KAUHEAA PINNALLISUUTTA

terhi.

Jestas, mitä tekstiä oli tuolla alempana aiheesta "Rikas nainen - köyhä luuserimies"...!

Oli se asia nyt kummin päin tahansa - siis että joko nainen tai mies on huomattavasti rikkaampi kuin toinen, niin eihän pelkkä RAHATTOMUUS tee kenestäkään LUUSERIA!

Rahaton on rahaton.

Onhan esim. näitä "vaihtoehtoiselämäntapa-ihmisiä", kuten se Kati Sinenmaa siellä metsässä rakentamassaan majassa ja hän elää tietoisesti "tyhjätaskun" elämää tietäen kuitenkin, että se tukee hänen ideologiaansa ja säästää luonnonvaroja!

10

837

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Niinno, tämä tuli nyt tuon aikaisemman keskustelun vuoksi tälle palstalle. Olisihan se voinut jossain muuallakin olla. Sellaista palstaa kuin "PINNALLISUUS" ei vain taida vielä olla olemassa...;)

• Wastaaja

Ai ei ole vai?;)

No mut joo. Ihan hyvä tarkoitus sulla sinänsä terhi (voi sanoa rikas nainen& köyhempi mies- keskusteluun perehtymättäkin). :)

• Marcello C

"Rikas ei ole mitään muuta kuin köyhä, jolla on rahaa."

W.C. Fields

• Jos ihminen on vähään tyytyväinen ja osaa nauttia pienen pienistä antimista niin siinä ei liene mitään luuserimaista.
      Oletan jotta tuon kirjoittaja on itse luuseri.

• terhi.

Siis MINKÄ kirjoittaja on luuseri?

Sekö ökyrikas täti, joka haukkui köyhää miesystäväänsä luuseriksi vai minuako tarkoitat?

MINÄ olen ulkopuolinen tarkkailija.:)

• terhi. kirjoitti:

Siis MINKÄ kirjoittaja on luuseri?

Sekö ökyrikas täti, joka haukkui köyhää miesystäväänsä luuseriksi vai minuako tarkoitat?

MINÄ olen ulkopuolinen tarkkailija.:)

Tuli väärinymmärrys.Tarkoitin tuota joka oli kirjoittanut "rikas nainen-köyhä mies"viestiketjun kirjoittajaa,en sinua.

• asdasda

Luuserius on sellaisen kehittymättömän ihmisen mielentila, joka samaistuu ympäristön mätkimiin leimoihin, vaikka näillä ei ole mitään tekemistä todellisen minän kanssa. Että elämä pitäis haaskata rahan perässä juoksemiseen... hohhoijaa...

• ovat luusereita

Minusta kaikki, jotka jollain tapaa ylemmyyttään yrittävät arvostella toisia (vaikka eivät ole sen parempia, kukaan ei ole) ovat luusereita.

• pullopersekapitalistisika

Jestas sentään juu. Eiköhän kaikki tyhjennetä tilit ja lahjoiteta Hangabungalan kikkelikarhujen pelastusliitolle, sen jälkeen on yhdessä paljon mukavampi käydä halaamaan puita.

Aina kun tulee rahasta kyse, jeesustelijoita rupeaa pulpahtelemaan kuin sieniä sateella. Kyllä se niin on, että tässä maailmassa pätä puhuu ja muut kuuntelee. Joku yksittäinen elämäntapaintiaani jossain korvessa ei paljon maailmaa hetkauta, kun B saa päähänsä lähteä vuolemaan mustaa kultaa paikan päälle. Persaukisille täräytetään otsaan leima, että tiedetään välttää kuin spitaalisia.

• and see..

Et vaan ole (vielä) ollut tarpeeksi tiukassa paikassa, jos meinaat että raha on se mikä lopulta ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4582
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2707
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      177
      1799
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1620
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1500
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1367
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1307
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1291
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1262
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35