Olen tuossa tehnyt omia huomioita kun olen käynyt syömässä tai kahvilla olen huomannut kun jotkut naiset katselevat. Yritän pitää aina siistejä vaatteita töissä mutta kyllä aina ulkotöissä nuhraantuu, luulisi että naisia ei duunarit paljon kiinnostaisi.
Pidetäänhän asfalttimiehiäkin seksikkäinä, pointtina tässä oli että pitävätlö jotkut naiset duunareita vai on tää vaan jotain mun kuvitelmaa.
Katselevatko naiset "työmiehiä"
24
3612
Vastaukset
- Wastaaja
Ei katselu mistään ammattinimikkeestä useallakaan ole kiinni. Miehessä voi vaan olla joku erityinen positiivinen piirre olemuksessa/ ulkonäössä, joka sen naisten huomion kiinnittää.
- välttämättä
niihin haalareihin huku. Paitsi joillakin meillä töissä;)))
- katarzyna
Hyvännäköistä miestä katselee aina mielellään :) Ja duunaria työvaatteissaan mieluummin kuin pukumiestä.
- Heteromiess
... tykkäät katsella?
- katarzyna
Heteromiess kirjoitti:
... tykkäät katsella?
nättejä naisia on kiva katsella myös. Mistä moinen kommentti/kysymys?
- sama
katarzyna kirjoitti:
nättejä naisia on kiva katsella myös. Mistä moinen kommentti/kysymys?
kiihotutko naisista?
- katarzyna
sama kirjoitti:
kiihotutko naisista?
Ei tässä mistään kiihottumisesta keskustella, vaan siitä että tykkävätkö naiset duunareista. Halusit ilmeisesti tietää olenko bi? Kyllä. Mitä sitten? Mistä ihmeestä keksit kysyä tuota?
- Sama
katarzyna kirjoitti:
Ei tässä mistään kiihottumisesta keskustella, vaan siitä että tykkävätkö naiset duunareista. Halusit ilmeisesti tietää olenko bi? Kyllä. Mitä sitten? Mistä ihmeestä keksit kysyä tuota?
tykkää katsella naisia, ei hän voi olla hetero. Niin yksinkertaista se on, juurihan se tuli tässä todistettua.
- ja silti pidän
Sama kirjoitti:
tykkää katsella naisia, ei hän voi olla hetero. Niin yksinkertaista se on, juurihan se tuli tässä todistettua.
kaikesta kauniin katselemisesta.
- Työn..
Tekijät ovat seksikkäitä koska ovat yleensä miehekkäitä eikä mitään lipeviä pukupellejä joilla ei paljoa miehinen voima kehity kynää nostellessa :)
- toki...
No tottahan toki :-) Minäkin olen viettänyt remonttimieheni kanssa useita kiihkeitä hetkiä, kun olen vähän häntä autellut, milloin liisteröinnissä, parketin laitossa, maalauksessa, laatoituksessa.... Ja siinähn sitä aikaa kuluu, kun kaikki täytyy suunnitella kunnolla... MItä lie miehen vaimo ajatellut, kun remonttia on riittänyt jo liki kaksi vuotta...
- nainen.
Ei kattele.
- kyllä
katselee...paljon enemmän kunnioitusta herättää mies, joka todella tietää miten työtä tehdään. Ehkä ei ole korkeasti koulutettu, mutta järkeä ja selkärankaa monasti enemmän entä pukumiehillä. Ja kyllä mun silmä lepää oman rekkamiehen kropassa, kun se kuorman päällä kiikkuu...Noin niinkuin kirsikkana kakun päällä...;) Eikä sillä tosiaan ole merkitystä kuinka paskaset ne vaatteet on...reissussa rähjääntyy. 8D
- nainen....
niin "ei työmiehet kiinnosta"????????
Miehiä ne on siinä missä muutkin. Ja kyllä, työhaalarit ovat seksikkäitä.
Ihme väittämiä sullakin... - kiinnostavia.
Sorvarit ei kiinnosta, mutta kirvesmies on jo komea työasussaan. Näppäriä vaikka kotona pidettäviksi ;) Ja katselemme myös hyvin pukeutuvia miehiä. Itseasiassa katselemme myös huonosti pukeutuvia miehiä. Oikeastaan katsomme kaikkia 0-130 vuotiaita miehiä. Mutta millä silmällä, sitä et kyllä osaa sanoa.
- rusalka
on komea. Sitä paitsi työhaalarit on kuin jokin univormu. Minun mielestä ihan seksikäs.
- Jihuuu
Tässä on varmaan kyse samasta ilmiöstä kuin univormujen suhteenkin. En tiedä mistä johtuu :D
- miten naiset
saattavat ihastua pelkkään univormuun/työasuun. Siitähän tässä on kyse ainakin ulkoisesti. Työpuku kun ei kerro ihmisestä yhtikäs mitään. Ei edes aina sitä, osaako tehdä työtään hyvin.
- sama
ei miehestä fyysisesti. Miehen fyysisestä olemuksesta kiihottuva nainen on jonkinsortin luonnonoikku.
kahtiajakoinen tämä keskustelu :D, on joko haalarit tai puku, mutta kyllä mielestäni siihen välillekin mahtuu liuta miehisiä miehiä, ilman haalareita tai pukua.
- n.23
Kyllä komea mies raksalla kiinnittää aina enemmän huomiota kuin salkkumies. Kampuksellakin eniten säpinää saa tyttöporukassa aikaan työmaat ja niiden raatajat. Henkilökohtaisesti työkaluvyö on ihmeellisen voimakkaita reaktioita herättävä. Ei tällainen ujo tyttö kehtaa montaa kertaa katsella perään kun alkaa jo posket punehtua.
- Queen-Of-Hearts
Ainakin tää kattelee... En voi sille mitään mutta ruumiillista työtä tekevät miehet on niin maskuliinisen oloisia kuin vain voi olla... Vahvat, osaavat kädet on kiihottavaa.
On huutava vääryys että asfalttimiehillä pitää olla nykyään se typerä neon värinen liivi päällä, etteivät voi olla ilman paitaa :| - kiinnosta.
Ei mua eikä kavereitani kiinnosta katsella ko. miekkosia, mutta tiedän esim. omasta työpaikastani joitakin, joilla on joku työmiesfiksaatio. Eli kaitpa ne on tietynlaiset naiset, kun kiinnittävät huomiota. Mutta kaitpa se loppujen lopuksi on enemmän sitä, että työmiesporukat on näitä, jotka liikkuvat isoissa laumoissa, niin niiihin senkin takia voi jotkut kiinnittää enemmän huomiota kuin yksinäiseen kadunkulmassa seisoskelevaan häiskään.
Jos sattuu rakennus- tai asfalttityömaan ääreen kyllä katse saattaa kiinnittyä duunarimiehiin. Miehet on tosi vetovoimaisennäköisiä työasussaan, hikisinä, voimakkaina. Toisaalta lentokapteenikin näyttää aika upealta uniformussaan ja rokkari mustissa farkuissaan. Kaikkia miehiä on kiva katsella. Niinhän miehetkin tekevät ja katselevat naisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901