Käytin puoli vuotta Diane Novaa ja lopetin pari kuukautta sitten mielialanvaihteluiden takia. Olin itkuinen ja masentunut. Niitä myrkkyjä en enää koskaan halua syödä. Tarvitsisin kuitenkin pillerit, joten mitä suosittelisitte?! Muut sivuvaikutukset olen valmis kestämään, mutta mielenterveyteeni en halua niiden vaikuttavan.
Suositelkaa pillereitä!
...
2321
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
kaikki pillerit voi masentaa.Ei niitä pillereitä "tarvita", lähinnä jokin miespuolinen niitä yleensä toivoo/vaatii.Jos mielentereveys vaarantuu-unohda koko nappikauppa.
Meikä ei koske niihin nappeihin ikinä enää eikä avomies niitä ruinaa.kumi toimii,kun vaihtoehtona on selibaatti.Ja jos ei kelpaa niin mies on väärä.
Niin, olen samaa mieltä... Mulla on vaan sellanen tilanne, et ehkäisyn lisäksi söin pillereitä akneen. Ja koska lopetin pillerit, aloitan nyt akneen auttavan roaccutan-kuurin, jonka aikana en saa tulla raskaaksi ja ehkäisynä onkin käytettävä myös jotakin muuta keinoa kortsun lisäksi. En sitten tiedä, olisiko 20-vuotiaalle muut ehkäisykeinot sopivia...!?! Mielelläni en kyllä juuri pillereitä ottaisi...