Tohtori Kuka.

AROSUSI-09

Vaikutti ihan hauskalta.Kaipa toi tulee sunnuntaisin aina katsottua.

17

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Ensimmäistä kertaa näytetään Suomessa. Vaikka kyseessä on lähes Star Trekin tavoin kulttimaineessa oleva sarja.

      Ja ties kuinka monesti uudelleen lämmitetty, ensimmäistä kertaahan Dr. Who alkoi näkymään 1966.

      Olisi hauskaa nähdä tuo originaali 60-luvulta.

      • AROSUSI-09

        kuin esim.Star Trek.Sikäläinen kirjeenvaihtokaveri ihmetteli,kuin en ole koskaan yhtään jaksoa nähnyt:D No ehkä tässä vielä makuun pääsee:)/Filmifriikki myy niitä vanhoja sarjoja,jos niitä kaipailet.


      • fawfawf

        Senkin tietämätön... Doctor Who aloitettiin vuonna 1963 ja se on mun lempi sarja forever!


    • L.N.

      Näin on, onhan tuota jo odoteltukin, harmi ettei Suomessa olla koskaan nähty originaalisarjaa 1963-89, mutta hyvä näinkin, itse olen nähnyt ennestään vain VHS-videolla julkaistun Pyramids of Mars-leffan, tohtorina Tom Baker, samoin näin Lontoossa 90-luvulla aiheesta kivan näyttelyn MOMI-leffamuseossa, jossa oli esillä pienois-ja muita malleja, lavasteita ym.
      Avausjakso lupaili hyvää;kerrankin oli kiva katsoa sf-seikkailusarjaa joka ei häpeile olla sitä mitä on, toisin kuin monissa nykyisissä "alan" jenkkisarjoissa joissa yritetään peitellä ja hävetä sf/kauhu/fantasia-genrepiirteitä, ja rahaa haaskataan.
      Dr.Who on tehty pienemmällä rahalla kuin jenkki"scifit", mutta suurella sydämellä:)

      • AROSUSI-09

        Se ihmetyttää,ettei tuota kulttia ole koskaan ennen näillä pohjan perukoilla nähty...Kyllä sen juu aina näkee,että onko homma tehty rahasta,vai sydämen palosta.Tohtori on tehty suurella zytämmellä!/Voipi olla,että vähän kun saan tohtori-herkkua,miin tempaisen Filmifriikin oven auki ja poistun kaupasta koko tuotanto mukana:D


      • L.N.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Se ihmetyttää,ettei tuota kulttia ole koskaan ennen näillä pohjan perukoilla nähty...Kyllä sen juu aina näkee,että onko homma tehty rahasta,vai sydämen palosta.Tohtori on tehty suurella zytämmellä!/Voipi olla,että vähän kun saan tohtori-herkkua,miin tempaisen Filmifriikin oven auki ja poistun kaupasta koko tuotanto mukana:D

        MOMI(Museum of the Moving Image) sijaitsi Thames-joen varrella Waterloo Bridgen nurkilla.Netin mukaan suljettiin vuonna´99.Harmi:(
        Itse kävin Lontoossa viimeksi vuonna´95.


      • AROSUSI-09
        L.N. kirjoitti:

        MOMI(Museum of the Moving Image) sijaitsi Thames-joen varrella Waterloo Bridgen nurkilla.Netin mukaan suljettiin vuonna´99.Harmi:(
        Itse kävin Lontoossa viimeksi vuonna´95.

        Eiköhän tuolta kuitenkin jotain ajankulunkia löydy,elokuvataiteeseenkin liittyen.../Mulla semmoinen satavuotisprojekti ton Lontoossa käymisen kanssa:P Tällä vuosikymmenellä vielä kuitenkin:)


    • AROSUSI-09

      Jolla soitteli äipälle 5 miljardia vuotta menneisyyteen.

    • AROSUSI-09

      Ulissut eilisestä asti.Voi kettu.

    • sunny

      olen katsonut Doctor Whota, mutta siitä ensimmäisestä jaksosta jäi pätkä katsomatta. Syystä tai toisesta. Muut jaksot olen katsonut, mutta yksi asia vaivaa. Eli Rosehan tapasi tohtorin siellä työpaikassaan missä ne mallinuket lähti käveleen. Mutta Rosehan oli tavaratalon pihalla, kun se räjähti, ja tohtori ja Rose olivat eri teillä. Eli miten he taas tapasivat? Näin jaksosta lopun, sen kun Rose ja se sen poikakaveri oli tohtorin mukana jossain paikassa missä tohtori sitten joutui vähän kiipeliin ja Rose palasti sen. Ja jakson lopussa Rose sitten päätti lähteä tohtorin matkaan. Olen aika huono selittämään, mutta kysymys siis on siitä, miten rose ja tohtori tapasivat tavaratalojutun jälkeen?
      Olisi kiva, jos joku viitsisi vastata!!

      • AROSUSI-09

        Joku toi mallinuken käden Rosen kotiin,missä se heräsi eloon.Kunnon tohtorimme jäljitti käden ja tapasi näin Rosen uudelleen.


      • sunny
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joku toi mallinuken käden Rosen kotiin,missä se heräsi eloon.Kunnon tohtorimme jäljitti käden ja tapasi näin Rosen uudelleen.

        kiitos vastauksesta!


      • AROSUSI-09
        sunny kirjoitti:

        kiitos vastauksesta!

        Sais muuten tuota sarjaa tulla vaikka joka ilta...


      • sunny
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sais muuten tuota sarjaa tulla vaikka joka ilta...

        Tai ainakin pari kertaa viikossa. Viime jaksokin loppui aika kivasti, jäi jännään kohtaan. Katselin sen juuri tänään nauhalta uudestaan, kun en silloin sunnuntaina oikein ehtinyt keskittymään vain Doctor Who:hon. mutta täytyy kait vaan odotella sunnuntaita.


    • Doc

      Joskus aikoja sitten oon kuullu tästä Tohtorista. Ensimmäinen jakso jonka näin oli se jossa maapallo räjähti ja Tohtori ja Rose olivat avaruudessa.
      Katsoin myös sen vanhan elokuvan, jossa oli niitä Dalekkeja ja Thaleja. Pakko katsoa seuraava jakso tuosta uudemmasta sarjasta, jossa on yksi Dalekeista.

      • L.N.

        No, kyllä tämä sarja vaan potkii komiasti eteenpäin, eikä tunnu yhtään ruostuneelta verrattuna moniin "alan" jenkkisarjoihin, joissa eväät on syöty jo muutaman jakson jälkeen.

        ...ja mikäs ollessa kun Tohtori on seikkaillut jo yli 40 vuoden ajan, eli pidempään kuin joku Star Trek esmes, britit olivat ensin apajalla.

        Tuo Dr.Who-leffa hiukka hämäsi minua, aika hassua tehdä leffa jonka tarina poikkeaa noinkin paljon virallisesta tarinasaagasta:Tohtorihan ei ole mikään Maan ihminen joka rakensi Tardisin, vaan 900-vuotias alien jonka kotimaailman Dalekit tuhosivat.Tuhon jälkeen Tohtori on sitten seikkaillut eri hahmoissa, halki vuosisatojen ja -kymmenten.Tällaisen käsityksen olen saanut Tohtorin menneisyydestä.

        Ja Dalekeihin pääsemme tutustumaan enemmän seuraavassa jaksossa...

        Viime jaksojen oivallus oli laittaa Lontooseen oma 9/11-isku alienien toimesta, kohteena Big Ben, lieneekö WTC ollut innoituksen lähteenä.


      • AROSUSI-09

        Dalekien invaasio,muistaakseni.Aika hidastempoisiahan nämä 60-luvun rainat,mutta kannatuksen vuoksi pitää katsoa:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe