Luulis tämän järkevän ja itsenäisen vahvan pohjoismaalaisen naisentyypin pärjäävän esim. urheilussa....
...Mutta ei, taas jälleen kerran yleisurheilun em-kiosista kaikki mitalit ovat miesten tuomia.
On se kummallinen tämä meidän itsevarma pohjoismaalainen naistyyppi. Jopa arabimaissa, missä nainen on kuulemaa niin alistetu, naiset pärjäävät paremmin urheilussa.
Miksi naiset eivät pärjää?
15
922
Vastaukset
- ja mitä sitten?
Onko siitä jotain hyötyäkin? Huippu-urheilijahan ei kuulemma tervettä päivää näe.
- README
Suomalaisnaiset on paksuja ja lyhyitä tytön tylleröitä. Sellaset ei sovi urheilemaan.
Heille sopii paremmin määräily, päällepäsmäily, pyykkääminen ja lasten kaitseminen.
Suomalaismiehen pökkelölle taas ei sovi muukuin keski-kalja ja sitäkin mielellään vain muutama pullo.- ..ihme
...ettet naista saa. Säästä rahaa, opettele englantia ja hae ulkomailta kaunotar. Maksaahan se, eikä vain pelkkä haku, myös elatus. Mutta tee jotain muuta, kuin vingu, torvi.
- suotavaa
..ihme kirjoitti:
...ettet naista saa. Säästä rahaa, opettele englantia ja hae ulkomailta kaunotar. Maksaahan se, eikä vain pelkkä haku, myös elatus. Mutta tee jotain muuta, kuin vingu, torvi.
Pökkelöt suomalaisnaiset pökkiköön pitkiä ja lihaksikkaita ulkomaalaismiehiä ja pökkelöt suomalaismiehet pökkiköön pitkiä ja treenattuja ulkomaalaisnaisia.
Suomi uuteen nousuun! hahah - README
..ihme kirjoitti:
Mutta totuus on että me suomalaiset ollaan sellaisia kuin ollaan. Vai haittaako totuus sinua?
Ei minua ainakaan häiritse jos nainen on lyhyt ja hyvä muotoinen. Seksikästä sekin.
Toi ruuminmuoto ja laatu koskee niin miehiä, että naisiakin :) - README
README kirjoitti:
Mutta totuus on että me suomalaiset ollaan sellaisia kuin ollaan. Vai haittaako totuus sinua?
Ei minua ainakaan häiritse jos nainen on lyhyt ja hyvä muotoinen. Seksikästä sekin.
Toi ruuminmuoto ja laatu koskee niin miehiä, että naisiakin :)lisättäköön, että kyllä :D
Edellinen naissuhteeni oli erään keski-eurooppalaisen tytön kanssa ;)
Se vaan ei kestänyt xD
- -.-.-.-.
Täällähän viime viikolla joku miekkonen juuri kertoi, että miesten urheilu a) saa huomattavasti enemmän mediatilaa ja b) siihen panostetaan rahallisesti/mahdollisuuksia luomalla huomattavasti enemmän. Hän näki tämän seurauksena miesten paremmasta menestyksestä, mutta itse uskoisin tällä huomattavasti suuremmalla panostuksella olevan tekmistä myös sen syyn kanssa. Tytöille/naisille ei tarjota kuin murto-osa niistä rahallisista ym. panostuksista harrastusmahdollisuuksien suhteen kuin mitä pojille ja toisaalta media ei luo naisurheilijoista samanlaisia nais-sankaritarinoita ja sitä myötä roolimalleja nuoremmille kuin mitä miehistä.
- Sot-uri
urheilu pilaa naiset.
vai mitä mieltä olet näistä naiskuulantyöntäjistä, jotka muistuttavat lähinnä enemmän joltain humanoidia kuin ihmistä. - Amelia E
Sot-uri kirjoitti:
urheilu pilaa naiset.
vai mitä mieltä olet näistä naiskuulantyöntäjistä, jotka muistuttavat lähinnä enemmän joltain humanoidia kuin ihmistä.sama pätee mieskuulantyöntäjiin. Miten muka urheilu pilaa naisen? Oikein tyypillistä järjen köyhyyttä: ensin ilkutaan että miten ne Suomen naiset ei pärjää urheilussa ja sitten kun sanotaan syy niin ollaan että hyvä vaan kun ei se naisille sovi...
- Sanelman
Toisaalta on tietysti positiivista olla avoimesti juntti eikä teeskennellä....
kun esin jääkiekossa saadaan kumiläpyskä kallaverkkoon, alkaa miesten kesken suunnaton julkihomoilu.
Klassisen musiikin konserteissa kapellimestari ja solisti kättelevät ja kävelevät lavan taakse ottamaan vastaan uudet suosionosoitukset.
Oi tapoja.........- yksinkertainen
huimat määrät toivatkin miehet kisoista mitaleita. Naiset ovat jääkiekossa ja jalkapallossa maailman huippuja.
Yleisurheilussa ovat perinteisesti esim. jenkit kunnostautuneet ja pärjänneet. Tosin heitä onkin nyt oikein urakalla kärähdellyt jos jonkinlaiset mömmön käytöstä.
Enkä oikein tiedä, että mikä mittari urheilu on elämässä pärjäämiselle? Ainakaan minä en pärjää urheilussa sm-tasolla millään tavalla. Olenko siis jotenkin muita huonompi? Mestareitakaan kun ei voi olla kuin yksi per laji. - åpoiuy
tosi-tv:ta.
- PPP
koska pilalle paapotut suominaiset eivät ole kiinnostuneita kuin toisten asioista ja rahasta.
- README
Kyllä suomalainen nainen pärjäisi, mutta usein käy niin kuin miehillekkin, että menee se kuuluisa suomalainen sisu kaulaa, eikä hommat sitten luonnistukkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502