Kamala "ienhymy"

miten ikenet piiloon?

Hymyillessäni leveästi minulle tulee ns. "ienhymy", eli ikenet näkyvät tosi paljon. Lisäksi se on vähän epäsymmetristä; suuni on aavistuksen vino, toiselta puolelta huuli nousee hymyillessä pikkuisen ylemmäs, ja samalla puolella hampaat ovat selvästi ns. matalammalla tai siis ikeniä näkyy enemmän. Tämä häiritsee minua suuresti. Mutta miten ikenet saisi peittoon? Pitäisikö huulta pulleuttaa vai voiko laminaatit laittaa ikenen päälle ja jatkaa hammasta ylöspäin vai miten?

Alla olevassa linkissä vähän samankaltainen tapaus
http://www.porcelain-veneers-dentist.com/veneer_photos_muslin.html

6

3258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anselmi*

kysymykseen mutta eihän tuo hymy ollut ollenkaan paha, päinvastoin. Mulla itsellä näkyy ikenet tosi paljon jos oikein kunnolla innostun nauramaan ja se on ruman näköistä.

• alkuper.

Siitä olen aivan samaa mieltä, että linkistä löytyvän naisen ikenissä ei ollut mitään vikaa! Itselläni ikenet vaan näkyvät paljon enemmän. Lisäksi siltä puolelta, jolta ikenet paistavat oikein kunnolla, hampaani ovat pienet ja kolmiomaiset, jotenkin lapsenomaisen näköiset, ja se korostaa ikenien suuruutta. Näyttää siltä, että näkyvissä on enemmän ientä kuin hammasta.

• hähh

Oliko noissa kuvissa nyt olevinaan jotenkin kammottavan näköistä? Ajatella, jotkut taistelee ikenien vetäytymistä vastaan mutta jotkut haluaa väkisin ikenistä eroon... Itselläni ovat ikenet vähän vetäytyneet eikä sekään kovin nätiltä näytä, kun hymyillessä näkyy vaan pelkkää "pitkää hammasta".

• jigggg

tuo edes näytä kovin pahalta. :O odotin jotain vakavampaa. ihan normaalilta hymyltä näyttää minusta.

• voidaan tehdä

leikkaus jossa ikenet avataan (vähän niinkuin banaani kuoritaan), paljastetaan juuret eli porataan leukaluuta pois juurien ympäriltä ja sitten tehdään paljastetun juuren ja hampaan päälle laminaatit.
      Lopputuloksena on luonnottoman pitkät "hevosen hampaat" ja "terveeseen tilanteeseen" tehtynä aiheuttaa läjäpäin hammaslääketieteellisiä ongelmia.
      Ja mitä huuleen tulee, pehmytkudoksia on vielä vaikeampi hallita kuin luuta. Ajanmittaan pehmytkudos venyy, muhkuroituu, vetäytyy.

Joku viisas on muistaakseni tutkinut että jollain tavalla lahjakkailla ihmisillä olisi toispuoleinen hymy.

• mahdollista, mutta

Amerikkalaisia tuo ns. gummy smile tuntuu kovasti häiritsevän. Niinpä siellä tehdään läjäpäin plastiikoita, joissa ensin leikataan ientä pois hampaan ienrajasta. Luutakin voidaan poistaa, mutta harvemmin kai tarpeen. Laminaatit sitten päälle. Katso vaikka "Hurjaa muodonmuutosta", siinä oli useita tapauksia.
        Maltilliset hampaan pidennykset voivat näyttää ihan hyviltä, silloin kyseessä luonnostaan pienikokoiset lyhyet hampaat, mutta jos isoihin yritetään, niin samaa mieltä, hevosen hampaat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe