Agnes Pihlavalta pitäisi tulla tietojeni mukaan albumi kahden viikon päästä. Täytyykin tsekata se.
Vastaukset 3
- kokokok
Mikä tahansa passka menee kaupaksi, kunhan sen esittää joku hyvännäköinen ämmä joka on tuttu tv:stä. Varmaan tuo Agneksen törkykin löytää ostajansa.
Agnes oli selvästi paras laulaja Idolsissa. Pystyisitkö itse pääsemään noin pitkälle? Ikävä juttu, että lehtijutut pilasivat Agnesin maineen. Minä ainakin aion ostaa Agnesin albumin!
- Ehdottomasti..........
UnOpened82 kirjoitti:
Agnes oli selvästi paras laulaja Idolsissa. Pystyisitkö itse pääsemään noin pitkälle? Ikävä juttu, että lehtijutut pilasivat Agnesin maineen. Minä ainakin aion ostaa Agnesin albumin!
... se onnii paras rok mimmi. Harami vuan että hää ei puhu täyvellist suomee muttah kylähä sit ymmärtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609