Kuinka moni diggaa Dark Angel-ista...?!?!

just a girl

Niin,että kuinka moni diggaa Dark Angel-ista,ja kenest hahmost...?!?!Mä Diggaan siit SAIRAASTI!ne kaikki hahmot on o.k. ja mä DIGGAAN Jensen Ackles-ista(Alec hahmo siinä sarjassa)ja Jessica Alba joraa...!se sarja on niin BEST;)...!Mielipiteitä...;)!?!?!

9

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitsi

Lienee paras scifi-sarja telkussa tällä hetkellä.

Onhan se Jessica nätti nainen. Olikos se niin että Jessica oli ehdolla näyttelemään TombRaiderin pääosaa, mutta hävisi sitten Angelinalle.?-)

• just a girl

Mä en tiiä sitä...!en oo kuullu mitään vastaavaa,mist sä oot kuullu...?!kiitti viestist...!

• Meitsi
        just a girl kirjoitti:

Mä en tiiä sitä...!en oo kuullu mitään vastaavaa,mist sä oot kuullu...?!kiitti viestist...!

en tiiä.. on vain jostain tullu päähän semmonen ajatus että olis ollu ehdolla siihen leffaan.
        Kai oon lukenu jostain lehestä.

• just a girl
        Meitsi kirjoitti:

en tiiä.. on vain jostain tullu päähän semmonen ajatus että olis ollu ehdolla siihen leffaan.
        Kai oon lukenu jostain lehestä.

En usko että näin on...!koska Angelina Jolie muistuttaa enemmän Laraa,ja muistuttaa olevan Laran ikää...!!!Eli viho viimeisex tulis mielee,et Jessica ois(olis)sopiva siihe roolii...!!!sehän on tumma...!!!ja Lara/Angelina Jolie on Vaalea...!!!

• nbhgtre

• Tommy81

Jessica on tosi upee. Mä katoin flipperiäkin pelkästään sen takia. En varmaan ois koskaan ees tsekannut sarjaa ellen ois kuullu et jessica on pääosassa. Muutkin on jees, varsinkin white(martin cummins). Vaikee vaan tottua sen pahiksen rooliin kun se taisteli poltergeist-sarjassa pahuutta vastaan. Oonkohan muutenki vähän liian vanha katteleen tällasta. Mä muuten naureskelin pari viikkoo sitten kun logan sai sen viruksen, et niitten pitäis laittaa se joshua häkkiin ja imee sen verta et ne vois olla silleen. =)

• just a girl

Jeesica on kyl tosi upea,mut tavallinen ihminen se on/tarkoitat kai et Max on upea...?!?!joo se esitti flipperissäkin,mut en muista ketä..?!?!ja toi on muuten totta/hassua et pitäis totutella (Martin Cummins-in rooliin)White-ina,koska (poltergeist-is sarjassa se oli epänormaaleja vastaan,ja nyt DA-ssa se on epänormaali:)..!!!Et oo vanha kattoo DA sarjaa!se on niin upea ja mielenkiintoinen,et mun mutsi 38wee kattoo sitä joskus,mut ei niin hulluna ku mä...!!!Joo,mä en naureskellu Loganin tapausta,mut oli Joshua juttu aika kiva(vähä koiran dana Logan kaipaakin)niin se Alec sano(suunilleen),siin jaksos...!!!Hei muuten Tommy???Jessica on kans synt:81...Mut se on kihloissa Loganinkans eli(ööö...ei tuu ny mielee,sen nimee...)->kuiteski Jessican kihlattu on 34wee ja ite Jessica 21wee.Niiden suhde alko DA-sarjan (useammalla)pienellä firtillä;)...!!!

• Nyt39VuotiasMies

pakko nostaa tää ...on ikävä tätä sarjaa,katsoin ihan hulluna aikoinaan tätä ja myös uusinnat,en pelkästään alban vuoksi vaan tämä oli tietyllä tavalla todella hyvä,voikun näytettäisi vielä uudestaan tv:ssä,nykyisi ei tule mitään vastaavia mielenkiintoisia sarjoja telkkarista

• Paras.hahmo.oli

se heebo jonka kanssa kanssakäyminen unohtu eikä muistanut edes tavanneensa tyyppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      292
      46039
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      53
      11504
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      243
      11099
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      44
      9898
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      93
      8725
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      293
      6797
    7. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      13
      3867
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      4
      3585
    9. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3460
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      8
      3379
    Aihe