Lekuri ei ota kantaa. Ihmeellisesti pakottaa kainaloa, käsi tärisee, välilllä puutuu ja pistelee/kihelmöi... Pitäsköhän vielä käydä normaalilla terkkarilla, kun työterveyslääkäri ei oikeen tee mitään.
vasen käsi puutuu ja tärisee
27
28426
Vastaukset
- yksin2
Mulla oli samanlaisia oireita puol vuotta. Viimein lääkärit laittoi kuvauksiin ja löytyi iso aivokasvain. Mene ihmeessä lääkäriin ja vaadi kuvauksia!
- jee jee
Kiva yrittää kusettaa porukkaa ja saada heidät ehkä johkin ihme panikkiin, mutta ei kaikki ole niin tyhmiä... Sä oot ääliö, aasi!
- asianosaavalla
jee jee kirjoitti:
Kiva yrittää kusettaa porukkaa ja saada heidät ehkä johkin ihme panikkiin, mutta ei kaikki ole niin tyhmiä... Sä oot ääliö, aasi!
kansanparantajalla niin se leipoo narut irti ja aukaisee mahdolliset fasettilukot auki ja sitten aloitat voimistelun mitä et ilmeisesti harrasta yhtään
- yksin2
jee jee kirjoitti:
En toivo todellakaan tätä sairautta muille eikä se luultavammin olekaan ed.syy.Tarkoitin vaan et vaatikaa tutkimuksia tarpeeks kovaa ja usein niin eiköhän se selviä. Mua tutkittiin puol vuotta sit pääsin kuvauksiin.
- Jee jee
yksin2 kirjoitti:
En toivo todellakaan tätä sairautta muille eikä se luultavammin olekaan ed.syy.Tarkoitin vaan et vaatikaa tutkimuksia tarpeeks kovaa ja usein niin eiköhän se selviä. Mua tutkittiin puol vuotta sit pääsin kuvauksiin.
" Mulla oli samanlaisia oireita puol vuotta"
Tuli vain ensimmäisenä mieleen, että joku pikkupoika leikkii toisten peloilla.
-voimia- - yksin2
Jee jee kirjoitti:
" Mulla oli samanlaisia oireita puol vuotta"
Tuli vain ensimmäisenä mieleen, että joku pikkupoika leikkii toisten peloilla.
-voimia-En todellakaan ole mikään pikkupoika, melkeinpä päinvastoin(nainen yli 30). Mulla oireet vaan sattu alkamaan kuvailemalla tavalla.
- miunkin
oikean käden ainainen särky johtui valtimosuonesta, koska kun se repesi loppui ainaiset käsisäryt ja noin vuos ennen repeämistä käteni oli niin puuduksissa, että jouduin hermoratatutkimuksiin.Siellä ei vastausta löytynyt, pyydettiin uusinta käynnille jos puutuminen jatkuu.Jos olisin aikoinaan tajunnut olisin itse pyytänyt lähetettä mangneettikuvauksiin, -en kuitenkaan tajunnut vaikka aneurysmaa on suvussani, (eihän sitä nyt omalle kohdalle usko tapahtuvan).
- joey19
jos se olisi aivokasvain niin olis siinä muitakin oireita kun käden puutuminen.
- auttaa varmasti
Kannattaa käydä omalääkärillä,tai yksityisellä,koska oireita on ja työterveyslääkäri ei tunnu tietävän/välittävän mikä on vaivasi nimi.Miten lääkäri voi toimia ottamatta kantaa potilaan selkeisiin oireisiin,ihmettelen suuresti.No,vaatiihan se lääkäriltä paljon,että pyytää konsultaatioapua silloin kun ei itse tiedä mikä on potilaan vaivan nimi.Työterveyslääkärisi taitaa puhaltaa työnantajan piikkiin.
- jäsen 57
Jäsenkorjaajalla eka x elämässäni. 4 ja 5 nikama oli kiertyny oikean käden
eli oireilevan käden puolelle. Sen kovaotteiset 'hoidot' sattui aivan sikanaan.
Pelkäsin löytyvän pahempia nikamalukkoja mitä sit löytyi.
Hän on alalla kauan ollut ja laillinen osteopaatti ym.
Antoi omahoitovälineitä mukaan, koska puheistani ja kropastani näki; kondikseni eteen tehty töitä.
Koska käsi ei nyt puutuile, pistele, oirehdi, vian on täytynyt olla niissä nikamissa.
Selän rtg osoitti sen olevan jo vuosia sitten kaksoisskolioottisen.- täällä
Mulla oli (31v) käsissä ja jaloissa puutumista,vika selässä.
Osteopaatti hoiti asian,eikä hirmu kallista edes ollut kun vertaa kipulääkkeisiin lääkrissä käyntiin hierojaan jne. Olisko ollu 40e/käynti ja kaks käyntiä riitti. - hoidettu
täällä kirjoitti:
Mulla oli (31v) käsissä ja jaloissa puutumista,vika selässä.
Osteopaatti hoiti asian,eikä hirmu kallista edes ollut kun vertaa kipulääkkeisiin lääkrissä käyntiin hierojaan jne. Olisko ollu 40e/käynti ja kaks käyntiä riitti.Noin se menee! Ne puutuilemiset parantuu helposti osaavissa käsissä. Ei niiden tiimoilta kannata lekuriin mennä, kun sieltä saa vain pillereitä...
Se skolioosi sattaa johtua ongelmista lantiossa. Pyydäpä osteosi tarkistamaan SI-nivelesi. - SaimiL
hoidettu kirjoitti:
Noin se menee! Ne puutuilemiset parantuu helposti osaavissa käsissä. Ei niiden tiimoilta kannata lekuriin mennä, kun sieltä saa vain pillereitä...
Se skolioosi sattaa johtua ongelmista lantiossa. Pyydäpä osteosi tarkistamaan SI-nivelesi.Et tainnut huomata, että ketjussa oli yksi aivokasvainpotilas ja yksi aivoverenvuototapaus.
Sinun mielestäsi: "puutuilemiset parantuu helposti osaavissa käsissä. Ei niiden tiimoilta kannata lekuriin mennä, kun sieltä saa vain pillereitä... " - hoidettu
SaimiL kirjoitti:
Et tainnut huomata, että ketjussa oli yksi aivokasvainpotilas ja yksi aivoverenvuototapaus.
Sinun mielestäsi: "puutuilemiset parantuu helposti osaavissa käsissä. Ei niiden tiimoilta kannata lekuriin mennä, kun sieltä saa vain pillereitä... "Tässä vastasin/viittasin näihin kahteen-kolmeen edelliseen viestiin.
Ne muut on tossa toisessa ketjussa!!! Ei mun vastaukset niihin liity mitenkään...
Vaikka aivohalvauspotilailla toki on samoja ongelmia kuin näillä muillakin...
Sä sit jaksat hyökkäillä kimppuuni... ;) - SaimiL
hoidettu kirjoitti:
Tässä vastasin/viittasin näihin kahteen-kolmeen edelliseen viestiin.
Ne muut on tossa toisessa ketjussa!!! Ei mun vastaukset niihin liity mitenkään...
Vaikka aivohalvauspotilailla toki on samoja ongelmia kuin näillä muillakin...
Sä sit jaksat hyökkäillä kimppuuni... ;)Yleistät oma kokemuksesi, vähättelet muiden kokemuksia.
Yhtä hyvin aivokasvainpotias voisi sanoa: Ei se noin mene, tarvitaan sädetystä ja sytostaatteja, mahdollisesti aivoleikkaus.
Tai aivoverenvuotopotilas voi sanoa, ei mikään auta, aneurysma voi puhjeta milloin tahansa. Ja aneurysmia voi olla kenellä tahansa, vaikka suvussa ei olisi.
He voivat sanoa: Älkää missään tapauksessa menkö niksauttajille. Niistä ei ole mitään apua.
Pysähdy joskus, ja ajattele vähän aikaa. - hoidettu
SaimiL kirjoitti:
Yleistät oma kokemuksesi, vähättelet muiden kokemuksia.
Yhtä hyvin aivokasvainpotias voisi sanoa: Ei se noin mene, tarvitaan sädetystä ja sytostaatteja, mahdollisesti aivoleikkaus.
Tai aivoverenvuotopotilas voi sanoa, ei mikään auta, aneurysma voi puhjeta milloin tahansa. Ja aneurysmia voi olla kenellä tahansa, vaikka suvussa ei olisi.
He voivat sanoa: Älkää missään tapauksessa menkö niksauttajille. Niistä ei ole mitään apua.
Pysähdy joskus, ja ajattele vähän aikaa."Yleistät oma kokemuksesi, vähättelet muiden kokemuksia. "
Tässä ketjussa olin ihan ja täysin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa ja silti hyökkäät kimppuuni? (jäsen 57 ja hänelle vastannut)
"Jäsen 57" aloitti uuden ketjun kertoen omista kokemuksistaan joihin minä yhdyin! Ja sinä hyökkäsit... Outoa käytöstä...
"Yleistät oma kokemuksesi, vähättelet muiden kokemuksia. "
En siis yleistä vain omia kokemuksiani vaan myös muiden!
"Sinä annat väärää tietoa"
Kuinka se voi olla väärää tietoa, kun monet muutkin sitä samaa tietoa antavat???? Miksi et heitä hauku? - SaimiL
hoidettu kirjoitti:
Tässä ketjussa olin ihan ja täysin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa ja silti hyökkäät kimppuuni? (jäsen 57 ja hänelle vastannut)
"Jäsen 57" aloitti uuden ketjun kertoen omista kokemuksistaan joihin minä yhdyin! Ja sinä hyökkäsit... Outoa käytöstä...
Kuinka se voi olla väärää tietoa, kun monet muutkin sitä samaa tietoa antavat???? Miksi et heitä hauku?Alkuperäisen kysyjän kysymykseen kai on tarkoitus vastata, ja hänen oireensahan voivat johtua noista vakavammistakin syistä, mutta sinä sanot: "puutuilemiset parantuu helposti osaavissa käsissä. Ei niiden tiimoilta kannata lekuriin mennä, kun sieltä saa vain pillereitä..."
Otatko vastuun, jos hänellä on aivokasvain, ja hän sinun ohjeidesi takia viivyttelee lisätutkimuksiin hakeutumista kohtalokkaan kauan.
Opettele sanomaan: "Minun puutumiseni menivät manipulaatiohoidoilla, mutta kannattaa tarkistuttaa vaihtoehtoisetkin syyt." - hoidettu
SaimiL kirjoitti:
Alkuperäisen kysyjän kysymykseen kai on tarkoitus vastata, ja hänen oireensahan voivat johtua noista vakavammistakin syistä, mutta sinä sanot: "puutuilemiset parantuu helposti osaavissa käsissä. Ei niiden tiimoilta kannata lekuriin mennä, kun sieltä saa vain pillereitä..."
Otatko vastuun, jos hänellä on aivokasvain, ja hän sinun ohjeidesi takia viivyttelee lisätutkimuksiin hakeutumista kohtalokkaan kauan.
Opettele sanomaan: "Minun puutumiseni menivät manipulaatiohoidoilla, mutta kannattaa tarkistuttaa vaihtoehtoisetkin syyt."Jos on tarkoitus vastata alkuperäiselle, niin sitten vastaa hänelle. Minä en hänelle vastannut vaan Jäsen 57:lle ja sille toiselle...
"Otatko vastuun, jos hänellä on aivokasvain, ja hän sinun ohjeidesi takia viivyttelee lisätutkimuksiin hakeutumista kohtalokkaan kauan. "
Lekurille ja tutkimuksiin jonottaessa voi aivan hyvin käydä jäsenkorjaajalla/kansanparantajalla/OMT:llä siinä välissä... Ei tarvitse viivytellä kummassakaan! - SaimiL
hoidettu kirjoitti:
Jos on tarkoitus vastata alkuperäiselle, niin sitten vastaa hänelle. Minä en hänelle vastannut vaan Jäsen 57:lle ja sille toiselle...
"Otatko vastuun, jos hänellä on aivokasvain, ja hän sinun ohjeidesi takia viivyttelee lisätutkimuksiin hakeutumista kohtalokkaan kauan. "
Lekurille ja tutkimuksiin jonottaessa voi aivan hyvin käydä jäsenkorjaajalla/kansanparantajalla/OMT:llä siinä välissä... Ei tarvitse viivytellä kummassakaan!Noinko täällä menee? Eihän täältä kenenkään kannata mitään kysyä, kun siihen ei vastata. Vain niksauttelu on oikea vastaus, vain siitä saa puhua.
Suomalainen (hoidettu) ei vastaa kun kysytään, hän vastaa kun ei kysytä, vai miten se meni.
Yritä kasvaa aikuiseksi! - hoidettu
SaimiL kirjoitti:
Noinko täällä menee? Eihän täältä kenenkään kannata mitään kysyä, kun siihen ei vastata. Vain niksauttelu on oikea vastaus, vain siitä saa puhua.
Suomalainen (hoidettu) ei vastaa kun kysytään, hän vastaa kun ei kysytä, vai miten se meni.
Yritä kasvaa aikuiseksi!"Noinko täällä menee? Eihän täältä kenenkään kannata mitään kysyä, kun siihen ei vastata."
Ei kaikkiin vastata. Joihinkin vastataan. Mutta jos ei kysy, ei ainakaan saa vastaustakaan...
"Vain niksauttelu on oikea vastaus, vain siitä saa puhua."
Puhutaanhan täällä paljon muistakin...
"Yritä kasvaa aikuiseksi! "
Mua ovat lääkärit kasvattaneet vuosia... - on tämä
hoidettu kirjoitti:
"Noinko täällä menee? Eihän täältä kenenkään kannata mitään kysyä, kun siihen ei vastata."
Ei kaikkiin vastata. Joihinkin vastataan. Mutta jos ei kysy, ei ainakaan saa vastaustakaan...
"Vain niksauttelu on oikea vastaus, vain siitä saa puhua."
Puhutaanhan täällä paljon muistakin...
"Yritä kasvaa aikuiseksi! "
Mua ovat lääkärit kasvattaneet vuosia...se vaan on tämä viestien esitystapa.mulla ne näkyy kaikki allekkain eli vastaan alimpaan,en siihen kohtaa mihin joku muu vastaa eri esitys tavassa.aiheesta puitu monella forumilla.jätetään se nyt,eiköhän se ole jo selvä.
osteopaatti on silti erinomainen niihin vaivoihin jotka ovat selästä peräisin,aika moni vaiva on,uskomatonta kyllä.jopa nivelsiteideni turpoamisen syy on selässäni(rikki just se ls)eikä jalassa ja lääkäri on jalkani turhaan kipsannut muutaman kerran - kuviointi
on tämä kirjoitti:
se vaan on tämä viestien esitystapa.mulla ne näkyy kaikki allekkain eli vastaan alimpaan,en siihen kohtaa mihin joku muu vastaa eri esitys tavassa.aiheesta puitu monella forumilla.jätetään se nyt,eiköhän se ole jo selvä.
osteopaatti on silti erinomainen niihin vaivoihin jotka ovat selästä peräisin,aika moni vaiva on,uskomatonta kyllä.jopa nivelsiteideni turpoamisen syy on selässäni(rikki just se ls)eikä jalassa ja lääkäri on jalkani turhaan kipsannut muutaman kerranheh heh ja huh. tästä tasanteelta pitäis nousta lukemaan ylä tasanteelle että mikähän oli keskustelun alkuperäinen aihe. ( eikö kuviointi muistuta kerrostalon rappusia sivusta päin?)
No leikki leikkinä.... - hoidettu
kuviointi kirjoitti:
heh heh ja huh. tästä tasanteelta pitäis nousta lukemaan ylä tasanteelle että mikähän oli keskustelun alkuperäinen aihe. ( eikö kuviointi muistuta kerrostalon rappusia sivusta päin?)
No leikki leikkinä....Mä en ole koskaan muuta käyttäny ku tätä puurakennetta... kätevä.
- jäsen 57
hoidettu kirjoitti:
Kuinka se voi olla väärää tietoa, kun monet muutkin sitä samaa tietoa antavat???? Miksi et heitä hauku?Tämä 25v alalla ollut osteopaatti runnoi aivan hirmuisesti rankaani.
Vika löytyi tosiaan 4 ja 5 nikaman kohdalta oikelle nivelten pullistumana.
Pahoja nivel-lukkoja ei löytynyt. Paikallistin kipukohdan itsekin vain paripäivää aiemmin.
Vedin voimalla palleahengitystä apunakäyttäen, kyynärvarsia kädet rinnanpäällä
ulospäin sarjoja työntäen. Tuntui kuin fileeveistä olisi nikamienväliin lykännyt.
Vain jäsenkorjaaja pystyi painamaan nikamia paikoilleen. Käden oireilu hellitti paljon.
Antamillaan neuvoilla ja tennispallon avulla lattialla maaten voin itsekin NYT
lievittää kipukohtaa.
TÄssä 'hoidetun' kanssa tasan samaa mieltä: lääkäreillä ei ole nikamamanipulaatiohoito pätevyyttä.
Kymmenettuhannet ihmiset voisivat saada kipuoireisiinsa todellista apua pillereiden sijaan.
Vaikka jäsenkorjaaja näki selän virheasennon hän piti puheita SI niveljuttua
'yhdenasianjuttuna'. Kuitenkin. Jo ensimmäisessä terveystarkastuksessani sairaanhoitaja sanoi:
-sinun vasen olkapääsi on toista alempana, yritä voimistaa sitä.
Sekä sivulle että eteen taipuvan skolioosin paljasti vasta myöhempi rtg.
Haluaisin näyttää lannerangan aluetta rtg-kuvien kera SI spesialistille selvittääkseni
onko kehon vinous enää korjattavissa. - hoidettu
jäsen 57 kirjoitti:
Tämä 25v alalla ollut osteopaatti runnoi aivan hirmuisesti rankaani.
Vika löytyi tosiaan 4 ja 5 nikaman kohdalta oikelle nivelten pullistumana.
Pahoja nivel-lukkoja ei löytynyt. Paikallistin kipukohdan itsekin vain paripäivää aiemmin.
Vedin voimalla palleahengitystä apunakäyttäen, kyynärvarsia kädet rinnanpäällä
ulospäin sarjoja työntäen. Tuntui kuin fileeveistä olisi nikamienväliin lykännyt.
Vain jäsenkorjaaja pystyi painamaan nikamia paikoilleen. Käden oireilu hellitti paljon.
Antamillaan neuvoilla ja tennispallon avulla lattialla maaten voin itsekin NYT
lievittää kipukohtaa.
TÄssä 'hoidetun' kanssa tasan samaa mieltä: lääkäreillä ei ole nikamamanipulaatiohoito pätevyyttä.
Kymmenettuhannet ihmiset voisivat saada kipuoireisiinsa todellista apua pillereiden sijaan.
Vaikka jäsenkorjaaja näki selän virheasennon hän piti puheita SI niveljuttua
'yhdenasianjuttuna'. Kuitenkin. Jo ensimmäisessä terveystarkastuksessani sairaanhoitaja sanoi:
-sinun vasen olkapääsi on toista alempana, yritä voimistaa sitä.
Sekä sivulle että eteen taipuvan skolioosin paljasti vasta myöhempi rtg.
Haluaisin näyttää lannerangan aluetta rtg-kuvien kera SI spesialistille selvittääkseni
onko kehon vinous enää korjattavissa."Haluaisin näyttää lannerangan aluetta rtg-kuvien kera SI spesialistille selvittääkseni
onko kehon vinous enää korjattavissa. "
Suurin ongelma:
Mistä löydät SI spesialistin? En tunne yhtäkään, joka osaisi kuvista mitään SI-ongelmia todeta. OMT Paatelma on ainoa, joka on kertonut, että sellainen olisi edes mahdollista!!!
Moni lääkärikin väittää olevansa sellainen...
Moni jäsenkorjaaja on hyvä ja antaa hyvää apua, muta erittäin harva on niin hyvä, että osaa korjata kaiken...
En tiedä kuinka monta jäsenkorjaajaa Suomessa on, mutta tuskin edes puolet heistä osaa korjata kaikki viat...
- joey19
kannatta ehdottomasti käydä lääkärissä.
- joe19
mene lääkäriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4748481Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195820Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2554762Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584615Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s654119Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603930SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1713749- 901698
- 961221
- 47859