Luterilais-uuspietistis

viidesläinen

kerroppa ominsanoin uskostasi ja siitä miten kohtasit Jeesuksen,miten Pyhä Henki toimii tilaisuuksissanne.Miten armolahjat toimivat ym.Olen todella kiinostunut kuulemaan teidän uskostanne,siksi pyydän adventistit älköön vaivautuko.Kiitos!

18

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kernaasti

      Kysy vain, se on ihan vapaaehtoista!

      • sen toiminnasta

        olen todella kiinnostunut ja haluaisin tutustua seurakuntaanne!Voinko netissä tutustua,vai mistä pitäisi kysyä?


    • täytyy lähteä

      ominpäin netistä cooglen kautta etsimään,kaipa sieltä jotakin tietoa saa.Nytpä sitten tuli tuokin toteen näytetyksi että ei täällä voi puhua näköjään muusta kuin adventismista,ja se alkaa jo tympiä.Saletti juttu!

      • utelias

        GO ON!
        Olen kuulolla!


    • teille kertoo?

      http://www.concordia.fi
      Lähettivät kerran postia, kun tilasin vanhoja kirjoja. Ihmettelin, onko moinen seurakunta olemassa.
      Kirjoittajina olivat mm. Lehtonen, Vannasmaa, Vuola, Muukkonen, Sandell, Meinilä, Jokinen.
      Jotkut olivat ihan mielenkiintoisia kirjoituksia.

    • Tempasit tuon ilmeisesti siitä, kun kerroin oman katsantokantani.

      "ominsanoin uskostasi"

      Seurustelen Jeesuksen kanssa päivittäin ja seuraan Hänen johdatustaan. Meillä on rakkaussuhde keskenämme.

      "miten kohtasit Jeesuksen"

      Ensimmäisen kerran kohtasin alta rippikouluikäisenä, tulin etsikkoaikaan, mutta tyrmäsin Jeesuksen tietäen, että jos kuolen, niin joudun helvettiin. Maailma houkutuksineen ja ihmissuosio oli minulle niin rakas, että Jeesus sai jäädä.

      Toisen kerran kohtasin Jeesuksen kahlattuani maailmalla ja maailmassa. Kaiken olin saanut, mitä olin tavoitellut: rakkauden, rikkauden, nähnyt ja elänyt maailmalla, juhlinut.. Silloin huomasin, että minulla on kaikki, mistä olin haaveillut, ei ollut mitään tavoitteita. Tuli tyhjä olo. Silloin tulin etsikkoaikaan, jota kesti noin 9 kk. Tuota etsikkoaikaa ja miettimistä, tulisinko uskoon, vauhditti ennustajalla käynti ja saatanan ilmestyminen. Olinhan harjoittanut noituutta, joogaa ym. pahojen henkien toimintaa ja nähnyt pahoja henkiä, mutta tuo saatanan ilmestyminen sängyn viereen rikiltä haisevana oli piste iin päällä. Ajoin hänet Jeesuksen nimessä pois. Mutta sen jälkeen aloin miettiä haluanko tuon haisevan saatanan kanssa helvettiin, vai tulenko uskoon ja menen taivaaseen.

      Mietin, että jos tulen uskoon, sitten en enää luovu. Olin nähnyt uskoon tulleen sukulaiseni luopuvan uskosta ja monien muiden. Päätin sitten, että vaikka kaikki ystäväni ja sukulaiseni minut uskoni takia hylkäisivät ja minut tv-kameroiden kuvatessa ja ihmismassojen pilkatessa kivitettäisiin eduskuntatalon edessä kuoliaaksi, niin uskostani en ikinä luovu. Niinpä sitten tein ratkaisuni ja uudestisynnyin.

      "miten Pyhä Henki toimii tilaisuuksissanne"

      En edusta täällä seurakuntaani, jossa olen rivijäsenenä, mutta sen verran voin sanoa, että toimii monellakin tavalla, koska kaikki ovat uudestisyntyneitä ja Pyhällä Hengellä täytettyjä uskovia.

      "Miten armolahjat toimivat"

      Jumala on antanut minulle armolahjoja sitä mukaa kuin on katsonut tarpeelliseksi. Kielilläpuhumisen (omaksi rakennukseksi 1 Kor 14:4) ja henkien arvostelemisen (on ollut tarpeen varsinkin riivattuja, noitia ym. evankelioidessa). Mutta uskovien kautta Pyhä Henki toimii muutenkin, joten vaikka minulla ei esim. ole parantamisen armolahjaa, niin silti on joitakin parantunut rukoiltuani jne.

      Sitä kadun, etten tullut uskoon tuolloin ensimmäisenä etsikkoaikanani. Olin useita kertoja pyssyn ja puukon edessä, nenä poskella ym. ja kerran minut jo tapettiinkin, mutta elvytettiin henkiin - niinpä olisin todellakin voinut jäädä kuolleeksi ja kärsisin nyt tuonelassa ikuista helvettiä odotellessani. On todellakin Jumalan armoa, että olen elossa ja että olen nyt matkalla taivaaseen.

      Siinä nyt jotakin hajatietoa tältä istumalta ja olenhan noita ennenkin täällä kertoillut.

      • yhtä ja toista

        elämässäsi. Kerroit että

        Sitä kadun, etten tullut uskoon tuolloin ensimmäisenä etsikkoaikanani. Olin useita kertoja pyssyn ja puukon edessä, nenä poskella ym. ja kerran minut jo tapettiinkin, mutta elvytettiin henkiin - niinpä olisin todellakin voinut jäädä kuolleeksi ja kärsisin nyt tuonelassa ikuista helvettiä odotellessani. On todellakin Jumalan armoa, että olen elossa ja että olen nyt matkalla taivaaseen.

        Olitko sodassa vai elitkö rikollisten parissa? Eihän tuollaista tavallisesti kenellekään tapahdu?


      • Sinua

        Paremmin: Olen tavannut Saman kaltaisissa oloissa
        olevia Kristittyjä: Nyt tiedän tarkoin sinun
        oman uskosi Periaatteet. Ne periaatteet ovat
        sinulla oiken vahvat: Herra antakoon sinulle
        oikeaa viisautta paljon. Sinä todella tarvitset
        Herran apua selviytyäksesi tässä pahassa maailmassa. Siunausta sinulle


      • Uskova1:stä
        yhtä ja toista kirjoitti:

        elämässäsi. Kerroit että

        Sitä kadun, etten tullut uskoon tuolloin ensimmäisenä etsikkoaikanani. Olin useita kertoja pyssyn ja puukon edessä, nenä poskella ym. ja kerran minut jo tapettiinkin, mutta elvytettiin henkiin - niinpä olisin todellakin voinut jäädä kuolleeksi ja kärsisin nyt tuonelassa ikuista helvettiä odotellessani. On todellakin Jumalan armoa, että olen elossa ja että olen nyt matkalla taivaaseen.

        Olitko sodassa vai elitkö rikollisten parissa? Eihän tuollaista tavallisesti kenellekään tapahdu?

        Että onko joutunut huume porukkaan, siellä kyllä on puukotusta ym hyvin, hyvin rikollista, olen saanut seurata, yhden perheen pojan elämää, kun hän tunki itsensä niihin porukoihin, eikä niistä helpolla eroon pääsekkään, on ollut Jumalan kaitselmus,Uskova1:sellä kun on päässyt vapaaksi, jos on niissä ollut, sitähän ei itse kylläkään sanonut, mutta, kun niillä huumeporukoissa olleilla on samanlaisia kokemuksia niin tuli vain mieleeni tämäkin tuntemani pojan tapaus hänet on pieksetty monet kerrat, hampaatkin edestä on lyöty pois ja niin monta muuta joita ei viitsi edes kirjoittaa. Sanon vain olet nyt oikealla tiellä pitäköön Jumala sinusta nyt huolen, että kuljet loppuun asti hänen viitottamaa tietä


      • Halusin

        ihan oikeasti saada sinusta ehjempää kuvaa,mitä täällä olin saanut,katsoa vähän sitä taustamaisemaa jossa uskosi juuret ovat.Kiitos tästä vastauksestasi,mutta haluan edelleenkin tutustua siihen seurakuntaan ja SEN toimintaan!Lupaan olla mitään tuomatta sinne sisälle ja mitään viemättä sieltä ulos!Olen uskova kolmen lapsen äiti.Jos joku voisi antaa sen netti osoitteen?Kiitos!


      • yhtä ja toista kirjoitti:

        elämässäsi. Kerroit että

        Sitä kadun, etten tullut uskoon tuolloin ensimmäisenä etsikkoaikanani. Olin useita kertoja pyssyn ja puukon edessä, nenä poskella ym. ja kerran minut jo tapettiinkin, mutta elvytettiin henkiin - niinpä olisin todellakin voinut jäädä kuolleeksi ja kärsisin nyt tuonelassa ikuista helvettiä odotellessani. On todellakin Jumalan armoa, että olen elossa ja että olen nyt matkalla taivaaseen.

        Olitko sodassa vai elitkö rikollisten parissa? Eihän tuollaista tavallisesti kenellekään tapahdu?

        En ole ollut sodassa. Tappaja oli libyalainen Gaddafin agentti. Muut olivat sitten muita.


      • Uskova1:stä kirjoitti:

        Että onko joutunut huume porukkaan, siellä kyllä on puukotusta ym hyvin, hyvin rikollista, olen saanut seurata, yhden perheen pojan elämää, kun hän tunki itsensä niihin porukoihin, eikä niistä helpolla eroon pääsekkään, on ollut Jumalan kaitselmus,Uskova1:sellä kun on päässyt vapaaksi, jos on niissä ollut, sitähän ei itse kylläkään sanonut, mutta, kun niillä huumeporukoissa olleilla on samanlaisia kokemuksia niin tuli vain mieleeni tämäkin tuntemani pojan tapaus hänet on pieksetty monet kerrat, hampaatkin edestä on lyöty pois ja niin monta muuta joita ei viitsi edes kirjoittaa. Sanon vain olet nyt oikealla tiellä pitäköön Jumala sinusta nyt huolen, että kuljet loppuun asti hänen viitottamaa tietä

        En joutunut huumeporukkaan, mutta yksi poikakaverini osoittautui huumeen käyttäjäksi, kun jo olin häneen niin rakastunut, etten pystynyt noin vain häipymään.


      • Sinua kirjoitti:

        Paremmin: Olen tavannut Saman kaltaisissa oloissa
        olevia Kristittyjä: Nyt tiedän tarkoin sinun
        oman uskosi Periaatteet. Ne periaatteet ovat
        sinulla oiken vahvat: Herra antakoon sinulle
        oikeaa viisautta paljon. Sinä todella tarvitset
        Herran apua selviytyäksesi tässä pahassa maailmassa. Siunausta sinulle

        Kiitos siunauksista.


      • Halusin kirjoitti:

        ihan oikeasti saada sinusta ehjempää kuvaa,mitä täällä olin saanut,katsoa vähän sitä taustamaisemaa jossa uskosi juuret ovat.Kiitos tästä vastauksestasi,mutta haluan edelleenkin tutustua siihen seurakuntaan ja SEN toimintaan!Lupaan olla mitään tuomatta sinne sisälle ja mitään viemättä sieltä ulos!Olen uskova kolmen lapsen äiti.Jos joku voisi antaa sen netti osoitteen?Kiitos!

        Ei kyse ollut seurakunnan nimestä, vaan minun katsantokannastani. Kirjoittelen täällä yksityishenkilönä, mutta jos sinulla on huolia, niin kerro. Jos et halua tässä, niin kirjoita e-mailiini tai kotiosoitteeseeni, jotka löydät galleriasivulla, niin katsotaan voinko auttaa.


      • Sirkka Iita.

        Vaatii ihmiseltä todella nöyryyttä tuoda itsensä virheineen kaikkineen ihmisten kovien katseiden alle.

        Minä ymmärrän sinua paljon paremmin nyt,kun aikaisemmin,ja tiedän että tuo sinun todistuksesi antaa monille rohkeutta tulla Jeesuksen parannettavaksi kaikkine virheineen ja puutteineen,että me saamme juuri sellaisenaan tulla Kristuksen parannettavaksi.

        Ja kun kadumme ja anteeksi anomme kaikkia syntejämme ja pahoja tekojamme,on Hän armollinen ja antaa meille meidän syntimme anteeksi,ja saamme syntyä Jumalan perheeseen,hänen tyttärikseen ja pojikseen.

        Sillä Jeesus sanoi että totisesti minä sanon teille,joka ei synny uudesti ylhäältä,hän ei ole näkevä Jumalan valtakuntaa.

        Ilman uudestisyntymistä on siis mahdotonta pelastua.

        Siunausta sinulle sisareni Herrassa.tv.Sirkka Iita.


      • Sirkka Iita. kirjoitti:

        Vaatii ihmiseltä todella nöyryyttä tuoda itsensä virheineen kaikkineen ihmisten kovien katseiden alle.

        Minä ymmärrän sinua paljon paremmin nyt,kun aikaisemmin,ja tiedän että tuo sinun todistuksesi antaa monille rohkeutta tulla Jeesuksen parannettavaksi kaikkine virheineen ja puutteineen,että me saamme juuri sellaisenaan tulla Kristuksen parannettavaksi.

        Ja kun kadumme ja anteeksi anomme kaikkia syntejämme ja pahoja tekojamme,on Hän armollinen ja antaa meille meidän syntimme anteeksi,ja saamme syntyä Jumalan perheeseen,hänen tyttärikseen ja pojikseen.

        Sillä Jeesus sanoi että totisesti minä sanon teille,joka ei synny uudesti ylhäältä,hän ei ole näkevä Jumalan valtakuntaa.

        Ilman uudestisyntymistä on siis mahdotonta pelastua.

        Siunausta sinulle sisareni Herrassa.tv.Sirkka Iita.

        Jos Jumala minua ylpeää synneissä ryvettynyttä etsikkoaikansakin hylännyttä kutsui uudestaan, niin siinä on toivon kipinä jokaiselle. Ei kukaan ole liian syntinen tullakseen uskoon, sillä Jeesus on ristillä kuollut kaikkien synnit päällään.


    • vilppu

      (...) An astonishing quote is found in Sanhedrin 97b. Rabbi Rabh states:

      "All the predestined dates for redemption (the coming of Messiah) have passed and the matter now depends only on the repentance and good deeds."

      Here Rabbi Rabh expresses his pain and displeasure that the Messiah did not come when he was expected. From that time onward, according to Rabbi Rabh, the coming of the Messiah depended on the nation of Israel turning to God in repentance.

      Further along in Sanhedrin we find another astonishing quote:

      "The Tannadebe Eliyyahu teaches: the world is to exist six thousand years. In the first two thousand there was desolation; two thousand years the Torah flourished; and the next two thousand years is the Messianic era, but through our many iniquities all these years have been lost!"

      Finally, in the Yakult on Psalms 139:16-17 we find the statement:

      "This world is to last 6000 years; 2000 years it was waste and desolate, 2000 years marks the period under the law, 2000 years under the Messiah. And because our sins are increased, they are increased."

      These incredible quotes speak for themselves (...)

    • taivaan_isi_Rock

      isäni kuoli ja siunaustilaisuuden hoitanut lesbo ruotsalais naispappi sanoi huonolla suomen kielellä että nyt juuuhhhani on päässyt taivaan isin kotiin missä taivaan isi pitää juuuhhanista yhtä hyvää huolta kuin juuhhhani on täällä maanpäällä pitänyt omista lapsistaan ja silloin minä mietin että tuohan on lupaus ja aloin samamntien uskomaan koska kun uskon niin nyt juuhhani seisoo taivaassa taivaan isin kotona nurkassa seuraavan kymmenen miljoonaa vuotta ja saa remmiä perseelle joka päivä ai niin ja juuuhhhhanin oikea nimi on raimo juhani eikä mikään juuuhhhhani niinkuin se ruotsalais lesbo faijaani kutsui mutta ehkä juuhhhanin ruotsinsuomalainen uusi vaimo oli sanonut papille että faijan nimi on juuhhhhannni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe