Asiatonta sensuuria palstalla

Mika0800

Asiallinen kirjoitukseni pasltalla on joutunut aiheettoman sensuroinnin kohteeksi.

Seriffin asiattomasta toiminnasta on raportoitu ylläpidolle. Toivottavasti lähtee seriffioikeudet tuollaisesta sikailuksi luokiteltavasta asiallisten viestien sensuroinnista.

Tällä palstalla voi hyvinkin olla ongelmallista julkaista puhelinnumeroita siksi, että on vaikea tarkistaa, onko numero joko kirjoittajan oma tai onko kirjoittajalla numeronhaltijan lupa julkaista ko. numero.

Mutta juuri siksi olenkin ottanut tavaksi laittaa numeron sijasta linkin omalle kotisivulleni linkin, jolta numeroni löytyy.

Ja kotisivunsa sisällön laillisuudesta vastaa jokaisen kotisivun ylläpitäjä itse, siihen ei suomi24 seriffien ole syytä puuttua.

30

2227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hauska tyyli sinulla =D

• MMies

Palstaltakin poistettiin juuri viesti, jossa valiteltiin palstan nykyistä tasoa ja kirjoittajien älykkyyttä. Jotain rajaa.

• rupeli

Sen olisi saanut jättää. En ehtinyt edes lukea koko ketjua ja vähän nyppäsee minuakin.

:-(

• Mikähän siinä viestissä oli vikana? Ettei vain Xamio ala ottamaan joka asian hieman liian henkilökohtaisesti?

• ....saa...

...jauhaa samoja kuluneita aiheita päivätolkulla, mutta kritiikittömyyttä ja mustavalkoisuutta ei saa kritisoida.

Ei muuta kuin takaisin jauhamaan kuka antaa kenellekin, missä, miten ja montako kertaa.

• sgahg

sellaisen olevan asiallista kommentointia?
        *millehän palstalle olen tullut, täällä tuntuu olevan älykkyysosamäärä nolla*

• rupeli

Mainostaminen on palstalla kiellettyä.

Ehkäpä itsensä mainostaminen nettisivujen välityksellä katsotaan tällaiseksi?

Muutenkin, itsensä mainostamista varten on omat kanavansa, kuten vaikkapa suomi24 treffit.

Jos joku viesti poistetaan, niin ei kai siihen maailma kaadu? Kokeilee vaikka jotain toista palstaa, jos viestin aihe/sisältö ei sefua miellytä, eli jos se on siis niin offtopic, että se pitäisi muutenkin siirtää muualle.

• antais

puolta omaisilles, en usko. ;)))

• ottaisin sitten

sen lamborchinin (tulikoha oikein)? Niin että pistäppä se jo tilaukseen. :))))

• Wastaaja

..lukea siitä poistetusta viestiketjusta, jossa oli ilmeisesti jotakin juttua ns. vanhoista vakikirjoittelijoista täällä. Kieltämättä itsekin kummastelen hieman (esim.) sen poistamista... Tiedä tietty, että minkälaisia herjausviestejä tms.(?) siihen sitten ehti tulla.

Kyllä musta periaatteessa täällä pitäis voida keskustella (jos se tapahtuu asiallisesti) myös noista palstan tasoon tms. vanhoihin vakkareihin etc. liittyvistä jutuista(kin), vaikka ne ei kaikkia miellyttäiskään. Itse en ottanu osaa ko. keskusteluun (eikä aihe mua suuremmin kiinnostakaan), mut hiukan kummallista on, jos täällä saa kuitenkin tehdä kaiken maailman listauksia nykyisistä kirjoittajista jne., mut sit yhtään kritiikkiä palstan tasosta ei sais esittää.
      Oon joskus huomannut muitakin viestisisällöltään ihan asiallisia juttuja poistetun. Argh, ettei vaan olis joku mielivaltaisesti poistopyyntöjä tekevä Master p*ssi kyseessä...

Sotii jotenkin mun sananvapauskäsitystä vastaan tollanen. Kenties sheriffi kuitenkin tiesi, mitä teki.

• puheenollen..

se taitaa olla kateellinen jos joku haluaa löytää seuraa, löytää vaikka täällä miesten logiikassa tai naisten logiikassa kivan keskustelukumppanin ja kateuttaan käskee poistattamaan ne viestit. Aika sairasta touhua. Mutta eipä sellaiset toisten viestien ammatti-ilmiantajat varmaan itse koskaan löydäkään seuraa, toivotaan ainakin niin!

Kateus on paha juttu eikä saa aikaan kuin lisää pahaa.

• Kärmestys

ymmärtänyt tuota palstan tason kritisoimista.
        Siis mikä ihmeen taso. Ei täällä mikään ole muuttunut ja jos muuttuukin, niin se on vaan aina positiivista.
        Tietysti välillä tulee tuollaisia tunteenpurkauksia ja turhautumia.
        Paha ketään on lähteä syyllistämään huonoista kirjoituksista, kun ei täällä kukaan ole kenellekkään vastuussa.

• tot kaikkee tekstiis

lukea, mutta jos tälläselläkin palstalla on "vanhoja vakkareita" niin ei tää sit mikään hyvä palsta olekkaan? Täh? Mistä täällä muuten yleensä kirjoitellaan, tulin tänne todella vahingossa.

• vinkki..

Kokeile jotain toista aluetta, kaikilla alueilla ei ole yli-innokkaita sefuja (onneksi!). Kyllä voi tärpätä, kunhan ei laita viestiään Miehen logiikkaan (sefu poistaa ajattelematta ja sen kummemmin järkeä käyttämättä kaikki "seuranhaut" ja kaverilliset keskustelut mitä joku kateellinen idiootti käskee poistamaan), tai Naisen logiikkaan (siellä pyörii taas joku joka kopsaa nikin ja alkaa toisen nikillä heittämään herjauksia ja törkeyksiä, tosin sulla onneksi on rekattu nikki mutta muuta häiriköintiä saattaa tulla).

Tsemppiä, kyllä niitä kamuja ja seuraa löytyy näiltä keskustelualueiltakin kunhan välttää Miehen logiikkaa ja Naisen logiikkaa alueita.

• tuli mieleen

että sitten kannattaa väistellä kaikkia muitakin palstoja, eikä vain suomi24'n. :D
        Terkuin monella palstalla vieraillut ja näkyy meininki olevan ihan samanlaista niillä kaikilla. kiitos hyvistä nauruista tälle aamulle. ;D

• on P***A

Se ei toimi ja sen on moni huomannut! Sitten kun sen saa edes auki niin se toimii toimivana ollessaankin miten sattuu. Miksi hitossa suosittelet yhtä surkeimmin toimivista deittipalveluista?? Sitäpaitsi naiset Treffit S24:llä on niitä prinsessoja jotka etsii jotain mitä ei ole olemassakaan, siks niiden profiilitkin roikkuu siellä vuodesta toiseen kun kukaan ei niille kelpaa.

• SimStim
        on P***A kirjoitti:

Se ei toimi ja sen on moni huomannut! Sitten kun sen saa edes auki niin se toimii toimivana ollessaankin miten sattuu. Miksi hitossa suosittelet yhtä surkeimmin toimivista deittipalveluista?? Sitäpaitsi naiset Treffit S24:llä on niitä prinsessoja jotka etsii jotain mitä ei ole olemassakaan, siks niiden profiilitkin roikkuu siellä vuodesta toiseen kun kukaan ei niille kelpaa.

Oli se miten paska tahansa, ei miehen logiikka palsta ole mikään helvetin treffipalsta.

Tyhmäkin tajuaa, ettei Zamio voi suositella roolinsa puolesta muita kuin näitä suomi24 palstoja.

• tyhmäkin tietää sen
        SimStim kirjoitti:

Oli se miten paska tahansa, ei miehen logiikka palsta ole mikään helvetin treffipalsta.

Tyhmäkin tajuaa, ettei Zamio voi suositella roolinsa puolesta muita kuin näitä suomi24 palstoja.

joten vapaaehtoistyöntekijänä Zamiolla ei käsittääkseni pitäis olla velvollisuutta suositella juuri S24 Treffejä!

• SimStim
        tyhmäkin tietää sen kirjoitti:

joten vapaaehtoistyöntekijänä Zamiolla ei käsittääkseni pitäis olla velvollisuutta suositella juuri S24 Treffejä!

suosittava ko. firman sivuja, jos mielii pestinsä pitää.

• löytää paremmin
        SimStim kirjoitti:

fiksua naisseuraa kuin Suomi24 treffeiltä joka on vaan täynnä kaikenlaisia "olenko minä kaunis"-tyyppisiä itseään arvosteluttavia ja toisaalta pelinaisia ja sitten niitä iänikuisia etsijöitä joille ei kelpaa kukaan. Fiksut naiset ei deittaa Suomi24 treffeillä!

• ei ole
        SimStim kirjoitti:

suosittava ko. firman sivuja, jos mielii pestinsä pitää.

pesti samassa mielessä kuin työsuhde. Zamiolla ei ole palkallista työsuhdetta Suomi24:ään joten Zamiolla lienee siinä mielessä vapaus suositella mitä vaan. Jos itse olisin sefu niin en käskisi painua Suomi24 treffeille vaan jotain muuta vaihtoehtoa. Niin kauan kun ei liksa juokse vaan hommaa tekee ihan palkatta ja korvauksetta niin se on se ja sama mitä suosittelee!

• SimStim
        ei ole kirjoitti:

pesti samassa mielessä kuin työsuhde. Zamiolla ei ole palkallista työsuhdetta Suomi24:ään joten Zamiolla lienee siinä mielessä vapaus suositella mitä vaan. Jos itse olisin sefu niin en käskisi painua Suomi24 treffeille vaan jotain muuta vaihtoehtoa. Niin kauan kun ei liksa juokse vaan hommaa tekee ihan palkatta ja korvauksetta niin se on se ja sama mitä suosittelee!

Se ei todella ole sama asia kuin työsuhde.
        On kuitenkin korrektia jne... suosia ko. yrityksen sivustoja.

• jaa...
        SimStim kirjoitti:

Se ei todella ole sama asia kuin työsuhde.
        On kuitenkin korrektia jne... suosia ko. yrityksen sivustoja.

minusta taas on korrektia suositella jotain palvelua joka TOIMII ja jossa on FIKSUJA ihmisiä, sefuhan on kuitenkin periaatteessa muiden käyttäjien kanssa samoissa muuten paitsi että hänellä on oikeus poistaa asiattomia viestejä ja siirtää viestejä muihin osastoihin jos ovat väärällä puolella, muuten sefu on kuin kuka tahansa meistä muista kirjoittajista.

Itseasiassa minä tekisin jonkun firman työntekijänäkin niin että jos jotain tiettyä palvelua ei meiltä saa niin suosittelen siihen asiaan jotain toista yritystä, siksi että asiakas pitää pitää tyytyväisenä. Tyytyväinen asiakas tulee uudelleenkin. Olen muuten tehnytkin niin, eikä siitä pomot ole huutaneet, pomot tekisi itsekin samoin.

• ssssssss
        on P***A kirjoitti:

se seriffin vika häh?

• sssssss
        tyhmäkin tietää sen kirjoitti:

idiootimpi kuin osasin kuvitellakaan tuost ensimmäisestä viestistäsi. Mieti ny vähä tarkemmin, haloo!

• itsekin
        ei ole kirjoitti:

missä niitä muita treffipalstoja on, miksi sitten täällä valitat, oletko ihan tampio?
        Tänne sun viestis ei sopineet ja sillä selvä. Luulis ny jumakauta... onneton on se nainen jonka tulet löytämään. Muuta en osaa viesteistäsi päätellä, olet tyhmä! Olennainen ja vaistoan tollasen heti, sulla ei ole mitään mahollisuuksii, ellei löytämäsi nainen ole vähintään vielä tyhmempi. Onnea etsintään. (voi ei)!

• parhaimmat naurut
        jaa... kirjoitti:

minusta taas on korrektia suositella jotain palvelua joka TOIMII ja jossa on FIKSUJA ihmisiä, sefuhan on kuitenkin periaatteessa muiden käyttäjien kanssa samoissa muuten paitsi että hänellä on oikeus poistaa asiattomia viestejä ja siirtää viestejä muihin osastoihin jos ovat väärällä puolella, muuten sefu on kuin kuka tahansa meistä muista kirjoittajista.

Itseasiassa minä tekisin jonkun firman työntekijänäkin niin että jos jotain tiettyä palvelua ei meiltä saa niin suosittelen siihen asiaan jotain toista yritystä, siksi että asiakas pitää pitää tyytyväisenä. Tyytyväinen asiakas tulee uudelleenkin. Olen muuten tehnytkin niin, eikä siitä pomot ole huutaneet, pomot tekisi itsekin samoin.

sittenkin tälle aamulle! :DDDD
        Mietis vähän!!!
        Sama kun k-kauppias sanois, käyppä tuolla s-marketissa, sieltä saat mitä tahdot, täältä et.
        Niin tulisitko sen jälkeen enää uudestaan sinne k-kauppaan, mitäh? Juuh ja ne kauppiaatkin käy toisen kauppiaan (kilpailijan) kaupassa ostoksilla ja kaikki me oltaisiin tyytyvöäuisiii ? mä kuolen nauruun!!!!!!

ps. onks jossain sellanen palsta, jos ois joitain viisaitakin ihmisii???? Tää ei oo mua varte!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• juuh..
        löytää paremmin kirjoitti:

fiksua naisseuraa kuin Suomi24 treffeiltä joka on vaan täynnä kaikenlaisia "olenko minä kaunis"-tyyppisiä itseään arvosteluttavia ja toisaalta pelinaisia ja sitten niitä iänikuisia etsijöitä joille ei kelpaa kukaan. Fiksut naiset ei deittaa Suomi24 treffeillä!

ei voi olla muuta ku samaa mieltä tossa. :DDDDD *ei lakkaa naurut ei, voi eiiiii, hihihiiiii*(tukehtuu jo) jhahahaha, köäh köh.. juuh, mä oon samaa mieltä. :)))

(hitto ny joku oli jo ton "juuh'kin" rekannu), mä oon ilkee, ku mun juuh'kin on rekattu kiusallaan? hihihi, voi vitsi joo.....
        Joku ei sietäny sitä?? ;DDDDDDDDDFDDDD

• Toyboy

jokin ilopoika tuollaisesta ilmoittelusta:DDDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe