Agnes Pihlavalta pitäisi tulla tietojeni mukaan albumi kahden viikon päästä. Täytyykin tsekata se.
Agnesilta albumi!!!
3
438
Vastaukset
- kokokok
Mikä tahansa passka menee kaupaksi, kunhan sen esittää joku hyvännäköinen ämmä joka on tuttu tv:stä. Varmaan tuo Agneksen törkykin löytää ostajansa.
Agnes oli selvästi paras laulaja Idolsissa. Pystyisitkö itse pääsemään noin pitkälle? Ikävä juttu, että lehtijutut pilasivat Agnesin maineen. Minä ainakin aion ostaa Agnesin albumin!
- Ehdottomasti..........
UnOpened82 kirjoitti:
Agnes oli selvästi paras laulaja Idolsissa. Pystyisitkö itse pääsemään noin pitkälle? Ikävä juttu, että lehtijutut pilasivat Agnesin maineen. Minä ainakin aion ostaa Agnesin albumin!
... se onnii paras rok mimmi. Harami vuan että hää ei puhu täyvellist suomee muttah kylähä sit ymmärtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319