Toteutuneitä Raamatun

profetioita

jotka on suunnilleen näin tapahtuneet, kun niitä jäljestäpäin tutkitaan. sanomat on Jumalasta, mutta selitykset ihmisistä, joten niissä saattaa olla joitain pieniä heittäja, mutta hämmästyttävät tarkaan ne voidaan nähdä toteutuneiksi.

JOITAIN MERKITTÄVIMPIÄ RAAMATUN PROFETIOITA LISTATTUNA
Jae    Teksti    Kommentti    Toteutunut?
Jer.25:11-12   Niin koko tämä maa tulee raunioiksi, autioksi, ja nämä kansat palvelevat Baabelin kuningasta seitsemänkymmentä vuotta.   Babylonia hallitsi Israelia 70 v.   609 eKr.-539 eKr.
Naah.3:19   Siinä on tuli sinut kuluttava, miekka on sinut tuhoava.. Auttamaton on sinun perikatosi, parantumaton sinun haavasi.   Niiniven tuho   612 eKr.
Jes.45:1   Näin sanoo Herra voidellulleen Koorekselle... ..että ovet hänen edessään avautuisivat eivätkä portit sulkeutuisi..   Koores valloitti linnoitetun kaupungin helposti   539 eKr.
Jes.13:19   Ja Baabelin, valtakuntain kaunistuksen, kaldealaisten ylpeyden ja loiston, käy niinkuin Sodoman ja Gomorran, jotka Jumala hävitti.   Babylonian hävitys   539 eKr.
Jer.32:36-37   Mutta nyt sanoo Herra, Israelin Jumala, näin tästä kaupungista, jonka te sanotte joutuvan Baabelin kuninkaan käsiin miekan, nälän ja ruton pakosta:Katso, minä kokoan heidät jälleen kaikista maista... ja palautan heidät tähän paikkaan ja annan heidän asua turvassa.    Juutalaisten paluu pakkosiirtolaisuudesta   536 eKr.
Dan.7:23   "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen..."    Babylonia, Meedia-Persia, Kreikka/Makedonia, Rooma   753 eKr.-476
Dan.11:3   Sitten nousee sankarikuningas; hän hallitsee suurella vallalla ja tekee, mitä tahtoo.   Aleksanteri Suuri   356-323 eKr.
Dan.11:4   Mutta juuri kun hän on noussut, hajoaa hänen valtakuntansa ja jakautuu neljään taivaan tuuleen. Se ei joudu hänen jälkeläisilleen eikä ole niin mahtava kuin hänen hallitessaan.   Aleksanteri Suuri kuolee nuorena ja hänen 4 kenraaliansa ottavat vallan   356-323 eKr.
Jes.40:3   Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.   Johannes Kastaja   30 jKr.
Mal.3:1   Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte,..   Johannes Kastaja, Jeesus   27-33
Mal.4:5   Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.   Johannes Kastaja   30
Jes.49:6   ...minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.    Pelastus Israelista maan ääriin (Jeesus)   30 jKr.
5.Moos.18:15-18   Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.    Mooseksen kaltainen, ihmeitä tekevä, profeetta   30 jKr.
Jes.7:14   Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.   Jeesus   0
1.Moos.49:10   Ei siirry valtikka pois Juudalta eikä hallitsijansauva hänen polviensa välistä, kunnes tulee hän, jonka se on ja jota kansat tottelevat.   Messias Juudan heimosta= Jeesus   0
Miika 5:2   Mutta sinä, Beetlehem Efrata, joka olet vähäinen olemaan Juudan sukujen joukossa, sinusta minulle tulee se, joka on oleva hallitsija Israelissa, jonka alkuperä on muinaisuudesta, iankaikkisista ajoista.   Jeesuksen syntymä maan päälle   0
Jes.11:1   Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki...   "vesa" hepreaksi "naser" tarkoittaa "nasaretilaista"   0-33
Jes.9:5   Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.    Jeesus on Jumala   0-33
Jes.9:6   Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti.   Messias oli tuleman Daavidin suvusta   0-33
Jes.4:2   Sinä päivänä on Herran vesa oleva Israelin pelastuneille kaunistus ja kunnia ja maan hedelmä heille korkeus ja loisto.   Jumalan Poika   nyt
Jes.42:1-9   Minä olen pannut Henkeni häneen, hän levittää kansakuntiin oikeuden... ja pannut sinut kansoille liitoksi, pakanoille valkeudeksi, avaamaan sokeat silmät...   Jeesus   0-33
Jes.28:16   ...sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä lasken Siioniin peruskiven, koetellun kiven, kalliin kulmakiven, lujasti perustetun; joka uskoo, se ei pakene.   Jeesus on Siionin kulmakivi   0-33
2.Sam.7:12-14   ...korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa. ..minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi. Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani,...   Jeesus, Daavidin jälkeläinen, Jumalan Poika   0-33
Dan.9:24-26   Ja tiedä ja käsitä: siitä ajasta, jolloin tuli se sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, voideltuun, ruhtinaaseen, asti, on kuluva seitsemän vuosiviikkoa... jne.   Messiaan piti tuleman v.27 jKr   27-33
Jes.42:1-9   Minä olen pannut Henkeni häneen, hän levittää kansakuntiin oikeuden... ja pannut sinut kansoille liitoksi, pakanoille valkeudeksi, avaamaan sokeat silmät...   Jeesus   0-33
Sak.9:9   ...riemuitse, tytär Jerusalem, sillä sinun kuninkaasi tulee sinulle! Vanhurskas ja auttaja hän on, on nöyrä ja ratsastaa aasilla, aasintamman varsalla.    Jeesus ratsasti aasilla Jerusalemiin   33
Ps.41:10   Ystävänikin, johon minä luotin, joka minun leipääni söi, nostaa kantapäänsä minua vastaan.   Juudas petti Jeesuksen   33
Sak.11:12-13   "...antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa.    Juudaan palkka 30 hopearahaa   33
Jes.53:3   Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi... hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.    Jeesus kantoi syntimme   33
Jes.53:7   Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.    Jeesus oli vaiti syytäjiensä edessä   33
Jes.53:9   Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.   Jeesus haudattiin rikkaan miehen hautaan   33
Jes.53:12   ...sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.   Jeesus ristiinnaulattiin rikollisten rinnalle   33
Jes.50:6   Selkäni minä annoin lyötäväksi, poskieni parran revittäväksi, en peittänyt kasvojani pilkalta ja syljeltä.   Jeesusta syljetään ja hakataan   33
Ps.22:1-18   Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? "...he jakavat keskenänsä minun vaatteeni ja heittävät minun puvustani arpaa."   Jeesus ristillä, vaatteiden jakaminen   33
Jes.61:1-2   Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,...   Jeesuksen julistustyö   33
Ps.16:10-11   Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.   Jeesuksen ylösnousemus   33
1.Moos.12:2-3   Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä   Jeesus Kristus   0-
Dan.9:26   Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki,...   Temppelin ja Jerusalemin tuho   70 ja 135
Matt.24:1-2   "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."   Temppelin tuho   70
5.Moos.28:49-52   Herra nostaa sinua vastaan kaukaisen kansan, joka tulee maan äärestä lentäen niinkuin kotka, kansan, jonka kieltä sinä et ymmärrä; tuimakatseisen kansan,..   Rooma tuhoaa Israelin   70 ja 135
5.Moos.29:23   ...tulikiven ja suolan, kun koko maa on poltettu, niin ettei siihen kylvetä eikä se kasva eikä siitä ruohonkortta nouse - niinkuin oli silloin, kun Sodoma ja Gomorra, Adma ja Seboim hävitettiin,..   Israelista tulee erämaa   135-1800
Miika 3:12   Siitä syystä, teidän tähtenne, Siion kynnetään pelloksi, Jerusalem tulee kiviraunioksi ja temppelivuori metsäkukkulaksi.   Jerusalemin tuho   135
3.Moos.26:31-32   Ja minä muutan teidän kaupunkinne raunioiksi ja hävitän teidän pyhäkkönne... Ja minä hävitän maan, niin että teidän vihollisenne, jotka siinä asuvat, siitä tyrmistyvät.   Viholliset asuttavat Israelin   135-
5.Moos.28:64   Ja Herra hajottaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen,   Juutalaisten maanpako   135-
Dan.9:24-27   Seitsemänkymmentä viikkoa on säädetty sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi; silloin luopumus päättyy, ja synti sinetillä lukitaan, ja pahat teot sovitetaan, ja iankaikkinen vanhurskaus tuodaan, ja näky ja profeetta sinetillä vahvistetaan, ja kaikkeinpyhin voidellaan. Ja tiedä ja käsitä: siitä ajasta, jolloin tuli se sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, voideltuun, ruhtinaaseen, asti, on kuluva seitsemän vuosiviikkoa; ja kuusikymmentäkaksi vuosiviikkoa, niin se jälleen rakennetaan toreinensa ja vallihautoinensa, mutta keskellä ahtaita aikoja. Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään...   490 vuotta vuodesta 457 eKr.(Esra 1:2) =34 jKr. jolloin Jumalan voideltu (Jeesus Kristus) sovitti synnit, HUOM: katso piirros!   457 eKr., 27 jKr., 37 jKr.

5

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti E Simonaho

      '' Kristillisessä eskatologiassa yleisen näkemyksen mukaan Saatana pyrkii jäljittelemään Jumalaa ja tuo voimansa esiin lopun aikoina kolmessa persoonassa, jotka Ilmestyskirja mainitsee Lohikäärmeenä, Petona ja Vääränä Profeettana. Lohikäärme on Raamatun mukaan luotu olento eikä henkiolento. Maailmankaikkeus luotiin kuudessa päivässä ja seitsemäntenä Luoja lepäsi. Se oli erehdys, sillä silloin kehittyi "ensimmäinen peto".

      616/666 numero, kieli ja Aakkoset
      Antikristukseksi voi nykyään sen numeron mukaan laskea kenet tahansa. Antikristukseksi on esitetty Paavia, Bill Gatesia, George Bushia, Stalinia, Hitleriä, Sirukortteja y.m. Profeetat ovat m. m. keskittyneet vuosilukuun 6.6.2006 (6.6.6) ja peloitelleet Antikristuksen tulemisella kyseisenä päivämääränä - se ei kuitenkaan ilmaantunut. Syy miksi se ei ilmaantunut on että 616 ja 666 ja numeroihin liittyvä nimi on historiassa - se on jo tullut. Sen identiteetti on kytketty numeroihin ja niiden kautta nimi on kytketty Aakkosiin.
      Paholaisen luku muuttuu ajan myötä syystä että ennen petoa kaikissa kielissä oli saman verran kromsomeja kuin kehossamme ja Sielussamme: 23. Sama määrä oli merkkejä Aakkosissa. Kun pedon kieli sekoittui IMmeisen kieleen, sekoittui sen kielen ja oppien kautta IMmeisen mieli ja IMmeinen on tänään IHEminen. Nykyään kielessä 29 kromosomia: 6 ylimääräistä. Puhe, kieli, kielioppi ja Aakkoset on aikaan ja nimenomaan Sieluun sidottu, nimen lisäksi pedon paljastaa sen käyttämä kieli.

      Pedon nimen selvittäminen
      Pedon nimen selvittäminen on helppoa kun tuntee kirjaimet, niiden numeeriset ja symbooliset arvot. Suomen kieli on tässä yhteydessä erittäin tärkeä koska siinä on kaikki kirjaimet - ääkköset mukaan lukien. Monissa kielissä on "ÄÄ" -äänne/kromosomi vaikka Ä kirjainta ei ole aakkosissa. Esimerkiksi englannin kielessä A -kirjaimella on kolme eri kromosomia: AA, EI, ÄÄ. Suomen kieli on avain pedon nimen selvittämiseen. Nimi selvitetään ottaen huomioon kielet joilla on yhteys Alkuperäiskieleen.

      Nimen selvittämiseen liittyy historian tunteminen. Lähtökohtana on että Toinen Peto (Antikristus) tappoi Jeesuksen. Jokainen Jeesuksen jälkeen tapettu on Pedon oppeja seuraavien väärien profeettojen tappamia. Ne jotka jäivät henkiin pakotettiin hyväksymään pedon merkki, uskonto ja sen kautta levitetyt kaikki väärät käsitykset. Se tuhosi ja kielsi kaikki tiedot muinaisajasta ja korvasi omilla valheillaan. Sen valtaanpääsyä helpotti henkisellä tasolla sen kieli joka sekoitti ja sekoittaa mielen ja katkaisee yhteyden Sieluun ja Elämän Kirjaan.

      Perisynti on vain pedolla ja profeetoilla joka tappoi, levitti, ja vielä tänäänkin tietoisesti levittää vääriä käsityksiä ja pedon oppeja valheineen. Niiden kautta se vahingoittaa, syyttää ja alistaa IMmeisiä jossain mielessä koska ovat IMmeisiä, muokaten heidät IHEmeiseksi.

      ''

      http://www.suomalaiset.org/cgi-bin/kieligenetiikka/sivu.pl?nayta=antikristus&linkit=tietouslinkit

      • Säämies

        Mielestäni Antti Tuisku EI OLE Anti Kristus.


      • Luotu ?

        olento? siis vertauskuvako?

        Vai oisko dinosaurukset ollu lohikäärmeitä


      • Anonyymi
        Luotu ? kirjoitti:

        olento? siis vertauskuvako?

        Vai oisko dinosaurukset ollu lohikäärmeitä

        Voi teitä tietämättömiä!


    • Anonyymi

      Asia on oikein, Jumalan profetiat toteutuu aina, mutta aloittaja ei osaa oikein esittää ajatuksiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe