Zyprexan ja Zoloftin purkaminen

Onko kukaan purkanut Zyprexa- ja Zoloft-lääkitystään? Miten kauan kestää purkaa oikeaoppisesti? Mitä tapahtuu jos lopettaa lääkkeet yhtäkkiä? Voiko olla pysyvää haittaa aivokemialle lääkkeiden äkillisestä lopetuksesta?
1351
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kahta lääkettä ei saa vähentää samanaikaisesti. Mutta zoloftin voi lopettaa aika huolettomasti, sehän on mielialalääke.
Zyprexaa en vähentäis konsultoimatta lääkäriä. Itse yritin ja alkoi päässä viirata taas. Oireet kyllä lähtivät, kun nostin annoksen takaisin. Omasta mielestä Zyprexa on parhaita antipsykootteja: itsellä ei mitään sivuvaikutuksia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Minni*** kirjoitti:

Onko kukaan purkanut Zyprexa- ja Zoloft-lääkitystään? Miten kauan kestää purkaa oikeaoppisesti? Mitä tapahtuu jos lopettaa lääkkeet yhtäkkiä? Voiko olla pysyvää haittaa aivokemialle lääkkeiden äkillisestä lopetuksesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu