ruokatauko, kahvitauko, hyppytunti, tai mikä lie tauko...!
Jahas, huuhalaisilla
12
371
Vastaukset
siivous-fiesta;)
siesta, sormi lipsahti;))) Ja kato pitäähän meidän syödäkin välillä! Hyvä ruoka, parempi mieli ja jututki sitte ehkä paranee;)
mikä kestää noin kymppiminsan kunnes perunat on kypsiä......=;0)))))
- T_A_N_E
niin,että silloin ei hypitä vai ?:))
T_A_N_E kirjoitti:
niin,että silloin ei hypitä vai ?:))
koko aika tässä hypin...samal hyötyliikuntaa...=;0)))))))))boing boing......
- kun)))
maillonnii kaekilla FIESTA......
- Köyhäkeppi
a-v kirjoitti:
kaikilla muilla, muttei mulla?! No, en minä valita, mutta kyrsiihän se...
oot kattonut sen Peteliuksen ja Kallialan skettsin jossa se isäntä kertoo aina, et: En kyllä valita, mut kyrsiihän se vähän. Aika hyvä muuten.
- nyyperi
PURTENI MUN UI KUNNES KARIKOLLE YLPEYS MURENTUI?
AJATTELIN JULKAISTA GALLIRIA SIVULLA KUVAN JOSSA OLEN KARI TAPION KANSSA HÄRMÄN KUNTOKESKUKSESSA.
KÄVI KUTENKIN NIIN ETTÄ ROHKEUTNI EI RIITTÄNYTny vaan laittanu, näenhän mä sut kumminki ennenpitkää;))) Ja noi muut ei näe, eli ei niistä tartte välittää...
- nyyperi
a-v kirjoitti:
ny vaan laittanu, näenhän mä sut kumminki ennenpitkää;))) Ja noi muut ei näe, eli ei niistä tartte välittää...
KERRAN MEGA-VISAAN,MUTTA KUN SAAVUIN STUDIOLLE LYÖTIIN OVI KIINNE JA SANOTTIIN TÄMÄ ON PERHE OHJELMA EIKÄ OLE SOPIVAA NÄYTTÄÄ SEISOVAA MULKKUA
TV:SSÄ.OHJELMASSA OLISI PITÄNYT SEISOA. nyyperi kirjoitti:
KERRAN MEGA-VISAAN,MUTTA KUN SAAVUIN STUDIOLLE LYÖTIIN OVI KIINNE JA SANOTTIIN TÄMÄ ON PERHE OHJELMA EIKÄ OLE SOPIVAA NÄYTTÄÄ SEISOVAA MULKKUA
TV:SSÄ.OHJELMASSA OLISI PITÄNYT SEISOA.sentähäre!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197