VARMA KEINO

faktaa(N)

Varmaankin paras tapa päästä eroon epämiellyttävästä deitistä/jostakusta ärsykkeestä, joka vain jossakin tuppasi seuraan:

(siis oletetaan, että kyseessä on miespuolinen ärsyke)

PUHUKAA AIKAISEMMISTA (ja olemassaolevista) SEKSISUHTEISTA tyyliin: "...ja sekin oli ihan MIELETÖN sängyssä...ei sitä kukaan voi korvata..."jne.

(Kyllä saa ego-kompleksiset äijät tossa vaiheessa kyytiä!;))

38

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullopersekapitalistisika

Ja tuosta vetäisin salamannopeasti johtopäätöksen: Jakorasia, mutta kai sitä kerran ittekin naulais. Eli efekti ei taida olla toivottu, koska saattaa alkaa suorasukainen vonkaus.

• Muikku.

No onko sillä väliä, että mainitseeko joistakin entisistä hoidoista vai ei. Kuitenkin ne miehet ovat pelkästään seksin perässä. Tähän lopputulokseen olen tullut.

• SimStim
        Muikku. kirjoitti:

No onko sillä väliä, että mainitseeko joistakin entisistä hoidoista vai ei. Kuitenkin ne miehet ovat pelkästään seksin perässä. Tähän lopputulokseen olen tullut.

niinkö? todellako?

• Muikku.
        SimStim kirjoitti:

niinkö? todellako?

No joo hohhoijaa. Löytyisikö sinulta mitään parempaa....

• ap.

Heheee...kuka tässä mistään LUKUMÄÄRÄSTÄ on puhunut. Tähän taktiikkaan riittää YKSIKIN ex-poikaystävä, joka oli "NIIN mahtava sängyssä..."!:)

• SimStim
        Muikku. kirjoitti:

vaikka kuinka paljon.
        Tosin moiseen idioottimaiseen kommentiin, jonka heitit ei nappaa mitään muuta edes kommentoida.
        Tosin tämän varmasti jo osasit lukea rivien välistä.

Oikeesti tympii jo moiset kommentit. Miehet on vain seksin perässä. Sulla ei sit ole oikeesti miehistä edes mitään tietoa.
        Tosin itse taidan olla vain pikkupoika vielä, mut en oikeesti usko miesten pelkän seksin perässä juoksevan.

• Kolli_Kellinen
        Muikku. kirjoitti:

Jos uskot, että kaikki miehet haluavat pelkkää seksiä, et tule muunlaisia miehiä ikinä kohtaamaankaan. Ihmisellä on mahtava kyky todistaa mikä tahansa uskomus todeksi. Voisi jopa sanoa, että maailma rakentuu uskomuksista. Siksi kommunistin maailma on erilainen kuin kapitalistin, sovinistin maailma erilainen kuin feministin, uskovaisen maailma erilainen kuin ateistin jne.

• pullopersekapitalistisika
        ap. kirjoitti:

Heheee...kuka tässä mistään LUKUMÄÄRÄSTÄ on puhunut. Tähän taktiikkaan riittää YKSIKIN ex-poikaystävä, joka oli "NIIN mahtava sängyssä..."!:)

Kirjoittelit ensin monikossa, siitä nykäisin. Jos exästä puhuu, olettaisin että puhuja on puutteessa ja voisin leikkiä ritari rohkeaa joka parantaa olotilan.

Muikku taitaa olla oikeassa, sama mitä sieltä ulos suoltaa, jos vastapuolen motivaatio on yksiviivainen. Aina löytyy joku koukku millä vääntää homma edukseen.

Helpoin tapa päästä vonkaajasta eroon on: 'Sulle ei seksiä heru, hyvästi'.

• Muikku.
        SimStim kirjoitti:

vaikka kuinka paljon.
        Tosin moiseen idioottimaiseen kommentiin, jonka heitit ei nappaa mitään muuta edes kommentoida.
        Tosin tämän varmasti jo osasit lukea rivien välistä.

Oikeesti tympii jo moiset kommentit. Miehet on vain seksin perässä. Sulla ei sit ole oikeesti miehistä edes mitään tietoa.
        Tosin itse taidan olla vain pikkupoika vielä, mut en oikeesti usko miesten pelkän seksin perässä juoksevan.

Idiottimainen tai ei.... Se on oma kokemukseni. About viis viimeistä miestä keiden kanssa olen ollut treffeillä (ei siis samaan aikaan) on ollut vain ja ainoastaan seksin perässä...aika hyvin vai mitä?Enkä ole edes mikään kaupungin tunnetuin jakorasia...

• Muikku.
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Jos uskot, että kaikki miehet haluavat pelkkää seksiä, et tule muunlaisia miehiä ikinä kohtaamaankaan. Ihmisellä on mahtava kyky todistaa mikä tahansa uskomus todeksi. Voisi jopa sanoa, että maailma rakentuu uskomuksista. Siksi kommunistin maailma on erilainen kuin kapitalistin, sovinistin maailma erilainen kuin feministin, uskovaisen maailma erilainen kuin ateistin jne.

Ei ole totta. Minä lähinnä uskon ihan päinvastoin. Mutta totuus onkin sitten ihan toinen..

• SimStim
        Muikku. kirjoitti:

Idiottimainen tai ei.... Se on oma kokemukseni. About viis viimeistä miestä keiden kanssa olen ollut treffeillä (ei siis samaan aikaan) on ollut vain ja ainoastaan seksin perässä...aika hyvin vai mitä?Enkä ole edes mikään kaupungin tunnetuin jakorasia...

pahoillani puolestasi.
        Kyllä meitä rehellisiä, ei seksin perässä juoksevia miehiä on OIKEASTI vielä olemassa.

Toivottavasti tulet vielä näkemään tämän asian. Erittäin hyvää jatkoa sinulle.

• susan.
        SimStim kirjoitti:

pahoillani puolestasi.
        Kyllä meitä rehellisiä, ei seksin perässä juoksevia miehiä on OIKEASTI vielä olemassa.

Toivottavasti tulet vielä näkemään tämän asian. Erittäin hyvää jatkoa sinulle.

Kuka sanoi, ettei mies saa olla SEKSUAALINEN? Ei tässä mitään Iiro Impotenssiakaan etsitä!

Pointti on siinä, että miehen päässä on MUUTAKIN kuin seksiä.

Eli AIVOT mielellään.

• SimStim
        susan. kirjoitti:

Kuka sanoi, ettei mies saa olla SEKSUAALINEN? Ei tässä mitään Iiro Impotenssiakaan etsitä!

Pointti on siinä, että miehen päässä on MUUTAKIN kuin seksiä.

Eli AIVOT mielellään.

vastaamaasi viestiin kirjoitin.

Myös meitä ei seksin perässä juoksevia on olemassa = hakee muutakin naisesta kuin reikää.

Jos se mielestäsi tarkoittaa sitä, että mies ei ole myös seksuaalinen, niin syytä siitä itseäsi.

• Muikku. kirjoitti:

on kuule elämäs tilaisuus saada kunnon jokanaisen unelmamies,mä alan ns. pimp-daddyksi :-) Mun yks kaveri on just sitä mitä sä oot aina täällä peräänkuuluttanu:ei oo todellakaan pelkän pimpin perässä, itseasiassa se haluais vain pussailla ja halia naisten kanssa joihin se on ihastunu ja (se ihastuu kyl jokaseen vähänkään hyvännäköiseen ja varsinkin blondiin naiseen), puhuu aina kuinka se lopettaa ryyppäämisen / baareilun kokonaan kun se rouva löytyy,ostelee naisille kukkia, höpisee päivät pitkät jtn. lässyn lässyn rakkaus-juttuja, kattelee romanttisia komedioita, kuuntelee Katri Ylanderia, omistaa moottoripyörän, on pitkä ja muutenkin iso mies...Oikeesti kiinnostaisko??

Pakko löytää sille joku nainen,mä en jaksa enää kuunnella sen sydänsuru-lässytyksiä ja joka iltaisia 6 tunnin visiittejä perusteluina se et 'nyt on paha olla yksin kotona' :-( Ota sä siitä itelles äijä niin mä pääsen samalla eroon yhdestä riesasta.

• Kolli_Kellinen
        SimStim kirjoitti:

vastaamaasi viestiin kirjoitin.

Myös meitä ei seksin perässä juoksevia on olemassa = hakee muutakin naisesta kuin reikää.

Jos se mielestäsi tarkoittaa sitä, että mies ei ole myös seksuaalinen, niin syytä siitä itseäsi.

Pitävätkö naiset sellaisia miehiä jotka eivät ole heti hulluna vonkaamassa seksiä ja pullistelemassa omalla miehuudellaan jotenkin seksittöminä vässyköinä?

Eipä sitten taida olla mikään ihme, jos naisen mielestä "kaikki miehet haluavat vain seksiä", mikäli nainen ihastuu vain sellaisiin miehiin, jotka ovat heti ensitapaamisella kuolaamassa kieli pitkällä ja kikkeli kovana. En usko, että sellaiset miehet ovat naisesta vältttämättä yhtään kiinnostuneempia (seksuaalisestikaan) kuin pidättyvämmät miehet. Heillä on vain huonompi impulssikontrolli.

• SimStim
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Pitävätkö naiset sellaisia miehiä jotka eivät ole heti hulluna vonkaamassa seksiä ja pullistelemassa omalla miehuudellaan jotenkin seksittöminä vässyköinä?

Eipä sitten taida olla mikään ihme, jos naisen mielestä "kaikki miehet haluavat vain seksiä", mikäli nainen ihastuu vain sellaisiin miehiin, jotka ovat heti ensitapaamisella kuolaamassa kieli pitkällä ja kikkeli kovana. En usko, että sellaiset miehet ovat naisesta vältttämättä yhtään kiinnostuneempia (seksuaalisestikaan) kuin pidättyvämmät miehet. Heillä on vain huonompi impulssikontrolli.

siinä yläpuolella :)

• susan.
        SimStim kirjoitti:

siinä yläpuolella :)

Kas kun ei sivupuolella.:)

• Muikku.
        yrmio kirjoitti:

on kuule elämäs tilaisuus saada kunnon jokanaisen unelmamies,mä alan ns. pimp-daddyksi :-) Mun yks kaveri on just sitä mitä sä oot aina täällä peräänkuuluttanu:ei oo todellakaan pelkän pimpin perässä, itseasiassa se haluais vain pussailla ja halia naisten kanssa joihin se on ihastunu ja (se ihastuu kyl jokaseen vähänkään hyvännäköiseen ja varsinkin blondiin naiseen), puhuu aina kuinka se lopettaa ryyppäämisen / baareilun kokonaan kun se rouva löytyy,ostelee naisille kukkia, höpisee päivät pitkät jtn. lässyn lässyn rakkaus-juttuja, kattelee romanttisia komedioita, kuuntelee Katri Ylanderia, omistaa moottoripyörän, on pitkä ja muutenkin iso mies...Oikeesti kiinnostaisko??

Pakko löytää sille joku nainen,mä en jaksa enää kuunnella sen sydänsuru-lässytyksiä ja joka iltaisia 6 tunnin visiittejä perusteluina se et 'nyt on paha olla yksin kotona' :-( Ota sä siitä itelles äijä niin mä pääsen samalla eroon yhdestä riesasta.

Nyt oon kuule saanu niin tarpeekseni teistä miehistä, että lähden far-away-from-men -lomalle. Eli se tarkoittaa, että en katsele minkäännäköisiä miehiä. Harmi vaan, ettei satu olemaan taipumusta naisiin)= Taidan ruveta vaan ankaralle bailauslinjalle ja jättää kaikki kakkapäät omaan arvoonsa, että Adios Amigos!!!

• Muikku.
        Muikku. kirjoitti:

Nyt oon kuule saanu niin tarpeekseni teistä miehistä, että lähden far-away-from-men -lomalle. Eli se tarkoittaa, että en katsele minkäännäköisiä miehiä. Harmi vaan, ettei satu olemaan taipumusta naisiin)= Taidan ruveta vaan ankaralle bailauslinjalle ja jättää kaikki kakkapäät omaan arvoonsa, että Adios Amigos!!!

Ja ps. en ole blondi, että se sun kaverisi voi mennä iskemään ihan rauhassa niitä Pamela-kopioita...tervemenoo sano Erkki kun kylälle lähti...

• mitäs...
        Muikku. kirjoitti:

Jos sulla on noin tympeä asenne, niin miten suhun voi edes tutustua sellainen kunnon mies? Kiinnostaisitko sinä sellaista, mitä luulet?

• Muikku.
        mitäs... kirjoitti:

Jos sulla on noin tympeä asenne, niin miten suhun voi edes tutustua sellainen kunnon mies? Kiinnostaisitko sinä sellaista, mitä luulet?

Jaaha. Ja taas pitäisi analysoida, että mitä vikaa minussa/itsessä on? Mä en oikeasti jaksa. Vai tympeä asenne. No olisiko vaikka siksi, että viimeiset viisi miestä ovat halunneet käyttää minua patjanaan...olisiko siinä sinulle mitään syytä...?

• Muikku. kirjoitti:

Ja ps. en ole blondi, että se sun kaverisi voi mennä iskemään ihan rauhassa niitä Pamela-kopioita...tervemenoo sano Erkki kun kylälle lähti...

nyt niin nuuka oo sen hiusvärin suhteen,enemmänkin se hakee blondi-mielenlaatua ja mun mielestä te oisitte perfect match :-)

• Muikku.
        yrmio kirjoitti:

nyt niin nuuka oo sen hiusvärin suhteen,enemmänkin se hakee blondi-mielenlaatua ja mun mielestä te oisitte perfect match :-)

Ahaa...pitäiskö tää ottaa nyt jotenkin kohteliaisuutena vai....pyh...itte oot blondi...

• Muikku. kirjoitti:

Ahaa...pitäiskö tää ottaa nyt jotenkin kohteliaisuutena vai....pyh...itte oot blondi...

piruilin,sanotaan nyt sitten pikkasen naivi ja lapsenuskoinen.

• Muikku.
        yrmio kirjoitti:

piruilin,sanotaan nyt sitten pikkasen naivi ja lapsenuskoinen.

Ja mistäköhän kummasta herra on sellaisia päätelmiä tehnyt?jos saan kysyä?

• Muikku. kirjoitti:

Ja mistäköhän kummasta herra on sellaisia päätelmiä tehnyt?jos saan kysyä?

nyt on näitä meikäläisen surullisen kuuluisia mutuja.

• tahdon!
        yrmio kirjoitti:

Pistä pakettiin ja lähetä mulle, jooko?

• tahdon! kirjoitti:

Pistä pakettiin ja lähetä mulle, jooko?

taida mahtua kovin heposti pakettiin :-) Mä voin kyl järkätä teille treffit.

• NoJust

Ei ole olemassakaan yhtä ainoaa varmaa keinoa, joka pätisi kaikkiin.

Tiukan paikan tullen luotan vanhaan keinoon: totuuden kertomiseen. Joskus toimii, joskus ei.

• MMies

Varmin keino on se, että olet oma ihastuttava itsesi.

• hyvä tietää ...

että kyseessä oli pelkkä bumpattava barbara

• mä voisin tossa kohtaa tarjota sen onnettoman huonon panon niin osaisi nainen taas arvostaa keskiverto jamppaakin.

• Wastaaja

Nuorempana ja k*sipäisempänä villeinä deittailukausinani tapasin joskus tehdä tontapaista, jos huomasin, ettei deitin ja mun kemiat kohdanneet. En ole mitenkään ylpeä tästä.

Aiempaan elämääni liittyvästä sänkypolitiikasta en suoranaisesti pukissut (vaikka jokainen nainenhan toki tietää ton aiemmista petipuuhista hölisemisen olevan satavarma karkotin jokaiselle vähänkin fiksulle miehelle;), mut saatoin suurieleisesti kehua, kuinka MAHTAVA & MIELETTÖMÄN CHARMANTTI tyyppi Pasi tai Jamppe menneisyydestäni on. Yleensä (mut ei aina) deitti 'hyytyi' tosi nopeasti ja alkoi katsella alta kulmien, että "kuinka helv joku voikaan omata noin huonon tilannetajun". Uusia treffejä ei yleensä tullut.:D

Nykyään ajattelen, että tollanen on todella säälittävää. Kyllä sen verran pitää olla aikuinen aikuiselle & arvostaa toista ihmistä, että kykenee kertomaan tälle, jos kiinnostusta tapailuun ei treffien jälkeen ole. Jos ei kykene puhumaan tunteistaan, on ihan turhaa edes lähteä treffeille. Lastentarha olis silloin se oikea osoite.;) Erityisen suureksi typerykseksi itsensä tekee se, joka kuvittelee "älyttävänsä" ts. sumuttavansa toista omilla tyhmillä peleillään, eikä se, jonka kustannuksella pelaillaan. Ihmiset ovat usein älykkäämpiä, kuin luulemme.

• Wastaaja

Toki tietty joskus on vieläki otettava hätävarana likaiset keinot käyttöön esim. baarissa, jos vaikka joku "ihailija" tuhannen jurrissa käy iholle, eikä päästä irti.;D Silloinki kyllä useimmiten riittää esim. toteamus, että "Vitsi, tiäkkö!? Mä tein tänään raskaustestin ja jee. Mä ja Pentti saadaan lapsi" tai: " mihinköhän se Jani meni? Se on nyt vähän kärttyisänä..."

• Kake.

tähän mennessä tavannut vain fiksuja naisia, jotka osaavat puhua asiat suoraan, jos sellaiseen on tarve.

Tietysti, jos joskus tapaisin tuollaisen kiroilevan nartun, niin alkaisin välittömästä vastaiskuun ja kehuisin, kuinka kaikki edelliset deittini ovat olleet niin fiksuja ja seksuaalisesti haluttavia hyvännäköisiä kaunottaria.

Kumman luulet olevan häviäjä?

• Wastaaja

Jos mua meinasit tolla kiroilevalla nartulla & muilla puheillasi(?), niin tossa on taas oiva esimerkki ihmisestä, joka luki viestin, mut tietoisesti noteerasi siitä vain ne asiat, jotka haluaa noteerata.;D

Mä mikään ammattikiroilija ole. Itseasiassa sain ainakin takavuosina kuulla kyllästymiseen asti siitä, kuinka hyvä maku mulla on vaatteissa jne. kuinka hyvin hallitsen käytöskoodit. Arggh..ärsyttävä sana tuo "ladylike". Sitä olen elämässäni saanut usein kuulla lähinnä sellaisilta miehiltä, jotka kohtelivat mua kuin aivotonta ja haurasta barbieta, jota näennäisesti kyllä kunnioitetaan, mut itseasiallisesti yritettiin polkea ja ns. viilata linssiin koko ajan.

Olenkin nyttemmin meritoitunut ansiokkaasti myös kiroilun saralla ja lupaan harjoitella tätä taitoani vieläkin, vaikkei potentiaalini koskaan tule riittämäänkään kiroiluun "tilanteessa, kuin tilanteessa".;DD

Rankka kiroilu niin naiselta, kuin mieheltäkin on kieltämättä rumaa, mut vielä rumempaa on pikkusieluisuus. Hyvähän se oliskin, jos parista satunnaisesta kirosanasta hermostuvat miehet kiertäiskin mut kaukaa, mut ku ei..jostain syystä olen etenkin viimeaikoina vetänyt lähinnä puoleeni seipään nielleitä "gentlemanneja", jotka katsovat missiokseen "pelastaa" langennut nainen( = asettaa nainen tiukkaan ruotuun).

Mieluummin mulle vaikka satunnaisesti kirosanasammakonkin suustaan päästävä suvaitsevainen ihminen, kuin ihminen, jonka mielestä sikailla muita kohtaan saa miten haluaa, mut parista kirosanasta nousee tukka pystyyn.

• ei Kake
        Wastaaja kirjoitti:

Jos mua meinasit tolla kiroilevalla nartulla & muilla puheillasi(?), niin tossa on taas oiva esimerkki ihmisestä, joka luki viestin, mut tietoisesti noteerasi siitä vain ne asiat, jotka haluaa noteerata.;D

Mä mikään ammattikiroilija ole. Itseasiassa sain ainakin takavuosina kuulla kyllästymiseen asti siitä, kuinka hyvä maku mulla on vaatteissa jne. kuinka hyvin hallitsen käytöskoodit. Arggh..ärsyttävä sana tuo "ladylike". Sitä olen elämässäni saanut usein kuulla lähinnä sellaisilta miehiltä, jotka kohtelivat mua kuin aivotonta ja haurasta barbieta, jota näennäisesti kyllä kunnioitetaan, mut itseasiallisesti yritettiin polkea ja ns. viilata linssiin koko ajan.

Olenkin nyttemmin meritoitunut ansiokkaasti myös kiroilun saralla ja lupaan harjoitella tätä taitoani vieläkin, vaikkei potentiaalini koskaan tule riittämäänkään kiroiluun "tilanteessa, kuin tilanteessa".;DD

Rankka kiroilu niin naiselta, kuin mieheltäkin on kieltämättä rumaa, mut vielä rumempaa on pikkusieluisuus. Hyvähän se oliskin, jos parista satunnaisesta kirosanasta hermostuvat miehet kiertäiskin mut kaukaa, mut ku ei..jostain syystä olen etenkin viimeaikoina vetänyt lähinnä puoleeni seipään nielleitä "gentlemanneja", jotka katsovat missiokseen "pelastaa" langennut nainen( = asettaa nainen tiukkaan ruotuun).

Mieluummin mulle vaikka satunnaisesti kirosanasammakonkin suustaan päästävä suvaitsevainen ihminen, kuin ihminen, jonka mielestä sikailla muita kohtaan saa miten haluaa, mut parista kirosanasta nousee tukka pystyyn.

Kake ilmiselvästi (threadin perusteella, katso vaikka itse) vastasi aloittajalle, ei sinulle ja mitä todennäköisemmin tarkoitti kirjoittaa "kieroilija", ei "kiroilija". Mukavaa kuitenkin, että saimme syvällisen pohdinnan sinusta ja käytöstavoistasi.

Illanjatkoja...

• Wastaaja
        ei Kake kirjoitti:

Kake ilmiselvästi (threadin perusteella, katso vaikka itse) vastasi aloittajalle, ei sinulle ja mitä todennäköisemmin tarkoitti kirjoittaa "kieroilija", ei "kiroilija". Mukavaa kuitenkin, että saimme syvällisen pohdinnan sinusta ja käytöstavoistasi.

Illanjatkoja...

Kiitän evästyksestä. Voi hyvinkin olla totta tuo. Kaikkein mieluiten olisin kuitenkin kuullut tuon lähinnä siltä hlö:ltä itseltään, jolle piipersin vastaustakin...

;D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4342
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      48
      2749
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      212
      1644
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79