Onko kellään Citalopramia lopettaneella ollut sellaisia hyvin kuttumaisia huimaustiloja? Nopeat liikkeet ovat vihon viimeisiä minulle.. sydän muljahtelee, ja ihme ns. pumppaustuntemuksia on myös pohkeissa. Tuntuu kuin koko kroppa sykkisi välillä... Lopetin lääkkeet lopullisesti 5 pv sitten ja nyt on olo tämmöinen...
Citalopramista -> Sertralin Hexaliin...
paniikkihäiriöön...
1290
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Olen kokeillut monet lääkitykset ja lopettanutkin ne kerrasta(mitä nyt ei saisi tehdä)Minulla jänninmät tuntemukset ovat olleet sävärit jotka kulkee pitkin selkärankaa päähän asti varsinkin ylösnoustessa ja erikoinen huimaus.hmmm menee ohi pahin parissa viikossa,mutta saattaa kestää kauemminkin.Älä siis säikähdä,että elimistösi reagoi lääkkeen poistumiseen.Mutta soita lekurille jos ett mielenrauhaa saa...