Kiinnostaa miehiä?
-kaunis
-pitkä
-hoikka tai pyöreä
-muodokas
-erityis piirteet
-vartalo
-ynnämuut
Mistä miehet pitävät naisessa tai arvostavat?
IHAN VAIN MIELENKIINNOSTA.....
16
4290
Vastaukset
Nätit kasvot ja sievä hymy.
- niin tässä on osviittaa
Tosin keuhkot on turhan isot.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=s-ini&image_id=39173034- niin erilaisia
ei oo yhtään mun makuun esim. toi nainen.
- grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
näköinen tapaus. No annettakoon mauton pissismäisyys teinille anteeksi, yli parikymppiseltä en tuollaista liian pieniin vaatteisiin ahtautumista ja räikeää meikkiä enää hyväksyisi...
- .....
Siinä kohtaavat luonto ja muovi... vai oliko se nyt sitten pii...
- huomautus
Käytän Photoshop ohjelma työkseen ja antamasi linkistä löytynyt tytön kuva ei mielestani ole ihan alkuperäinen. Saatan ollaa väärässä mutta kovasti vaikuttaa siltä.
- henkilöstä
Itse esimerkiksi tarvitsisin älykkään ja kykenevän naisen, joka on utelias ja seikkailullinen. En puhu deittipalvelujen pilipaliprofiileista, vaan rehellisestä persoonasta. Hän pitää itsestään huolta, mutta en puhu nyt meikeistä, vaatteista sun muista, vaan siitä että ei ensinnäkään mene lihottamaan itseään sortumatta "helppoihin keinoihin" laihduttaa jne; liikunnallinen, mutta luonnolliset rasvakudokset pitää olla.
Kaunis, totta kai! Tosin sitten en osaa sanoa, että mikä on kaunista... Ulkonäöstä on kuntoa ilmaisevien merkkien lisäksi vaikea sanoa. Mielipiteet vaihtuvat sen mukaan, mitä mieltä kyseisestä henkilöstä on. Sitä paitsi suhde on ennen pitkää tuhoon tuomittu, jos menee naimisiin sileän ihon ja pystyjen rintojen vuoksi... ;)- Ei tavis
Niin outo juttu on, että mihin kukakin kiinnittää huomiota. Minä en ole mikään perinteinen kaunotar tai missityyppi, mutta minua on kuvailtu erikoisen näköiseksi. Olen ikäisekseni nuoremman näköinen mimmi (johtuu yleisestä tyylistäni) ja selkeästi vedän puoleeni pitkätukkia ja prätkäkundeja. Mulla ei ole isoja tissejä eikä upeita sääriä, mutta mä olen luonnollinen (käytän meikkiä aika vähän), pitkä tukka, mutta ehkä ne erikoiset kasvonpiirteet ja fiksu luonne ja aika urheilullinen. Mä en todellakaan ole mikään hihittelijä ja "blondi". Sitten on se porukka, joka ei vilkaisekaan. Onneksi kaikki eivät tykkää samannäköisestä. Joten olkaa daamit rohkeasti omia itsejänne älkääkä yrittäkö olla joku muu!
- miessika
Mies ajattelee aina myös sitä, millaisen naisen pystyy pitämään, koska kilpailu on kovaa. Ei kaikki pysty pitämään isorintaista, turpeahuulista ja hoikkaa naista, vaikka jokaikinen mies sellaisen mieluimmin haluaisi. Mies tyytyy siihen mitä saa ja keksii sitten puolustuksia valinnalleen, kuten kettu pihlajanmarjahimolleen.
- pertel pajukoski
Aika hyvä kysymys?
Tulin ajatelleeksi asiaa siltä pohjalta että on kolme pitkää suhdetta takana ja yksi meneillään.
En tiedä ovatko muut ukkomiehet samaa mieltä kanssani seuraavasta..
Olen aina ihaillut ja salaa rakastunut raikkaan luonteen omaaviin naisiin,mutta kuitenkin aina valinnut vääränlaisen kumppanikseni.
Vaikka olen aidosti exiä rakastanut ja rakastan tätä nykyistäkin hyvin paljon mutta heidän luonteensa on aina ollut arkinen,siis toisen tyyppinen kuin salaisilla ihailemillani naisilla on.
Olen myös pohtinut että onkohan siinä pohjalla sitäkin että valintaa tehdessä on ottanut huomioon oman laiskan luonteen peläten pirteän ja raikkaan luonteen omaavien naisten antavan potkut suhteesta alle aikayksikön.
Vai Äiti /Rakastajatar valinta?
Kaikesta huolimatta tunnustan olevan nyhverö yhden naisen mies.
Tässä ihanne naiseni määritelmäni,sellaisen jonkalaisen kanssa haaveissani vanhenisin ja eläisin rakkaus avioliittoni.
Kauniit kasvon piirteet.
Tarmokas,pirteä ja eloisa luonne.
Energinen olemus .
Hymyilevät kasvot jotka luovat energiaa huoneeseen.
Kohtelias käytös.
Seksikäs pukeutuminen/meikki.
Hyvä keskustelu taito.
Tälläisen energia kentän omaavia naisia olen elämässäni tavannut muutamia,ja aina on sydän pomppinut kurkkuun pelkästään siitä ilosta että olen saanut keskustella heidän kanssaan.
Mutta koskaan ei ole rohkeus riittänyt pidemmälle,ja olenkin suuresti ihmetellyt kuullessani joidenkin heistä eronneen että minkälainen ukko voi jättää noin loisto pakkauksen??
Huh,huh.
Jokainen nainen on kaunis aina jonkun silmissä,ja jokaiselle on aina tilausta,mutta tuollaisia naisia joita kuvailin on harvassa.
Toivottavasti edes joku mies lukija edes ymmärsi mitä tarkoitin.. - Kävi
pertel pajukoski kirjoitti:
Aika hyvä kysymys?
Tulin ajatelleeksi asiaa siltä pohjalta että on kolme pitkää suhdetta takana ja yksi meneillään.
En tiedä ovatko muut ukkomiehet samaa mieltä kanssani seuraavasta..
Olen aina ihaillut ja salaa rakastunut raikkaan luonteen omaaviin naisiin,mutta kuitenkin aina valinnut vääränlaisen kumppanikseni.
Vaikka olen aidosti exiä rakastanut ja rakastan tätä nykyistäkin hyvin paljon mutta heidän luonteensa on aina ollut arkinen,siis toisen tyyppinen kuin salaisilla ihailemillani naisilla on.
Olen myös pohtinut että onkohan siinä pohjalla sitäkin että valintaa tehdessä on ottanut huomioon oman laiskan luonteen peläten pirteän ja raikkaan luonteen omaavien naisten antavan potkut suhteesta alle aikayksikön.
Vai Äiti /Rakastajatar valinta?
Kaikesta huolimatta tunnustan olevan nyhverö yhden naisen mies.
Tässä ihanne naiseni määritelmäni,sellaisen jonkalaisen kanssa haaveissani vanhenisin ja eläisin rakkaus avioliittoni.
Kauniit kasvon piirteet.
Tarmokas,pirteä ja eloisa luonne.
Energinen olemus .
Hymyilevät kasvot jotka luovat energiaa huoneeseen.
Kohtelias käytös.
Seksikäs pukeutuminen/meikki.
Hyvä keskustelu taito.
Tälläisen energia kentän omaavia naisia olen elämässäni tavannut muutamia,ja aina on sydän pomppinut kurkkuun pelkästään siitä ilosta että olen saanut keskustella heidän kanssaan.
Mutta koskaan ei ole rohkeus riittänyt pidemmälle,ja olenkin suuresti ihmetellyt kuullessani joidenkin heistä eronneen että minkälainen ukko voi jättää noin loisto pakkauksen??
Huh,huh.
Jokainen nainen on kaunis aina jonkun silmissä,ja jokaiselle on aina tilausta,mutta tuollaisia naisia joita kuvailin on harvassa.
Toivottavasti edes joku mies lukija edes ymmärsi mitä tarkoitin..Mullakin oli kaunis, muodokas ja hoikka nainen. Pirteä, puhelias, käytöstavat omaava, omilla aivoilla ajatteleva, huumorintajuinen, iloinen ja naurava. Silti ei riittänyt. Ei kiinnostanut vain olla kotona hänen kanssaan. Joku mätti, enkä vieläkään, että mikä.
Itse olen aivan tavis, en komea.
Tiedän, etten tule toista samanlaista saamaan
Että näin meillä.
Kysymykseen on monta vastausta.
- TÖRKEE!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000019090688
Lue sieltä, mitä kehtaa vaatia naiselta!! huhhuh- Pöhve
älähän nyt hyvä mimmi tupestas vielä lennä. Tonhan oli joku pistänyt ihan pilaillekseen tai provo mielessä. Tää siis sulle nim.TÖRKEE. Vai olitko kenties......?
- Vihoviimeinen keittiöfilosofi
Minun ainoat kriteerini ovat empaattisuus ja jonkinasteinen syvällisyys. Ulkonäön suhteen en ole turhan kranttu, joten vaikka tyttöystäväni valittaa olevansa turhan pyöreä ja lyhytsäärinen en vain huomaa hänessä moitteen sijaa vaikka kuinka katsoisin.
- tsihuahua
Kaikki mikä liikkuu kiinnostaa...
- Garfinho
Joitain kiinnostavia piirteitä naisissa näin ranskalaisin viivoin:
-keskustelutaito
-elämänkokemus/viisaus
-hyvä ja terve itsetunto
-naiselliset hyveet kuten empatia ja hellyys (ei kukaan heteromies halua kumppanikseen "kovaa jätkää")
-itsenäinen nainen jonka oma elämä ei lakkaa kun alkaa yhteinen elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366