Mitkä ovat kauneimmat sanat mitkä olet kuullut naiselta?
mitkä ovat kauneimmat sanat
24
3091
Vastaukset
- --tyttö--21
vastatkaas miehet, olis mielenkiintoista kuulla mikä on miehestä kaunista kuultavaa (:
- pullopersekapitalistisika
Kyllä se on teot eikä sanat mitkä painaa. Tosin, kaunein teko jonka nainen on minulle tehnyt, oli herättää minut pehmeästi laulamalla. Kyseisellä naisella oli jumalainen, kehräävä ääni.
- semi-automatic
Onhan sitä tyttöjen suusta tullut kuultua kaikenlaista kaunista. Tässä joitakin parhaiten mieleen jääneitä:
- Oon ihan MIELETTÖMÄN ihastunut suhun.
- Sä oot ihan sikahyvä ja mä tykkään susta kovasti.
- Sä saat mut aina hyvälle tuulelle.
- Miks nää kaikkein ihanimmat hetket on aina just sun kanssasi?
- Tekis vaan mieli käpertyä sun syliin.
- Tuutko leikkikentälle keinumaan mun kanssani?
- En oo ikinä nähny mitään niin söpöä kun sä nukahdit tohon sohvalle pipo päässä. - sanat :)
Voi kuule painu *ttuun :)
- semi-automatic
No toi oli kyllä aika koskettava. Oli varmaan herkkä hetki teille molemmille =)
- että ...
semi-automatic kirjoitti:
No toi oli kyllä aika koskettava. Oli varmaan herkkä hetki teille molemmille =)
siinä oli tiettyä tunnelatausta aistittavissa :):):)
- rupeli
"Mä tykkään susta. Alettaisko seukkaan?"
:-)
Melkein velliksi veti. Sain kuitenkin mökellettyä, että "Joo". Kolme kirjainta, mutta otti voimille.
Sitten on tietysti näitä hellittelykutsumanimiä, joista osa on ollu kyllä semmoisia, että ei hyvää päivää. Mutta niiden kuuleminen tietyiltä henkilöiltä oli hienoa.
:-) - Proosasielu
Kauneimpien joukkoon lukeutuu "Rakas... Tähän on niin kiva käpertyä, että enpä taida päästää enää irti."
Minä rakastan sinua.
- Mayx
aika perus oli mut ehkä maailman parhain vastaus :)
- Revolveri
Nainen tulee halaamaan ja katsoo säihkyvillä silmillä sanoen: rakastan sinua. Joo, hieman siirappia mutta mukaavaa kuuneltavaa :)
- hossi
Sanat olisivat ehdottomasti "minä rakastan sinua" mut odottaa antajaa, ottaja olis kylläkin :)
Tähän mennessä mitä sanontoja on kertynyt ensimmäisenä mieleen tuli "suutele minua".- Mayx
huh...tuohan kuulosti hyvältä...tuli oikeen kylmät väreet :)
- nuo sanat ...
kuulostaa venäjäksi lausuttuna?
- hossi
nuo sanat ... kirjoitti:
Aavistustakaan enkä kyllä edes halua tietääkkään!
- kielitaitoisia ...
hossi kirjoitti:
Aavistustakaan enkä kyllä edes halua tietääkkään!
linjoilla,
- Novy.most
nuo sanat ... kirjoitti:
Otsikko meinaa jotta rakastan siua, suuteloimista toivotetaan taasen seuraavasti (jos oikein muistan):
Patselui minjaa! (Huomaa käskymuoto... ;)
Tasa-arvon nimissä haluan sanoa oman vastaukseni urospuolisen päänsekoittavista sanoista minulle:
"Tunne ei ole yksipuolinen."
Kyseessä on vastaus erääseen sanomiseeni, jonka lukija saa itse päätellä ja pähkäillä. ;)
Nový most - kumartaa :)
Novy.most kirjoitti:
Otsikko meinaa jotta rakastan siua, suuteloimista toivotetaan taasen seuraavasti (jos oikein muistan):
Patselui minjaa! (Huomaa käskymuoto... ;)
Tasa-arvon nimissä haluan sanoa oman vastaukseni urospuolisen päänsekoittavista sanoista minulle:
"Tunne ei ole yksipuolinen."
Kyseessä on vastaus erääseen sanomiseeni, jonka lukija saa itse päätellä ja pähkäillä. ;)
Nový mostPitääpäs testata ihan empiirisesti elikkäs käytännöllisesti :)
- fghjk
Enkä oo enää vihanen
- Pitäisihän se tietää
"tule mun suuhuni, nielen kaiken."
- Wastaaja
..rakkaudesta pahasti paitsi, sinä suukkelisekstailija.:(
- on iso
ihana kulli!
- Ilkka Luoma
Kauneimmat sanat naiselta:
"Ystäväsi haukkui Sinut; pahoitin siitä syvästi mieleni, koska todella tunnen Sinut"
...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366