Me olemme väsyneet siihen että naisasialiike valehtelee miesten ansaitsevan samasta työstä enemmän.
Me olemme väsyneet siihen että huoltajuuskiistoissa lapsi lähes poikkeuksetta jää naiselle.
Me olemme väsyneet siihen että me miehet joudumme töissä korjaamaan ne sotkut jotka wannabe-uranaiset aiheuttavat asiakassuhteille.
Me olemme väsyneet siihen että biologiaan vedoten meidät miehet syyllistetään kaikkea liikkuvaa himoitseviksi sonneiksi vaikka jokainen voi nähdä että Helsingin yöelämässä pettäminen ei ole miesten yksinoikeus.
Me olemme väsyneet siihen että kun naiset puolustavat sukupuolensa oikeuksia, he ovat vain tiedostavia post-moderneja naisia, mutta kun miehet tekevät samoin he ovat ahdasmielisiä juntti-idiootteja.
Me olemme väsyneet siihen että kun olemme rakentaneet talon (töitten jälkeen) niin nainen naputtaa rumista kulmalistoista.
me olemme väsyneet siihen että kun miehet tekevät asiakkkaan kanssa miljoonakaupat niin naiset naputtavat lapsellisesta kielenkäytöstä kahvihuoneessa.
...ja silti me edelleen jaksamme vielä laulaa "ethän koskaan lähde pois".
Miehet! nyt meidän on aika ryhdistäytyä. Tämä peli ei vetele.
On aika alkaa puolustaa miesten oikeuksia! VELJEÄ EI JÄTETÄ!
Miesliike, NYT
pulppi
5
698
Vastaukset 5
- Jep.
Perustakaahan sorretut miespolot nyt vaikka Miesasialiitto (M)UNIONI. Naiset nyt vain jyräävät. Johan patriarkaalinen yhteiskunta onkin toiminut 10000 v. sorron puolesta, joten eikö jo olekin vahvojen naisten aika?
- miesssssssssss
Missä perustava kokous, tulen mukaan vaikka 1000 km:n päähän !!!
Ehdottomasti hyvä ja tarpeellinen esitys.
Aletaan toimeen vaan. - Ei puolusteta
Munattomat yrittävät "puolustautua".
- 1967
Höh! Mä ainakin haluun olla naisten orja.
- Mikkofon
SE ON IHANAA, NIIN IIHANAAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4191680Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503