mitä niillä tehään, miten niitä
pystyy "virittämään", mitä ne on?
mitä puslat on?
4
9474
Vastaukset
- Topias
Pusla = holkki. Tavallisesti metallinen putkimainen osa, jota käytetään esimerkiksi akselin tai muun liikkuvan osan laakeroimiseen, akselin suuntaisen voiman tai liikkeen rajoittamiseen tai joustavan elementin suojaamiseen kulumiselta.
Pusla voi olla myös muuta materiaalia, esim muovia ("nailonia") tai kumia.- Autotech
Olen itse ymmärtänyt niin, että puslaksi
kutsutaan esim. etutukivarren kiinnityspisteissä
olevaa kumista eriste-/vaimennin-/joustopalaa,
joka vaimentaa tukivarren ja korin välissä esim.
tärinää. Kumipuslan sisällä on metalliholkki,
jonka avulla tukivarsi varsinaisesti kiinnittyy
koriin.
- hyvä niin
Onko joku huijannut sinua kertomalla tarinaa
puslien virittämisestä?
No, ainahan niitä kaikenlaisia tarinoita
kerrotaan.- puska
Itse puslia ei varsinaisesti voi virittää. Niiden
avulla voi kylläkin jäykentää/löysentää alustaa,
vaihtamalla puslien valmistusmateriaalia. Puslia
löytyy eri jäykkyyksiä. Vaihtamalla löysien
vakiopuslien tilalle jäykemmät puslat auton
alusta kovenee hieman;ihan tunnettu alustan
virityskeino. Jäykimmät puslat ovat yleensä
muovipuslia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581