Emeriitan viestin poisto

Joko sheriffi tai Emeritus itse on poistanut viestin, missä vihjailtiin kansanedustaja Ilkka Taipaleen syyllistyneen erinäisiin rikoksiin. Tällainen vihjailu voi täyttää kunnianloukkausrikoksen tunnusmerkistön, minkä vuoksi poistaminen on ymmerrättävää. Valitettavasti tällaisen poiston mukana menee myös muuta keskustelua, missä asioita pohditaan yleisemmällä tasolla. Eli on tietysti vähän turhauttavaa kirjoittaa, jos se menee tällä tavalla kankkulan kaivoon. Kerimäen avauksiin ole jo itse varonutkin vastailemasti pitkästi, kun niiden loppusijoituspaikka on siellä jossain tavoittamattomissa.

18

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotettavissa
    • Emeritus

"Joko sheriffi tai Emeritus itse on poistanut viestin, missä vihjailtiin kansanedustaja Ilkka Taipaleen syyllistyneen erinäisiin rikoksiin."
      ---------------------------
      Ninä en vihjaillut mitään, minä kerroin Ilkka Taipaleen häiriköinnistä eduskunnan kyselytunnilla, joka häiriköinti näytettiin MTV3:n uutisissa ja saattoi tulla YLE24:n suorassa lähetyksessä. Lisäksi kerroin poliisin aikoneen kiinniottaa Ilkka Taipaleen Kiasman Smash-Asem-mielenosoituksessa, joka oli muuttumassa mellakaksi.

• Näköjään herrojen mailapojalla naama valahti maidonvalkoiseksi, kun hän huomasi mitä tuli tehtyä.

• Kerroit, että Taipaletta voidaan epäillä vahingonteosta, poliisin väkivaltaisesta vastustamisesta ja vaaran aiheuttamisesta. Minä vielä erikseen viestiketjussa kyselin, mihin nämä tietosi perustuvat. On sulla lyhyt muisti.

• Emeritus
        Mielipidepankki kirjoitti:

Kerroit, että Taipaletta voidaan epäillä vahingonteosta, poliisin väkivaltaisesta vastustamisesta ja vaaran aiheuttamisesta. Minä vielä erikseen viestiketjussa kyselin, mihin nämä tietosi perustuvat. On sulla lyhyt muisti.

"Kerroit, että Taipaletta voidaan epäillä vahingonteosta, poliisin väkivaltaisesta vastustamisesta ja vaaran aiheuttamisesta. Minä vielä erikseen viestiketjussa kyselin, mihin nämä tietosi perustuvat. On sulla lyhyt muisti."
        ----------------------------------
        ...mutta en ole vihjaillut mitään. Kerroin mitä poliisin edustaja on sanonut kiinnioton perusteista, niin Taipaleen kuin muidenkin epäiltyjen kohdalla.
        Eli jos poliisi on aikeissa kiinniottaa Taipaleen, on sillä lain mukaan oltava perusteet kiinniotolle.
        Näitä perusteita ovat juuri nuo mainitut teot, josta kiinniotettavaa epäillään ja voi niitä perusteita olla enemmänkin, mutta eiköhän nuokin nyt alkuun riitä.

• Emeritus
        Känä kirjoitti:

Näköjään herrojen mailapojalla naama valahti maidonvalkoiseksi, kun hän huomasi mitä tuli tehtyä.

...taitaa olla omissa pöksyissäsi, koita tulla toimeen ongelmasi kanssa.

• Emeritus kirjoitti:

"Kerroit, että Taipaletta voidaan epäillä vahingonteosta, poliisin väkivaltaisesta vastustamisesta ja vaaran aiheuttamisesta. Minä vielä erikseen viestiketjussa kyselin, mihin nämä tietosi perustuvat. On sulla lyhyt muisti."
        ----------------------------------
        ...mutta en ole vihjaillut mitään. Kerroin mitä poliisin edustaja on sanonut kiinnioton perusteista, niin Taipaleen kuin muidenkin epäiltyjen kohdalla.
        Eli jos poliisi on aikeissa kiinniottaa Taipaleen, on sillä lain mukaan oltava perusteet kiinniotolle.
        Näitä perusteita ovat juuri nuo mainitut teot, josta kiinniotettavaa epäillään ja voi niitä perusteita olla enemmänkin, mutta eiköhän nuokin nyt alkuun riitä.

Et ole vieläkään kertonut, mistä tietosi ovat peräisin. Missä poliisi on sanonut, että Taipaletta epäillään kyseisistä rikoksista?

Poliisin aikeille ottaa joku kiinni ei tarvitse vielä olla mitään perusteita. Vasta sitten kun kiinniottaminen todella tapahtuu, sille pitää löytyä lain mukaiset perusteet. Laissa ei säännellä poliisin aikeita, vaan toimintaa.

Sanot siis edelleen, että Taopaletta epäillään mainituista rikoksista. Se on kova väite ja tueksi olisi todellakin silloin hyvä löytää muutakin kuin oma ylivilkas mielikuvitus.

• Tuntematon

Et ole vieläkään kertonut, mistä tietosi ovat peräisin. Missä poliisi on sanonut, että Taipaletta epäillään kyseisistä rikoksista?

Poliisin aikeille ottaa joku kiinni ei tarvitse vielä olla mitään perusteita. Vasta sitten kun kiinniottaminen todella tapahtuu, sille pitää löytyä lain mukaiset perusteet. Laissa ei säännellä poliisin aikeita, vaan toimintaa.

Sanot siis edelleen, että Taopaletta epäillään mainituista rikoksista. Se on kova väite ja tueksi olisi todellakin silloin hyvä löytää muutakin kuin oma ylivilkas mielikuvitus.

..siitä, että saivartelet sairaalloisesti epäolennaisiin snoppeihin tarttuen. Vaadit vastauksia väitteisiin, jota kukaan ei ole esittänytkään.Niin kuin mies tuntemattomalle:"Vieläkö lyöt vaimoasi"?
        Höpö-höpö- sossun "arvonimi" lienee tullut näistä ansioista.
        Taipale ei hallitse itseään ja tekojaan niin kuin kansanedustajan pitäisi, sillä hän ei ymmärtänyt edes eduskunnan pelisääntöjä. Puhemies joutui vaientamaan hänet sulkemalla mikrofonin.Niin että kyllä Taipale osaa ja kehtaa häiriköidä.

• Jaba_43

Viestisi antoi täysin selvästi ymmärtää, että kansanedustaja Ilkka Taipale olisi liittynyt anarkisteihin ja joutunut sen vuoksi rikosepäillyksi, mikä tietenkään ei pidä paikkaansa.

On täysin turha selitellä omia kirjoituksiaan, vaikka ne on asiattomina poistettukin.

Ikävä huomata, että jatkat samaa häiriköivää linjaa, minkä vuoksi kokoomuksen ja keskustan palstat aikanaan suljettiin.

• Jaba_43

Et pääse mihinkään, vaikka jatkaisit kyselemistäsi. Laitinen jatkaa vääristeleviä vihjailujaan niin kauan kuin joku viitsii niitä kommentoida. Parempi jättää mies yksikseen.

• Emeritus
        Jaba_43 kirjoitti:

Viestisi antoi täysin selvästi ymmärtää, että kansanedustaja Ilkka Taipale olisi liittynyt anarkisteihin ja joutunut sen vuoksi rikosepäillyksi, mikä tietenkään ei pidä paikkaansa.

On täysin turha selitellä omia kirjoituksiaan, vaikka ne on asiattomina poistettukin.

Ikävä huomata, että jatkat samaa häiriköivää linjaa, minkä vuoksi kokoomuksen ja keskustan palstat aikanaan suljettiin.

"Viestisi antoi täysin selvästi ymmärtää, että kansanedustaja Ilkka Taipale olisi liittynyt anarkisteihin ja joutunut sen vuoksi rikosepäillyksi, mikä tietenkään ei pidä paikkaansa."
        -----------------------------------
        Voisitko osoittaa missä kohdin olen tuollaista väittänyt. Olen koko ajan yrittänyt selittää, että poliisi epäili Taipaleen syyllistyneen mellakointiin, ja sen tähden oli vähällä joutua kiinniotetuksi.

"On täysin turha selitellä omia kirjoituksiaan, vaikka ne on asiattomina poistettukin."
        --------------------------------
        En ole selitellyt omia kirjoituksiani, ei ole tarvetta selitellä. Olen vain kysellyt, miksi ne on poistettu, vastausta en ole saanut!

"Ikävä huomata, että jatkat samaa häiriköivää linjaa, minkä vuoksi kokoomuksen ja keskustan palstat aikanaan suljettiin."
        ------------------------------------
        Sinuna en syyllistäisi muita kokoomuksen palstan sulkemisesta, kun itse olit mitä törkeimmällä tavalla solvannut kokoomuksen palstalla Raimo Ilaskiveä nettirunkkariksi ja vielä puskasta ampuen niinkuin tapanasi on.
        Epäilen, että olit itse se viimeinen pisara, minkä vuoksi kokoomus sulki palstansa.
        Minulle sen sijaan kokoomuksen silloinen tiedotussihteeri antoi puhtaat paperit kirjoittelustani, kun sitä häneltä kysyin, vieläpä kiittelikin minua aktiivisuudestani.

• Jaba_43
        Emeritus kirjoitti:

"Viestisi antoi täysin selvästi ymmärtää, että kansanedustaja Ilkka Taipale olisi liittynyt anarkisteihin ja joutunut sen vuoksi rikosepäillyksi, mikä tietenkään ei pidä paikkaansa."
        Voisitko osoittaa missä kohdin olen tuollaista väittänyt. Olen koko ajan yrittänyt selittää, että poliisi epäili Taipaleen syyllistyneen mellakointiin, ja sen tähden oli vähällä joutua kiinniotetuksi.

"On täysin turha selitellä omia kirjoituksiaan, vaikka ne on asiattomina poistettukin."
        --------------------------------
        En ole selitellyt omia kirjoituksiani, ei ole tarvetta selitellä. Olen vain kysellyt, miksi ne on poistettu, vastausta en ole saanut!

"Ikävä huomata, että jatkat samaa häiriköivää linjaa, minkä vuoksi kokoomuksen ja keskustan palstat aikanaan suljettiin."
        ------------------------------------
        Sinuna en syyllistäisi muita kokoomuksen palstan sulkemisesta, kun itse olit mitä törkeimmällä tavalla solvannut kokoomuksen palstalla Raimo Ilaskiveä nettirunkkariksi ja vielä puskasta ampuen niinkuin tapanasi on.
        Epäilen, että olit itse se viimeinen pisara, minkä vuoksi kokoomus sulki palstansa.
        Minulle sen sijaan kokoomuksen silloinen tiedotussihteeri antoi puhtaat paperit kirjoittelustani, kun sitä häneltä kysyin, vieläpä kiittelikin minua aktiivisuudestani.

Hienosti vahvistit, että käsitykseni sinusta pitää täysin paikkansa.

Ei muuta.

• Emeritus
        Jaba_43 kirjoitti:

Ei muuta.

" Kiitos vahvistuksesta
        Jaba_43 16.9.2006 klo 22.43

Ei muuta."
        ...eikä käsityksesi sen enempää minusta kuin kuin mistään muustakaan kiinnosta minua mitenkään, sinä olet säälittävä nettiluuseri.
        Tukehdu katkeruuteesi!

• naurattaa

Noilla perusteillasi tämä palsta olisi kuin Saharan autiomaa.
      Ei teitä kukaan vakavasti ota ja yleinen mielipide on että koko Suomi24 on kaatopaikka, pahimpana sen politiikkapalsta jossa huru-ukot käyvät sanasotaansa vuodesta toiseen.

Tapelkaa tapelkaa voittaja saa tikkarin.

• Suututtaa

Suututtaa siksikin, että huomaan olleeni naivin hyväuskoinen ja joutuneen harhauttamaksesi, kun olen pitänyt sinua hyvänä ja viisaanpuoleisena ihmisenä ja kunnon kansalaisena.

Terroristien rakastaja ei voi olla hyvä ihminen eikä kovin viisaskaan, eikä ainakaan kunnon kansalainen.

Olenhan joskus ennenkin huomannut sinulla mm. puolustusvoimien ja maanpuolustuksen vastaisia asenteita, mutta nyt osoitat samaa asennetta myös poliisin suhteen. Luulin, että sympatiasi terroristeille koskisivat vain muslimiterroristeja, mutta yhtä mieluisia sinulle näkyvät olevan myös kotimaiset terroristit.

Olet antanut ymmärtää, että olisit lakimies. Olen hyvin ihmeissäni asenteistasi. Mutta ovathan eräät lakimiehet meillä erikoistuneet vain konnien puolustamiseen. Sinä epäilemättä kuulut niihin.

Ihan turha yrittää pyöritella asiaa kaunein sanankääntein muuksi, kuin mitä nyt on nähty ja kuultu. Todellinen karvasi on paljastunut ja asenteeni sinuun ovat tästä alkaen sen mukaiset. Minä en kuulu terroristien tai muidenkaan konnien puolustajiin.

• ottanut...

sinut joskus aikanaan asian-ajajakseen?

Tuntuu vähän siltä, että jos sinä olisit puolustus asian-ajajana niin se olisi sama siunata itsensä ja mennä suoraan linnaan!

• tarkoitettu..
        ottanut... kirjoitti:

sinut joskus aikanaan asian-ajajakseen?

Tuntuu vähän siltä, että jos sinä olisit puolustus asian-ajajana niin se olisi sama siunata itsensä ja mennä suoraan linnaan!

tietenkin sille MP,lle

..ottanut...

• Saat olla minun puolestani mitä mieltä haluat varsinkin, kun haluat perustaa näkemyksesi omille mielikuvillesi ja virheellisille johtopäätöksille. Minä olen puolustanut laillisuutta, en terrorismia enkä muutakaan laittomuutta. Erityisen tärkeää oikeusvaltioissa on se, että sen omat viranomaiset ja lainvartijat ovat kaikkein lainkuuliaisimpia. Muille voidaan sallia erehtyneisyyden nimissä pieniä hairahduksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe