Kyllä onautotehtaiden nimet automalleille monesti sellaisia, ettei kyllä suomenkieltä ole otettu huomioon. Eräitä karseita mallinimiä:
-VW Polo; voi sentään mikä pieni poloinen
-Chevrolet/Daewoo Kalos; isoisän kalossithan ne siinä
-VW Vento; ventovieras herättää aina epäilyksiä
-Fiat Panda; hittoako nyt karhulajin nimi autolle!
-Hyundai Elantra; no en lantraa viinaa limsalla, en!
-Ssang yong Musso; siis hä, onko kyse jostain somalista??
-M-B Vito; siis näyttelijä Danny de Vito täällä?
-Toyota Yaris; ka varishan se siinä raakkuu
-VW santana; voi s...na sentään!
-Lada Samara: laupias samarialainen?
-Skoda Fabia; tästähän saa hirveän fobian!
-Porsche Cayman; siis onko autokin sukupuolisesti poikkeava (gay man)?
Muitakin löytynee, tässä aluksi....
Karseat auton
7
1041
Vastaukset
- mitsu pajero
Pajero espanjaksi tarkoittaa runkkaria =) autoa kyl myydään siel eri nimellä, mutta viedähän sinne vois yhden ison runkkarin ;)
- mitsu pajero
jannetin82 kirjoitti:
Mulla on semmonen muistikuva että se huora, saatan kyllä muistaa väärin.
Huora = Puta =)
mitsu pajero kirjoitti:
Huora = Puta =)
ei se kumminkaan oo niin tarkkaa, potta kuitenkin on, että pajero ei käynyt nimensä takia kaupaksi epsanjassa
- Peke piru
"Kyllä onautotehtaiden nimet automalleille monesti sellaisia, ettei kyllä suomenkieltä ole otettu huomioon."
Suomea puhuvia on noin 5 miljoonaa. Maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, jotka eivät puhu suomea. Promille siis puhuu suomea.. miksiköhän ei tätä meidän kieltä oteta huomioon?? - The Rat
Taisi olla nimikkeellä Kalina, tms...
Kuvaa kyllä varmaan hyvin autoa, eli siinä mielessä onnistunut nimeäminen. - wum
Hyundai Elantra on ainakin joissain maissa Hyundai Lantra. Ymmärrän etteivät viitsineet tuoda Suomeen sillä nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437