jenkkikö alle

rokkiukko

Näin keski-iässä iski jenkkikuume ja ajattelin vä-
hän udella tietoja.Olen mieltynyt Chevrolet Impa-
laan 60-lukulaiseen,vaikkakin eniten silmiä hive-
lee 50-luvun siipiautot.Mitä kaikkea kannattaa ot-
taa huomioon jos tällaista vanhaa vaikka 60-luvun
kärryä alkais tosissaan osteleen.Itse olen aikas
peukalo keskellä kämmentä,että rempat jäis sitten
muille ja maksu mulle.Sydän kun on mennyt 50"s
musalle jo nuorena ja nyt puskee vielä autokuume.
Paljonka muuten saa maksaa autoveroa jostain kes-
kitehoisesta autosta.
Ihan asiallisia vinkkejä jos sais,niin kiitos.

5

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokkiukko

      ..edelliseen.Piti tietenkin kysyä vakuutusmaksuis-
      ta eikä verosta.Onko vakuutus huomattavasti hin-
      tavampi verrattuna tavalliseen kärryyn.

      • parru78

        on vuoden -65 chevelle(Chevy chevelle malibu) 327-koneella siinä vakuutus on nolla bonuksilla ~650€.
        Toinen kinneri on vm-65 Galaxie(Ford galaxie500 conv.) 352cid. Siinä vakuutus on ~720€ nollan bonuksilla.
        Verothan on stabiilit(ainakin vielä).
        Toivottavasti niitä luvattuja muutoksia tosiaan tulee.
        Ja kuten noissa toisissa viesteissä onkin mainittu V8Magazinen osto-opas(loistava artikkeli koska on puolueeton) sekä OD. OD= overdrive.fi, täältäkin löytyy tietoa,välillä asiaa välillä suunsoittoa, toki pitää ymmärtää merkkiuskollisuus joka ajaa rokut ylistämään omiaan..


    • vaarille:

      Jos olet autojen suhteen ns. sormi Per***ssä, etsi mahdollisimman hyväkuntoinen. Normaalit huollot eivät ihmeitä ehdi maksaa, ja ne oppii kyllä tekemään kuka vaan, jos kiinnostusta riittää. -60 Lukuisista Impaloista on jonkinverran enemmän tarjontaa kuin -50 lukuisista. Mutta jonkin verran aikaa etsiskelyyn, niin kyllä niitä löytyy. Osat on halpoja, niitä ei mene kovin paljoa ja vakuutukset todennäköisesti halvemmat kuin käyttöritsassasi on.

      • V8Magazinessa oli aikoinaan osto-opas eri autoille, jossain niistä käsiteltiin Impala Bel-air Biscayne malleja vuosilta 58-64. jutut oli muistaakseni 1999-2001 lehdissä, kirjastosta varmaan löytyy.


    • Code

      Jenkkiautofoorumi www.overdrive.fi kannattaa myös tsekata, sieltä löytyy paljon juttua asiasta ja asian vierestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe