Mauden kuolema

örkki

Missä jaksossa ja millä tuotantokaudella Flandersin vaimo, Maude kuolee?

4

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Alone Again, Natura-Diddly

Kausi 11

• Simpson-Fan

Ku sitää oon mietiskelly tosi paljon....
        Mihin se oikeesti kuolee?

• Ne5
        Simpson-Fan kirjoitti:

Ku sitää oon mietiskelly tosi paljon....
        Mihin se oikeesti kuolee?

En ole nähnyt jaksoa, mutta tiedän että Maude kuolee auto.onnettomuudessa.

• Ne5
        Ne5 kirjoitti:

En ole nähnyt jaksoa, mutta tiedän että Maude kuolee auto.onnettomuudessa.

Ääh...

SPOILER:

Katsoin jaksoa netistä ja Maude kuolee sillä tavalla, että Flandersit ja Simpsonit ovat jossain auto-kilpailussa katsomossa ja Flandersit ovat ylimpänä. Sitten Homer ottaa paidan pois ja yllyttää jotain tyttöjä ampumaan jotain t-paitoja rullalla hänen päälleen. Juuri viime hetkellä Homer huomaa maassa jotain ja kumartuu ja sitten ne t-paidat lentävätkin Mauden päälle ja sitten hän tippuu katsomosta alas. Siinä se. Luulin jakson nimestä että Maude kuolee auto-onnettomuudessa.

SPOILERI LOPPUU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      339
      1976
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1629
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1311
    4. 143
      1158
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1151
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1141
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      79
      1042
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      962
    10. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      948
    Aihe