kauniina perjantai päivänä.Olkoon päiväsi suurenmoinen.
HYVÄÄ HUOMENTA SUOMI
11
508
Vastaukset
- galileoo
sullekkin täältä auringon paisteesta.
mun päivästä tulee suuremmoinen.....=:0)))))
- Magnetar
Kiitos samoin :)
Kirpakka aamuilma ja lenkki ympäri korttelin herätti..posketkin omenanpunaiset.. ;) - SydäN-Ystävä
jerikon pikajuna ;))
Täällä oli pakkasta seitsemän aikaan 3astetta ja kuura maassa,ihanan pirtsakka sää :))ja kaikki heränneet;) (en ny puhu mistään uskonryhmittymästä) Täällä oli seittemän aikaan pari astetta pakkasta, oikein piti toisenki kerran mittaria kattoo. Nyt onneksi jo 2,5 astetta lämmintä, kyllä tämä tästä;)
Mä heräsin äkkiä; nuorempi koira rupes yökkimään sängyssä, mitä lie taas syönyt. No, kerkisin kuitenki komentaa sen lattialle, sieltä on helpompi siivota...
- T_A_N_E
huomenta myös itsekullekkin.Loistava aamu pirteä sää aurinko paistaa ja salilla rehkimiset rehkitty.Nyt eikun nauttimaan päivästä ja alkavasta viikonlopusta.
- T_A_N_E
a-v kirjoitti:
Ja huomenet;)
vaan rentoa lepoa ja nautiskelua:=))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340