Eli kreatiiniä annostellessa törmää gramman tarkkoihin määriin.
Mutta kun en mitään vaakaa omista, niin olisiko jollakin jotain hyvää vinkkiä, esim minkä verran on 1 teelusikallinen tms..?
Kreatiinin annostelu
14
11729
Vastaukset
- -
veikkaisin että 5g on teelusikallinen
- jepjep
yks teelusikallinen on noin 2 grammaa
eli ite oon vetäny 6 g annoksia eli yhden ruokalusikallisen - öh
jepjep kirjoitti:
yks teelusikallinen on noin 2 grammaa
eli ite oon vetäny 6 g annoksia eli yhden ruokalusikallisenon tainnut sulle tulla vähän liian isot annokset? teelusikallinen kreaa ON 5g EIKÄ 2g! suosittelisin laskemaan uudestaan krean käytön...
- jepjep
öh kirjoitti:
on tainnut sulle tulla vähän liian isot annokset? teelusikallinen kreaa ON 5g EIKÄ 2g! suosittelisin laskemaan uudestaan krean käytön...
fastin kreatiiniboxin kyljestä:
2 g = 1 tasainen teelusikallinen.
vois jokupäivä piruuttaa mennä kaupan puntarilla kattoo. - Lohku
jepjep kirjoitti:
fastin kreatiiniboxin kyljestä:
2 g = 1 tasainen teelusikallinen.
vois jokupäivä piruuttaa mennä kaupan puntarilla kattoo.olisko tässä mahdollisuutta, että ne siellä jossain mestoilla käyttää sellasta separi teelusikkaa joka on ainakin 100 kertaa pienempi kuin tavallisesti :P ???
- jepjep
Lohku kirjoitti:
olisko tässä mahdollisuutta, että ne siellä jossain mestoilla käyttää sellasta separi teelusikkaa joka on ainakin 100 kertaa pienempi kuin tavallisesti :P ???
teelusikka on virallinen mittayksikkö 5 ml
pitää varmaan joltain asiantuntialta kysästä.
- näin
mun mielest noin 30-50g päivässä kaks viikkoo ja sen jälkee neljä viikkoo noin 10-20g päivä sit viikko tai kaks taukoo ja sit uusiks:) toimii hyvin paino nousee ja voima kasvaa.
- Lohku
"mun mielest noin 30-50g päivässä kaks viikkoo ja sen jälkee neljä viikkoo noin 10-20g päivä sit viikko tai kaks taukoo ja sit uusiks:) toimii hyvin paino nousee ja voima kasvaa."
Saanen luvan kysyä, että kuinka pitkä kokemus sulla on krean käytöstä? Toi nimittäin vaikuutta suoraan sanoen aika.... perseestä vedetyltä - KL
Lohku kirjoitti:
"mun mielest noin 30-50g päivässä kaks viikkoo ja sen jälkee neljä viikkoo noin 10-20g päivä sit viikko tai kaks taukoo ja sit uusiks:) toimii hyvin paino nousee ja voima kasvaa."
Saanen luvan kysyä, että kuinka pitkä kokemus sulla on krean käytöstä? Toi nimittäin vaikuutta suoraan sanoen aika.... perseestä vedetyltä30 - 50 grammaa.... Kyllä kyllä.. =D Taidat sitten painaakkin jo viidettäsataakiloa =D
- näin
Lohku kirjoitti:
Saanen luvan kysyä, että kuinka pitkä kokemus sulla on krean käytöstä? Toi nimittäin vaikuutta suoraan sanoen aika.... perseestä vedetyltämikä sit on oikein kerro mulle?
- Lohku
näin kirjoitti:
mikä sit on oikein kerro mulle?
pidetään tavallisena ohjeena:
Tankkausvaihe 5 päivää:
Sekoita 5g jauhetta desiin vettä 4*päivässä.
Ylläpitovaihe:
Sekoita 5g jauhetta desiin vettä 1-2*päivässä...
Tossa on toi "original"... tietty eri pakkauksissa voi olla eri mitat, mutta tuota mä käyttäisin...
Suositushan on 2g päivässä, mutta ne kai pelkäävät että ihmisistä kasvaa kauhean isoja mörököllejä ;) - Lohku
Lohku kirjoitti:
pidetään tavallisena ohjeena:
Tankkausvaihe 5 päivää:
Sekoita 5g jauhetta desiin vettä 4*päivässä.
Ylläpitovaihe:
Sekoita 5g jauhetta desiin vettä 1-2*päivässä...
Tossa on toi "original"... tietty eri pakkauksissa voi olla eri mitat, mutta tuota mä käyttäisin...
Suositushan on 2g päivässä, mutta ne kai pelkäävät että ihmisistä kasvaa kauhean isoja mörököllejä ;)kun olet käyttänyt kreatiinia (*)niin kannattaa pitää taukoa, viikko pari...
*n. 1kk-2kk käytön pituus ja tauko. tauon jälkeen uudestaan. - näin
Lohku kirjoitti:
kun olet käyttänyt kreatiinia (*)niin kannattaa pitää taukoa, viikko pari...
*n. 1kk-2kk käytön pituus ja tauko. tauon jälkeen uudestaan.no onko toiminut sulla onko voima kasvanut ja massa. kysyn vaa
- Lohku
näin kirjoitti:
no onko toiminut sulla onko voima kasvanut ja massa. kysyn vaa
Enpä ole käyttänyt, mutta n. kaikki muut punttiksella kävijät puhuvat puolestani ja on minullekkin suositellut kaikki sen seitsemän kertaa.
Luotettavaa, kypsää väkeä. Ja mitä menetät siinä että kokeilet mun neuvomaa tapaa? Säästät hyvää kreaa :)
Just do what I say, please?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791