..avaruusgerbiilit veivät karvani.. varokaa..
kaljuuntuneet
10
365
Vastaukset
- Alien-8
No nyt selvisi,miksei pervokki laita kuvaansa galleriaan;=)))
- karvatkin viety.
Matonteko aineiksi, tietty.
..että peruukkeja meinaavat valmistaa ja perustaa heviavaruusgerbiilien bändin ja soittaa Mos Eisleyn avaruusbaarissa..
- vähän missä
pervokki kirjoitti:
..että peruukkeja meinaavat valmistaa ja perustaa heviavaruusgerbiilien bändin ja soittaa Mos Eisleyn avaruusbaarissa..
ne pervokilla karvat on.
- sweet_lemon...
kumpaa meidän piti varoa.. sinua vai niitä avaruuskerpiilejä???
- sweet_lemon...
pervokki kirjoitti:
..gerbiilejä varokaa.. jos karvanne ovat kalliita..
on halpoja, koko ajan tulee lisää.. you know, uusiutuva luonnonvara.. menkööt jos on mennäkseen.
- HL.Mance
ja järki samassa päässä.Olen huomannut hiusten häipyvän vähin erin vuosien mittaan.No,joku tietysti sanoo,että sehän johtuu perintötekijöistä?No,nyt pitää kelata ja miettiä kellä oli kaljua eniten..putkimiehellä,posteljoonilla,mittarinlukijalla,imurikauppiaalla,lähikirkon papilla,jne,jotka meillä poikkesi kylässä,kun olin pikku nöösi vielä...No,jaa,onhan tuolla isäukollakin hiusraja melkoisen korkealla.Eli takaraivolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381