n.4000e paku

halvalla hyvää

aattelin ostaa noin 4000e pakun,mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan paras tuohon haarukkkaan,meinaan kallistua hiaceen koska toyotathan ei oo ikinä hajonnu kellään,pitääkö paikkansa,mersukin tietty hyvä,isä ukollani on 200000 ajetu 108d vito vm-99 ja siihen ei oo tehty mitään normaali huoltoa kummempaa,ovat vaan turhan kalliita...

7

1726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestää ja

      Mersun vitokin vaikka sitä on haukuttu niin on melko hyvä silti, mutta se ei ole kyllä mersua että on kokemusta, ennemmin hiace. Meillä oli vito 110D, joitakin vikoja oli mutta ei isoja, kyllä se kenkääkin sai ja parasta siinä ehkä oli uskomattoman suuntavakaa ajettavuus, se meni kiskoilla motareilla paremmin kuin mikään muu koskaan ajamani ajoneuvo. Ruosteherkkä oli myös vaikka oli ruostesuojaus, kenepelti kuin haulikolla ammuttu, liukuoven reuna ruosteessa, keskuslukko kränää, liukuovi temppuili hiukan.. anyway paljon muutakin mutta en muista kaikkea..

      Automaatilla ihan kiva kaupunkirassi, onneksi ei ollutkaan manuaali kun tuntui että ei siinä olisi jalkaa kytkimellä mahtunutkaan nostelemaan!

      • transportteri

        ransiitin voit tuolla budjetilla löytää kohtuu hyvänkin, tekniikka on peruskamaa, ja osia helposti saatavilla. Hiacea et tuolla hinnalla saa yhtä hyvää. Transporttereista kehoitan pysymään erossa, tuonhintaiset on aivan mätiä.
        Ja kaikki maksdat ja urvanit saa unohtaa.


      • halvalla hyvää

        juu kyllä se hiace taitaa mulle olla paras,transitilla ei pääse mihinkään talvella,kevyt perä ja kaikissa ei ole lukkoakaan akselilla,volkkareista kuulemma vaihdellaan laatikoita yhtä usein kuin jakoremmiä,olipa kyseessä paku tai ha...


      • halvalla hyvää kirjoitti:

        juu kyllä se hiace taitaa mulle olla paras,transitilla ei pääse mihinkään talvella,kevyt perä ja kaikissa ei ole lukkoakaan akselilla,volkkareista kuulemma vaihdellaan laatikoita yhtä usein kuin jakoremmiä,olipa kyseessä paku tai ha...

        enpä oo vielä laatikkovioista kuullut, mutta kaikkee pientä, joka on todella ärsyttävää, vaikkakaan ei pysäytä menoa niissä on.


      • pee
        halvalla hyvää kirjoitti:

        juu kyllä se hiace taitaa mulle olla paras,transitilla ei pääse mihinkään talvella,kevyt perä ja kaikissa ei ole lukkoakaan akselilla,volkkareista kuulemma vaihdellaan laatikoita yhtä usein kuin jakoremmiä,olipa kyseessä paku tai ha...

        Itsellä -92 Transportteri 1,9 D koneella.
        Hyvä ajaa, lämmin, pienikulutuksinen.
        -Kone avattu 255 tkm öljyrenkaan takia, kova meteli, pystysauma ruosteessa, maali lohkeilee, laiska pikkukoneella.
        Silti olen tyytyväinen. Vikoja on uusissakin autoissa.


    • pakumanni

      Ducatoja saa pikkurahalla,melko hyviäkin joukossa,ainakin itse onnistuin saamaan 7000e:lla hyvän yksilön,samoilla kilometreillä transporterista pyydettiin 13500 e.

      • porvoolainen

        mulla -98 transit 188000 km ajeltuna ,luotettava,laiska,kova ääninen,kankea, liukkaalla huono, autokauppias joka myynyt ja huoltanut fordeja 30 vuotta sano että vahvoja ovat. mullakin toiminut erittäin hyvin.talveksi hyvät renkaat ja 150kg hiekkalaatikko konttiin taka-akselin päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe