kokemuksia. Lisäksi kuolevia hoitavat ovat kertoneet samanlaisia asioita. Että totta on!

• kannattaa uskoa
        ev.lut kirjoitti:

Kyllä kuolevan luona käydään ennen kun lähdön hetki koittaa. Ja molemmilta puolilta on "edustaja" paikalla. Jumala lähettää enkelinsä ja paholainen demoninsa. Se on ihmisen viimeinen mahdollisuus päättää katuuko syntejään ts. tunnustaako syntinsä ja uskoo että Jumala voi armahtaa ne Jeesuksen ristinkuoleman kautta. Jumala haluaa vielä viimeiseen asti kutsua ihmistä pelastukseen. Mutta paikalla on myös sielunvihollinen kerjäämässä sielua itselleen.... Näin minä uskon. Siitä sitten lähdetään "vaivan paikkaan" tai "lepoon" jossa odotellaan viimeistä päivää.... Olen nähnyt vierestä sen luopumisen tuskan... Ja kuullut muiltakin omaisensa menettäneiltä täysin vastaavia kokemuksia. Lisäksi kuolevia hoitavat ovat kertoneet samanlaisia asioita. Että totta on!

kanssasi, mitä sanoit. Ihminen voi pelastua ennen rajan toiselle puolelle astumista.

Siunausta!

• ...
        kannattaa uskoa kirjoitti:

kanssasi, mitä sanoit. Ihminen voi pelastua ennen rajan toiselle puolelle astumista.

Siunausta!

Kun itse heitin lusikan nurkkaan, en aluksi edes huomannut sitä juttua. Olin silloin ateisti. Sitten huomasin katsovani ruumistani ylhäältäpäin, hoitohenkilökunnan työskentelevän sen kanssa kuumeisena, ja mietin: "Oh shit, olen kuollut." Seuraava ajatukseni oli: "Oh shit - jos olen kuollut ja silti yhä kykenen ajattelemaan, näkemään ja tuntemaan, se merkitsee sitä että ne jutut Jumalasta ja taivaasta olivat sittenkin tosia!". Sen jälkeen minua vietiin.

Mutta sen jälkeen en ole enää uskonut. Nyt tiedän.

• poisoooon

nykyäänhän kaikki tiedämme että Stalin myrkytettiin kuoliaaksi.

• Dzugashvili

Siis kuoli aivoverenvuodon komplikaatioihin, kuten niin moni suomalainen mieskin.

• RDF

Stalin kuoli Aivoverenvuotoon ja liialliseen alkoholin ja tupakan käyttöön. 3 kk aikaisemmin Stalinin henkilääkäri sanoi että teidän on parempi vähentää tupakointia ja alkoholinkäyttöä koska hengityksenne on tuskallisen rahisevaa. Ja se ei ole hyvä merkki.

• eg

Berija kehui myrkyttäneensä Stalinin.

• toveri Stalin

Ja vitut huusin.

• ...

Stalin kuoli yksin. Hän kuoli aivoverenvuodon komplikaatioihin ja hänet löydettiin kylpyhuoneestaan kuolleena. Hän oli oksentanut, ja kuolemassa hänen sulkijalihaksensa olivat herpaantuneet, joten hän kirjaimellisesti oli uinut skeidassa ja piipissä.

Stalinin viimeisiä sanoja ei tiedetä. Stalin oli loppuun saakka paranoidi, ja tuo vainoharhaisuus lopulta koitui hänen kuolemakseen - kukaan ei uskaltanut mennä kylpyhuoneeseen pelätessään Stalinin vihaa, eikä häntä enää voitu pelastaa kun sinne päätettiin mennä. Veikko Huovinen asettaa hänen suuhunsa "Missä on vasemman jalan sukka? Tuolin allako?"

• * ~~~ *

PSYKOPAATTI!!

• RFD

Paikalla oli Kaikki lähimmät poliitikot ja ssana Stalinin oma tytär ! Svetlana Allilujeva joka on vissiin vieläkin hengissä. Otahan pikkasen selvää ennen kuin lauot tollasia. Totta on se että Stalin kuoli aivoverenvuotoon. ja stalinin lääkäri antoi merkin avustajalle et painele rinnasta kun sydän pysähtyi jolloin Kaganovits sanoi et lopettakaa elvyttäminen ja päästäkää hänet menemään tuskistaan. Ja samallahetkellä tytär meni halaamaan isäänsä. aj berija juoksi ulos huoneesta valmistelemaan omaa valtaan nousua.. Puheet stalinin huutamisesta ja saatanallisesta puheista on IHAN SILKKAA PASKAAA !!!!!

• slslsl

Eikös sinne tulimereen mennä vasta viimeisen tuomion jälkeen, eikä heti kuollessa (tai sitä ennen, kuten tässä väitetään)?

• ...

Kaikissa tyypin III negatiivisissa eli helvetillisissä kuolemakokemuksissa (noin 5% kaikista) helvetti on alkanut välittömästi kuoleman jälkeen.

Helvetti merkitsee yksinkertaisesti eroa Jumalasta, ja tällöin kaikki alitajuntaan patoutuneet kauhut pääsevät pintaan - ja toteutuvat.

Katso myös Heb 9:21. Tosin sitä kohtaa ei kristinusko ole ikinä osannut tulkita oikein.

• slslsl
        ... kirjoitti:

Kaikissa tyypin III negatiivisissa eli helvetillisissä kuolemakokemuksissa (noin 5% kaikista) helvetti on alkanut välittömästi kuoleman jälkeen.

Helvetti merkitsee yksinkertaisesti eroa Jumalasta, ja tällöin kaikki alitajuntaan patoutuneet kauhut pääsevät pintaan - ja toteutuvat.

Katso myös Heb 9:21. Tosin sitä kohtaa ei kristinusko ole ikinä osannut tulkita oikein.

Tarkoitin tietysti, että ongelma on kristinuskon kannalta.

Tämä kertomushan on huonosti naamioitu käännytysyritys kristinuskoon, joten sen perusteella tuon ongelman lauoin.

Ongelmaa ei tietenkään ole, jos uskoo kuolemanrajakokemuksiin totena. Siten tuo, vaikkakin varmaan on fiktiivinen tarina, olisi linjassa muiden kokemusten kanssa.

• historiaa lukenut

Stalin kuoli kylläkin yksikseen, ja löydettiin kuolleena kun kukaan ei uskaltanut mennä häiritsemään.

• paikalla

Tuskinpa virallinen venäläinen historian-
        kirjoitus ja muukaan virallinen asiakirja
        kertoo siitä MITEN merkkihenkilö on kuollut.
        Henkilön kuoleman ollessa minuuttien päässä
        luotettavimman tiedon kuolinkamppailusta antaa
        hoitaja/lääkäri/omainen.He ovat siis läheltä
        näkemässä sen miten ko.henkilö kuolee.
        Historian kirjoittajat tulevat mukaan monasti
        vasta vuosienkin kuluttua.

• Pöhkö!
        paikalla kirjoitti:

Tuskinpa virallinen venäläinen historian-
        kirjoitus ja muukaan virallinen asiakirja
        kertoo siitä MITEN merkkihenkilö on kuollut.
        Henkilön kuoleman ollessa minuuttien päässä
        luotettavimman tiedon kuolinkamppailusta antaa
        hoitaja/lääkäri/omainen.He ovat siis läheltä
        näkemässä sen miten ko.henkilö kuolee.
        Historian kirjoittajat tulevat mukaan monasti
        vasta vuosienkin kuluttua.

Mistä sinä tiedät oliko paikalla terveydenhuoltohenkilökuntaa? Etkö tajua että terveydenhuoltohenkilökunnankin puheet on joku kirjoittanut muistiin, koska he ovat jo kaikki kuolleet?

Stalinin kuolemasta ei meillä enää ole yhtään silminnäkijää kertomassa, kertojat ovat nykyään historioitsijoita, toimittajia ja SINUN kaltaisiasi tosiviisaita.

• Tosiviisas
        Pöhkö! kirjoitti:

Mistä sinä tiedät oliko paikalla terveydenhuoltohenkilökuntaa? Etkö tajua että terveydenhuoltohenkilökunnankin puheet on joku kirjoittanut muistiin, koska he ovat jo kaikki kuolleet?

Stalinin kuolemasta ei meillä enää ole yhtään silminnäkijää kertomassa, kertojat ovat nykyään historioitsijoita, toimittajia ja SINUN kaltaisiasi tosiviisaita.

Heh heh! Nimimerkkisi paikalla on itseäsi
        hyvin kuvaava sana "Pöhkö".
        Ei minulla ole aikaisempaan kirjoitukseeni
        mitään lisättävää,koska se on täydellinen
        vastaus. Kyllä kuolevan ihmisen lähellä viimeisillä
        minuuteilla on edelleenkin joko hoitaja/lääkäri/
        omainen.No lisätään siihen vielä pappi.
        Mene vaikka saattokotiin sitä kysymään.
        Kyllä muutkin,kuin historiankirjoittajat osaavat
        kirjoittaa.Henkilökohtaisissa päiväkirjoissa on
        usein paljon paljastavampaa tietoa merkkihenki-
        löstä,kuin jossakin virallisissa asiakirjoissa,
        koska niihin tuppaa tulemaan kovin värittynyttä
        ja puolueellista "omakehupropagandaa".
        Kuuluisien ihmisten loppuhetkiä seurataan hyvin-
        kin tarkkaan ja lähellä olevien henkilöiden
        kuvaukset tallennetaan huolellisesti.

• Elena

Stalinia on luonnehdittu psykopaatiksi, lisäksi on sanottu että hänet myrkytettiin, ja että hän kuoli aivoverenvuotoon. Lisäksi hän oli ateisti, ja hänen tunnollaan oli suunnattomat joukkomurhat, jotka oli rinnastettavissa 3. valtakunnan holocaustiin. Eipä ihme, että hän kuollessaan koki olevansa helvetissä, ihan psyykkisistä ja fyysisistä syistä siinä tilanteessa viimeisenä hetkenään.

• Erebus.

Stalin mihinkään helvettiin joutunut. Pikemminkin Jeesus ja Jumala vain pitivät hänestä koska hän oli samanlainen himomurhaaja ja maaninen paranoidi psykopaatti kuin iso paha Jumala ja hänen penskansa.

• Erebus. kirjoitti:

Stalin mihinkään helvettiin joutunut. Pikemminkin Jeesus ja Jumala vain pitivät hänestä koska hän oli samanlainen himomurhaaja ja maaninen paranoidi psykopaatti kuin iso paha Jumala ja hänen penskansa.

Kysymys uskovaisille:
        Miksi teille tuntemattomat joutuisivat helvettiin.
        Teille läheiset suoraa tietä taivaaseen.
        Tämä kertomuksesi isä aurinkoisen kuolemasta hoitajan läsnäollessa on samaa ropakandaa mitä jauhoitte kekkosesta. Ihan lehtikirjoituksin. Olkoon että hänellä oli hoitaja lähellä, dementoituneen UKK:n on ollut tosi vaikeata ottaa Kristus vastaan. Silti hän on taivaassa sellaisena kun sen käsittää.
        Ketkään ei ole niin itsekeskeisiä kun ns uskovat. Eikä ketkään niin luokkatietoisia kun Kommunistit.
        kyllä jämpti on näin.

• ihmerapagandaa
        maagikko kirjoitti:

Kysymys uskovaisille:
        Miksi teille tuntemattomat joutuisivat helvettiin.
        Teille läheiset suoraa tietä taivaaseen.
        Tämä kertomuksesi isä aurinkoisen kuolemasta hoitajan läsnäollessa on samaa ropakandaa mitä jauhoitte kekkosesta. Ihan lehtikirjoituksin. Olkoon että hänellä oli hoitaja lähellä, dementoituneen UKK:n on ollut tosi vaikeata ottaa Kristus vastaan. Silti hän on taivaassa sellaisena kun sen käsittää.
        Ketkään ei ole niin itsekeskeisiä kun ns uskovat. Eikä ketkään niin luokkatietoisia kun Kommunistit.
        kyllä jämpti on näin.

Miksi Jumalan lupaukset omilleen taivaaseen pääsystä tekisivät kristityistä itsekeskeisiä??

Luokkatietoisuus on tuottanut vain vihaa maailmaan, ei mitään muuta. Ja kommunismi perustuu vihalle toisinajattelijoita kohtaan huolimatta näennäisestä solidaarisuudesta.

• Prauda!!!

Todellisuudessa Stalin kuoli hiljaisesti Poliittisten kaveridensa ympäröimänä:
      Saadessaan Sydän kohtauksen hänen hyvät ystävänsä antoivat hänelle Nitrojen
      sijaan kalkkitapletteja. Tämä mahtava teloittaja kuoli Poliittisten ystäviensä
      ympäröimänä aivan hiljaisesti. Näet toiset Kommunisti johtajat halusivat päästä
      eroon hänestä. Olen vain sattumalta lukenut täm,än paljastetun tarinan
      todellisuus puolen. Voi kuinka hävytöntä valehtelemista tapahtuu uskovaiseksi
      itseään kutsuvalta!!!{/}

• muuan mies

Kun Leninin ruumis palsamoitiin, ja Stalin antoi määräyksen, että hänen ruumistaan ei saa palsamoida, johtuu siitä, että siihenaikaan uskottiin ihmisen paluuseen takaisin maanpäälle, kun hänen ruumiinsa oli lahonut haudassa.
        Sen takia Stalin uskoi, että palaa takaisin maanpäälle ennemminkuin Lenin, koska Stalin oli tapattanut kaikki Leninin kannattajat ja todelliset kommunistit, kansan vihollisiksi leimattuina, ja näin vallankumous oli syönyt omat lapsensa, ja tsaarismi palasi valtaan ja käytti kommunismia vain kilpenään, samoin kun muut diktaattorit
        kristinuskoa.

• varoituksena meille.

Stalin tytär oli tunnustava kristitty. Hän on kai kuollut äskettäin, niin muistan lukeneeni. Hänkin on vakuuttunut että isän osa on hirveä, koska hän tietoisesti käänsi selkänsä Jumalalle ja paattui raakalaiseksi.

• okkigaam

Eikös Stalinin ruumis ollut jonkin aikaa Leninin vieressä mauseleumissa. Siirrettiin hautaan mauseliumin taaksi kun tuomittiin pahat tekonsa.
      Näin kertoi paikallinen opas 1976
      Melleri tuo pikku veitikka keksii kaiken laista. Olen lukenut kirjojaan huomaten kuinka ajankohdan mukaan laatii uuden kasetin tai kirjan. Kuten avaruus olennoista ym. Ehkö nyt saarnansa ovat CD levyllä.
      Siinä on mies joka on rikastunut yksinkertaista ihmistä peloitellen. Stalin oli yksin. Se kerrotaan myös sen ranskalaisen kirjoittamassa elämäkerrassa. Nimeltä STALIN.
      Olen käynyt Bilisissä 1990 Paikka oli kuin suuri mustolaisleiri Viereinen kaupunki josta isä aurinkoinen oli lähtöisin Gori tai sinne päin. Siellä oli vielä hänen patsaansa kuten kotinsa museona.
      maagikko

• So I heard

Hänen tyttärensä, Svetlana, on kylläkin kertonut että Stalin kuoli ihan yksin. VArtija oli kyllä kuullut krohinaa huoneesta, mutta sinne hän ei uskaltanut mennä, koska se oli ankarasti kielletty ilman Stalinin lupaa.

Merkittävää tämä äkillinen kuolema on varsinkin meidän suomalaisten kannalta, sillä hän kuoli vain pari viikkoa ennen kuin hänen ja esikuntansa jo pitkään suunnittelema Suomen Valtaaminen 1953 piti tapahtua!

• TOTUUS 7

Lopulle loppu. Vielä kuolemassakin tuota raakaa ropakandaa tarvii lukea. Tuollaisista kapitalisti kommunisteista. Ovat aina valehdelleet ja valehtelevat aina.

• Stalinin aikakausi...seuraamuksineen oli käänteinen Leninin ihanteisiin.

Lenin varoitti Stalinista?

Leninin viime viesti oli varoitus olla valitsematta hänen jälkeensä Stalinia ???.
        Tällainen fakta on jäänyt jatkuvasti merkitykseltään huomioitta.

Lenin ei olisi suin'surminkaan halunnut Stalinia, koska hän tunsi tyypin...........oli oikeasa, ja seuraamukset nähtiin lyhyesä ajassa.

• Kalinin

Johtavat juutalaiset alkoivat huolestua asemastaan. He tajusivat että Stalin voisi mennä paljon pidemmälle. Eräs näistä huolestuneista jäsenistä oli Lazar Kaganovits, Politbyron jäsen. Hän päätti organisoida juonen Stalinin erottamiseksi. Hän kutsui kolme Politbyron jäsentä; Nikolai Bulganin, Vjatseslav Molotov´in ja Kliment Voroshilovin, jälkimmäisen huvilaan Zhukovkaan missä hän, oman tunnustuksensa mukaan, ehdotti oman sisarensa, Rozan (Stalinin vaimo), joka oli lääkäri, käyttämistä surmaamaan Stalin pillereillä jotka aiheuttivat verenvuotoa aivoissa. Päätettiin että Stalinin tavallisesti käyttämät pillerit vaihdettaisiin toisiin, joita Molotov kutsui rotanmyrkyksi. Jokainen kannatti Kaganovich´in ehdotusta (Stuart Kahan, The Wolf of the Kremlin: Stalin's Right-Hand Man, Stockholm, 1988, s. 268 - 269).

Lazar Kaganovitsin veljenpojan, Stuart Kahanin kirjasta Kremlin susi.

• jk

niinkö

• kalinin

niin

• debiili diletantti

Kuka tämä tällänen stalin on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3597
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2627
    4. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2418
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      91
      2337
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      249
      2146
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1922
    8. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1759
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1491
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1408
    Aihe