..jopa niin kyllästynyt että voisin rakentaa pesäni vaikka kiitoradalle.. voih kettu..
pervokki on kyllästynyt
58
1053
Vastaukset
- kipparinoma
niin kyllästynyt....:o/
väsyny. Tulin just pesuhuoneen jynssäämisestä, oli kyllä hyvää se pesuaine! Vahinko, ettei täällä saa mainostaa, en kyllä hetkeen muuta osta;)
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..kaikenlisäksi oonn niin kovin puhelias tänää..
Hmmmmmmm....eiks laulata yhtään:o)))?
- kipparinoma
a-v kirjoitti:
väsyny. Tulin just pesuhuoneen jynssäämisestä, oli kyllä hyvää se pesuaine! Vahinko, ettei täällä saa mainostaa, en kyllä hetkeen muuta osta;)
kaipais tosi hyvää ainetta...ja tosiiiii hyvää putsaria...Tää piika mun kotona kun ei viitsi siivota:o/
- outzak
a-v kirjoitti:
Sä se vaan jaksat siivota..:)) Mä täällä taas hörpiskelen olusta.. Hyvältä maistuu, liiankin... Jea, taas pääsi "lomalle"!!;))
kipparinoma kirjoitti:
Hmmmmmmm....eiks laulata yhtään:o)))?
..mut tasavalta panee puheliaakxxss..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mut tasavalta panee puheliaakxxss..
panee...Tuota miks panee??
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..siinä on jotain mikä vaikuttaa aivoihin..
just...ööö..Mun aivokäyrä nyt pelkkää suoraa viivaa:o/
kipparinoma kirjoitti:
just...ööö..Mun aivokäyrä nyt pelkkää suoraa viivaa:o/
..siellä jotain pitäs liikkuu.. piikkejä ymss.. tämä panee mut ymmälleen.. tämä kommentti
- vähän
kipparinoma kirjoitti:
kaipais tosi hyvää ainetta...ja tosiiiii hyvää putsaria...Tää piika mun kotona kun ei viitsi siivota:o/
saman kaltanen,paskat siitä,kuahan kossua kurkkuun!!!!!!!!!!!!
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..siellä jotain pitäs liikkuu.. piikkejä ymss.. tämä panee mut ymmälleen.. tämä kommentti
pumppaa vain mielen niin tyhjäksi...Sitä se vain on..ja ei kamalan vakavaa;o)) Yleensä hyvä musa auttaa..Enya saa mut taas elpymään...one by one...;o))
- kipparinoma
vähän kirjoitti:
saman kaltanen,paskat siitä,kuahan kossua kurkkuun!!!!!!!!!!!!
kossu siivouksessa;o)?
kipparinoma kirjoitti:
pumppaa vain mielen niin tyhjäksi...Sitä se vain on..ja ei kamalan vakavaa;o)) Yleensä hyvä musa auttaa..Enya saa mut taas elpymään...one by one...;o))
..työ kuin työ pumppa aivot tyhjiksi ja tylsä työn tiedän teloittaneen ihmisen aivotkin jopa.. melkein kerran sorruin sellaseen oltuani "sellasessa""paikassa.. aahhh enya.. mites meni seiloweiseiloweiseilowei.. tumrtuttumtumtumu
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..työ kuin työ pumppa aivot tyhjiksi ja tylsä työn tiedän teloittaneen ihmisen aivotkin jopa.. melkein kerran sorruin sellaseen oltuani "sellasessa""paikassa.. aahhh enya.. mites meni seiloweiseiloweiseilowei.. tumrtuttumtumtumu
kirjastossa...Laitoin kontaktimuoveja kirjojen kansiin...Ärsyttävää:o/
Whthin Temptation...ja see who I am...nyt vuorossa...Mä elvyn...:o))))))))) kipparinoma kirjoitti:
kirjastossa...Laitoin kontaktimuoveja kirjojen kansiin...Ärsyttävää:o/
Whthin Temptation...ja see who I am...nyt vuorossa...Mä elvyn...:o)))))))))..vuokratyövoimavälitysyritysten blaablaa jutut.. bllaabbblklaaa.. mä en oo vieläkään elpynyt..
mä elvyn theatre of tragedyn tahdissa.. onnekasta elpymistä sulle within temptatioinin tahdidsasa..
- outzak
nyt niin kylläännyttää...?? Mulla on taas kohtalaisen riemukas mieliala tällä hetkellä!!:)
..tää kiva hörpiskellä yksin.. ei ollu tullu rahaa ja tärket asiat jäi hoitamatta..mutta haaviini tarttui sentään tasavalta..
Jopa oli aikaki;)
Emmä mikää himosiivooja oo, ei vaa viitti hukkua paskaan...
Niin, sä pääsit äireestä eroon ja ny on taas aika pistää elämä risaseksi,)))- outzak
pervokki kirjoitti:
..tää kiva hörpiskellä yksin.. ei ollu tullu rahaa ja tärket asiat jäi hoitamatta..mutta haaviini tarttui sentään tasavalta..
..mäkin täällä ryypiskelen.. Jos se lohduttaa.. On vaan muusta syystä riemukasta. Tai pyöriihän toi ukko tossa välillä, mut ei siitä seuraks ole.. Yritä jättää ne huolet hetkeksi päästäsi ja ajattele, et päivä se on huomennakin, sillo kerkee huolehtia. Niin mäkin aina teen!!:)
- outzak
a-v kirjoitti:
Jopa oli aikaki;)
Emmä mikää himosiivooja oo, ei vaa viitti hukkua paskaan...
Niin, sä pääsit äireestä eroon ja ny on taas aika pistää elämä risaseksi,)))Äiti on tosi ihana, mut tarpeeks pieninä annoksina..
Kun on kuitenkin jo tottunut omillaan olemaan, ni on tää nyt aika ihanaa taas!!:)) Tehkää muut, mitä teettekään, mut mä nautiskelen tästä illasta ja omasta rauhasta!!:) outzak kirjoitti:
Äiti on tosi ihana, mut tarpeeks pieninä annoksina..
Kun on kuitenkin jo tottunut omillaan olemaan, ni on tää nyt aika ihanaa taas!!:)) Tehkää muut, mitä teettekään, mut mä nautiskelen tästä illasta ja omasta rauhasta!!:)Aikas hörpit ja nukahdat otta näppiksellä;)
a-v kirjoitti:
Aikas hörpit ja nukahdat otta näppiksellä;)
pakko ny laittaa jotain sapuskaa, muute revin pian hihani!
Käyn silti välillä kurkkimas, jotta älkää ihan mitä sattuu kirjottako... ainakaa musta...outzak kirjoitti:
..mäkin täällä ryypiskelen.. Jos se lohduttaa.. On vaan muusta syystä riemukasta. Tai pyöriihän toi ukko tossa välillä, mut ei siitä seuraks ole.. Yritä jättää ne huolet hetkeksi päästäsi ja ajattele, et päivä se on huomennakin, sillo kerkee huolehtia. Niin mäkin aina teen!!:)
..onhan se kivaa ja olinhan viikonlopun kavereittebn kanssa.. mutta siltikin tuleemileen että loppupeleissä tässä ei ole ideaa..
- outzak
a-v kirjoitti:
pakko ny laittaa jotain sapuskaa, muute revin pian hihani!
Käyn silti välillä kurkkimas, jotta älkää ihan mitä sattuu kirjottako... ainakaa musta...Mäneppäs tekemään pesueelle ruokoo...:)) En mä ihan herkästi sammu, elä sitä pelkää!!:)) En ainakaan otta näppiksellä, useimmiten oon ehtinyt ihan sänkyyn asti..;)
- outzak
pervokki kirjoitti:
..onhan se kivaa ja olinhan viikonlopun kavereittebn kanssa.. mutta siltikin tuleemileen että loppupeleissä tässä ei ole ideaa..
kai humalahakuisessa juomisessa koskaan ole ideaa.. Sekin on semmonen opittu tapa, josta on pirun vaikeaa päästä eroon (olen muutaman kerran yrittänyt ja epäonnistunut..).
Riippuvuushan tää on. Mut tänään (taaskaan) en halua vaivata päätäni sillä, vaan otan ilon irti elämästä!!:) Näin se aina menee. outzak kirjoitti:
kai humalahakuisessa juomisessa koskaan ole ideaa.. Sekin on semmonen opittu tapa, josta on pirun vaikeaa päästä eroon (olen muutaman kerran yrittänyt ja epäonnistunut..).
Riippuvuushan tää on. Mut tänään (taaskaan) en halua vaivata päätäni sillä, vaan otan ilon irti elämästä!!:) Näin se aina menee...voi rajoittaa.. ei mulla mitään tajtonta--sananmukaisesti tajutonta oloo vetää mut olla niinku pienessä välillä vähän isommsssa sieväsä.. opittu tapa juu mutta kun tuota polttamistakin tulee harrastettuu paaaaallljon rajoitetummin vaikka sen sanotaan olvan riippuvuutta aiheuttava..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..voi rajoittaa.. ei mulla mitään tajtonta--sananmukaisesti tajutonta oloo vetää mut olla niinku pienessä välillä vähän isommsssa sieväsä.. opittu tapa juu mutta kun tuota polttamistakin tulee harrastettuu paaaaallljon rajoitetummin vaikka sen sanotaan olvan riippuvuutta aiheuttava..
polttaminenkin meinaa näin kesäisin karata käsistä.. Kun tulee oltua niin paljon ulkona. Järvellä sitä vasta tuleekin poltettua!!
Noh, meil (äipällä, mun miehellä ja mulla) on määrä lopettaa polttaminen marraskuun eka päivä, joten samapa kai tuo, miten paljon siihen asti vetää.. Helpompaa olis tosin vähennellä jo etukäteen.. Mut mä oon typerys. Kukaan ei voi muuta väittää.
En mäkään tajua itseltäni pois juo!! Mul on omat rajani, mut känniä kuitenkin havittelen aina kun pulloon tartun. Mä en oo iltakalja-ihminen. Se on kaikki tai ei mitään. Eli känni tai täysin selvä pää. Siinä mun vaihtoehdot. - G-P-a.
outzak kirjoitti:
Mäneppäs tekemään pesueelle ruokoo...:)) En mä ihan herkästi sammu, elä sitä pelkää!!:)) En ainakaan otta näppiksellä, useimmiten oon ehtinyt ihan sänkyyn asti..;)
onko outzak ruvennut dokaan keskellä viikkoa,ai,ai,voi sitä huomisaamua voi,voi.Meikä sitä herää aamulla ilman kolotusta ja jomotusta.Mut jos ois mitä jois, niin joisin sen pois, ettei ois enään mitä jois pois,kihikihihikhik.
outzak kirjoitti:
polttaminenkin meinaa näin kesäisin karata käsistä.. Kun tulee oltua niin paljon ulkona. Järvellä sitä vasta tuleekin poltettua!!
Noh, meil (äipällä, mun miehellä ja mulla) on määrä lopettaa polttaminen marraskuun eka päivä, joten samapa kai tuo, miten paljon siihen asti vetää.. Helpompaa olis tosin vähennellä jo etukäteen.. Mut mä oon typerys. Kukaan ei voi muuta väittää.
En mäkään tajua itseltäni pois juo!! Mul on omat rajani, mut känniä kuitenkin havittelen aina kun pulloon tartun. Mä en oo iltakalja-ihminen. Se on kaikki tai ei mitään. Eli känni tai täysin selvä pää. Siinä mun vaihtoehdot...oon viikonloppu ja bilepolttaja.. enkä meinaa sitä lopettaa.. välillä tuntuu että vois vähentää kyllä kun tuubassa tulee vedettyy aika paljonkin röökii..
- outzak
G-P-a. kirjoitti:
onko outzak ruvennut dokaan keskellä viikkoa,ai,ai,voi sitä huomisaamua voi,voi.Meikä sitä herää aamulla ilman kolotusta ja jomotusta.Mut jos ois mitä jois, niin joisin sen pois, ettei ois enään mitä jois pois,kihikihihikhik.
eka kerta viikolla dokaamista ole mulle.. Tällei työttömänä kun elämä on aikas vapaata ja kun rahastakaan ei ole sinänsä pulaa, ni mikspä en jois..??
Ja tiedoksesi, en muista milloin viimeks olis varsinainen krapula edes ollut.. Ainahan se vähän väsyttää seuraavana päivänä, mut se lähtee nukkumalla!!
No, viime viikon sunnuntai oli aika karu päivä, mut sillo tulikin vedettyä aamukahdeksaan asti.. Se on aika harvinaista mulla!!;) - Lekuri-Arnold
G-P-a. kirjoitti:
sinäkö se siellä vitsertelelet?
Kankkulan kaivolla olet ite ollut niin monta kertaa, että enenpnän myötätuntoa odottaisin sinulta.
Rohtoja krapulasta kuppaan saapi minulta, sen tiedät enenestään, hih-hih. - outzak
pervokki kirjoitti:
..oon viikonloppu ja bilepolttaja.. enkä meinaa sitä lopettaa.. välillä tuntuu että vois vähentää kyllä kun tuubassa tulee vedettyy aika paljonkin röökii..
oon ihan vakiopolttaja. Ollut jo yli kymmenen vuotta.. Ehkäpä olis aikakin jo lopettaa. Tai ainakin edes yrittää sitä ekan kerran..
Sulla on sit vissiin parempi "vastustuskyky" näitä aineita vastaan, ku mulla.. Mä oon aika lailla koukuttunut kaljaan ja tupakkaan, vaikka näin naisimmeisenä hävettää myöntää moista.. - hyvää iltaa
Lekuri-Arnold kirjoitti:
sinäkö se siellä vitsertelelet?
Kankkulan kaivolla olet ite ollut niin monta kertaa, että enenpnän myötätuntoa odottaisin sinulta.
Rohtoja krapulasta kuppaan saapi minulta, sen tiedät enenestään, hih-hih.sullekin...:)
outzak kirjoitti:
oon ihan vakiopolttaja. Ollut jo yli kymmenen vuotta.. Ehkäpä olis aikakin jo lopettaa. Tai ainakin edes yrittää sitä ekan kerran..
Sulla on sit vissiin parempi "vastustuskyky" näitä aineita vastaan, ku mulla.. Mä oon aika lailla koukuttunut kaljaan ja tupakkaan, vaikka näin naisimmeisenä hävettää myöntää moista....siitä tulee tapa josta ei pääse eroon.. myönnettävä on että tietyissä tilaisuuksiissa se on melkein välttämättömyys saada polttaa..mutta arkisin ei tulis mieleenkään käydä ostamassa röökii..ellei satu olee menossa jpnnekin ulos..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..siitä tulee tapa josta ei pääse eroon.. myönnettävä on että tietyissä tilaisuuksiissa se on melkein välttämättömyys saada polttaa..mutta arkisin ei tulis mieleenkään käydä ostamassa röökii..ellei satu olee menossa jpnnekin ulos..
ihan suoraan sanoa, et mä oon sulle kade. Voi kun pystyiskin pitämään sen niin, et polttais vain kännissä.. Mut mulla se menis varmaan siihen, et pitäis sit juoda vielä useemmin, et sais polttaa...
Jotkut jää kiinni ekasta henkosesta ja sit on tyyppejä, jotka voi polttaa sillo ku huvittaa ja lopettaa helposti milloin vain. Kuulun ekaan ryhmään ja olen kateellinen sille toiselle.. outzak kirjoitti:
ihan suoraan sanoa, et mä oon sulle kade. Voi kun pystyiskin pitämään sen niin, et polttais vain kännissä.. Mut mulla se menis varmaan siihen, et pitäis sit juoda vielä useemmin, et sais polttaa...
Jotkut jää kiinni ekasta henkosesta ja sit on tyyppejä, jotka voi polttaa sillo ku huvittaa ja lopettaa helposti milloin vain. Kuulun ekaan ryhmään ja olen kateellinen sille toiselle....sen tekee et toiset pystyy ja toiset ei sit millään?..tupakka ei edes aina maistu.. et niiku väkisin mä en pystyu polttaa.. tulee inhokki..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..sen tekee et toiset pystyy ja toiset ei sit millään?..tupakka ei edes aina maistu.. et niiku väkisin mä en pystyu polttaa.. tulee inhokki..
varmaan geeneistä tai jostain kiinni.. Mun molemmat vanhemmat poltti, tai siis äiti polttaa edelleenkin.
Isä kuoli, ni eihän se enää polta.. Ellei sit vedä Havannalaisia tuolla pilven päällä..:)
Mut onhan sellaisiakin ihmisiä joiden vanhemmat ovat polttaneet ja he itse vastustavat sitä viimeiseen asti.
En kyl osaa sanoa selitystä asialle. Perusneuvona voinee kuitenkin nuoria neuvoa, eli: Älkää aloittako tupakointia.
Jos ei aloita, ni ei tarvitse lopettaakkaan.
pervokki kirjoitti:
..kokoa.. vettu kinossa..
nyt on paree;) Maha täynnä ja unelias olo...
Vois sanoo niinku entinen, jotta "voi ku näläkäänen tiätääs, kuinka on syänehen paha olla!a-v kirjoitti:
Vois sanoo niinku entinen, jotta "voi ku näläkäänen tiätääs, kuinka on syänehen paha olla!mä oon polttanu kauemmin ku toi Outza on eläny, eli 32 vuotta. En elättele enää suuriakaan toiveita eroon pääsemisestä... mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Se on muute meidän äiteen synttäripäivä toi 1.11.;)a-v kirjoitti:
Vois sanoo niinku entinen, jotta "voi ku näläkäänen tiätääs, kuinka on syänehen paha olla!..hehehe.. no ei sent'ään..itseasiassa selvä mutta unelias olo.. jaa-a.. mitäköhä ruuax?
a-v kirjoitti:
mä oon polttanu kauemmin ku toi Outza on eläny, eli 32 vuotta. En elättele enää suuriakaan toiveita eroon pääsemisestä... mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Se on muute meidän äiteen synttäripäivä toi 1.11.;)..jos vakituisesti niin ei varmaan.. tapojen mahti on suunnaton..
pervokki kirjoitti:
..jos vakituisesti niin ei varmaan.. tapojen mahti on suunnaton..
joskus yrittäny laastarin avulla lopettaa ja kyllä se olis varmaan onnistunutki, mutta sitte mä masennuin, tuli sellanen olo, että "mitäs mä ny sitte tällä kurjalla loppuelämälläni teen?"
On kuulemma naisille vaikeempaa toi lopettaminen ja ku sitte on viälä ne hormoonit...a-v kirjoitti:
joskus yrittäny laastarin avulla lopettaa ja kyllä se olis varmaan onnistunutki, mutta sitte mä masennuin, tuli sellanen olo, että "mitäs mä ny sitte tällä kurjalla loppuelämälläni teen?"
On kuulemma naisille vaikeempaa toi lopettaminen ja ku sitte on viälä ne hormoonit..... eno lopetti röökaamisen tosta vaa.. ja välillä se on pitänytkin taukoja ihan helposti.. muutaman vuoden kestävii..
- outzak
a-v kirjoitti:
mä oon polttanu kauemmin ku toi Outza on eläny, eli 32 vuotta. En elättele enää suuriakaan toiveita eroon pääsemisestä... mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Se on muute meidän äiteen synttäripäivä toi 1.11.;)Meidän äiteen synttärit (60vee) on marraskuun 14. päivä ja sen kunniaks meinataankin tää lopetus tehdä..
Ja mun äiti on polttanut jotai 45 vuotta.. Ja vielä meinaa päästä eroon. Aina kannattaa yrittää!!:))
Mua jo pelottaa tän kymmenen vuoden jälkeen lopettamisen yrittäminen.. Kummallinen koukuttaja on tupakka. outzak kirjoitti:
Meidän äiteen synttärit (60vee) on marraskuun 14. päivä ja sen kunniaks meinataankin tää lopetus tehdä..
Ja mun äiti on polttanut jotai 45 vuotta.. Ja vielä meinaa päästä eroon. Aina kannattaa yrittää!!:))
Mua jo pelottaa tän kymmenen vuoden jälkeen lopettamisen yrittäminen.. Kummallinen koukuttaja on tupakka.sitte viälä mun ja A:n synttärit kans marraskuus;))) Mulla 21., A:lla 8.
- outzak
a-v kirjoitti:
sitte viälä mun ja A:n synttärit kans marraskuus;))) Mulla 21., A:lla 8.
Teillä onkin se skorppariperhe!!:))
Mä vanhenen jo tässä kuussa..... Voivoi.... Mitähän kivaa sitä toivois lahjaksi..?? Jotain joka piristäis hieman tätä naisille aina niin pahaa päivää...:) outzak kirjoitti:
Teillä onkin se skorppariperhe!!:))
Mä vanhenen jo tässä kuussa..... Voivoi.... Mitähän kivaa sitä toivois lahjaksi..?? Jotain joka piristäis hieman tätä naisille aina niin pahaa päivää...:)sulla on, jotta tietää laulaa?
Mä saan aina rahaa, ostan sitte itte mitä tartten/haluan. Se on sillai varmempaa;)))- outzak
a-v kirjoitti:
sulla on, jotta tietää laulaa?
Mä saan aina rahaa, ostan sitte itte mitä tartten/haluan. Se on sillai varmempaa;)))loppupäässä kuusta. 23. päivä olen mä syntynyt, joten olen puoliksi vaaka ja puoliksi neitsyt.... Näin niiku horoskooppien mukaan.
Mut vaakana mä itseäni pidän!! En ole neitsytmäisiä piirteitä juurikaan itsestäni löytänyt..;))
Mä en oo vielä keksinyt mitä tahtoisin.. Korujakin on tarpeeksi.. Hmmmm.. Pistää miettimään...:)) outzak kirjoitti:
loppupäässä kuusta. 23. päivä olen mä syntynyt, joten olen puoliksi vaaka ja puoliksi neitsyt.... Näin niiku horoskooppien mukaan.
Mut vaakana mä itseäni pidän!! En ole neitsytmäisiä piirteitä juurikaan itsestäni löytänyt..;))
Mä en oo vielä keksinyt mitä tahtoisin.. Korujakin on tarpeeksi.. Hmmmm.. Pistää miettimään...:))23., paan korvan taa;)
Koruja mäkin aina ennen sain, sitte ilimotin, ettei enää. Ne lakkas kiinnostamasta. Nykyään käytän ainoastaan pieniä hopeisia korvarenkaita ja paksua hopeasormusta vasemman nimettömäs tekemäs vihkisormuksen virkaa.- outzak
a-v kirjoitti:
23., paan korvan taa;)
Koruja mäkin aina ennen sain, sitte ilimotin, ettei enää. Ne lakkas kiinnostamasta. Nykyään käytän ainoastaan pieniä hopeisia korvarenkaita ja paksua hopeasormusta vasemman nimettömäs tekemäs vihkisormuksen virkaa.kans vakiomäärä koruja. Kultaiset korvarenkaat (tangon mukaisesti:)), kultainen kihlasormus ja siihen on juotettu kiinni kultainen vihkisormus, jossa on pikkuruisia timantteja.
Ja mieheltä synttärilahjoina saadut ametistikaulakoru, sekä -sormus ovat aina "kylillä" käytössä. Nekin tietty kultaa.
Jotain hyvää tässä nikkeliallergiassakin, en voi käyttää muita, kuin kultaisia koruja..:)) outzak kirjoitti:
kans vakiomäärä koruja. Kultaiset korvarenkaat (tangon mukaisesti:)), kultainen kihlasormus ja siihen on juotettu kiinni kultainen vihkisormus, jossa on pikkuruisia timantteja.
Ja mieheltä synttärilahjoina saadut ametistikaulakoru, sekä -sormus ovat aina "kylillä" käytössä. Nekin tietty kultaa.
Jotain hyvää tässä nikkeliallergiassakin, en voi käyttää muita, kuin kultaisia koruja..:))loota täynnä kultasia helyjä, mä tykkään hopeisista enemmän. Ja mun miälestä ne sopiiki mulle paremmin. Kyllä se oli kauhiaa joskus 90-luvulla, ku piti olla kaikki helyt päällä mitä löytyy, näin ainaki täälä;) Oli mullaki jopa peukalos...
- outzak
a-v kirjoitti:
loota täynnä kultasia helyjä, mä tykkään hopeisista enemmän. Ja mun miälestä ne sopiiki mulle paremmin. Kyllä se oli kauhiaa joskus 90-luvulla, ku piti olla kaikki helyt päällä mitä löytyy, näin ainaki täälä;) Oli mullaki jopa peukalos...
Täällä meilläpäin on ollu yks sanonta naisista, jotka pitää sormusta peukussa....:) En tiedä ootko kuullut..
Mulla on aina nää tietyt, enempiä en tarvii. Kotona ollessa tää kihla-vihkisysteemi on ainut mikä on aina sormessa. Tai siis, se on aina sormessa. outzak kirjoitti:
Täällä meilläpäin on ollu yks sanonta naisista, jotka pitää sormusta peukussa....:) En tiedä ootko kuullut..
Mulla on aina nää tietyt, enempiä en tarvii. Kotona ollessa tää kihla-vihkisysteemi on ainut mikä on aina sormessa. Tai siis, se on aina sormessa.se sanonta on, mutten viitti ku se on kumminki jotaki epäerullista;)))
- outzak
a-v kirjoitti:
se sanonta on, mutten viitti ku se on kumminki jotaki epäerullista;)))
Täälläpäin sormus tytön/naisen peukalossa tarkoitti "kenen kanssa tahansa, missä tahansa, milloin tahansa".... Ja junout varmaan mitä.....:)))
Osuiko..??:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37239509Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1087987Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315810Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214308Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603724Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523417Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D742941- 262672
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182361En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174