ongelma musiikin siirrossa

creativen soittimessa

Koetin siirtää musiikkia iTunisilta creativen zen nano plus -soittimelle ja siirto onnistui, mutta kun käynnistän soittimen, ko. kappaleet eivät ole siellä. Resurssinhallinnan perusteella kappaleet ovat soittimella. Missä siis vika?

4

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MP33

      Creative vaatii toimiakseen Creativen oman softan... tai oikeastaan pluginin windowsin resurssinhallintaan jolla se musiikki siirretään Creativen MP3 soittimeen.

      Pelkällä resurssinhallinnalla voit siirtää musiikkia vain soittimen kovalevyosioon jota soitin ei käytä musiikin toistamiseen.

      Helpoimmalla pääsee kun hankkii iPod soittimen.

      • Ipod on jonnin joutava laite. Siihen ei voi siirtää musiikkia Linux koneilla, mutta Greativeen onnistuu kyllä. Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia. Ne siirtosoftat on yksi keino estää kilpailu ja toinen muista poikkeava formaatti. Sitähän Apple harjoittaa.

        Etkö ole kuullut mitä mieltä muualla ollaan Applen touhuista. Sitä syytetään protektionismista eli kilpailun rajoittamisesta.


      • MP33
        hexi kirjoitti:

        Ipod on jonnin joutava laite. Siihen ei voi siirtää musiikkia Linux koneilla, mutta Greativeen onnistuu kyllä. Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia. Ne siirtosoftat on yksi keino estää kilpailu ja toinen muista poikkeava formaatti. Sitähän Apple harjoittaa.

        Etkö ole kuullut mitä mieltä muualla ollaan Applen touhuista. Sitä syytetään protektionismista eli kilpailun rajoittamisesta.

        " Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia."

        Uudet kiintolevylliset Creativet ainakin vaatii oman siirtosoftan. Tekniikan maailman MP3 testissä 9/2006 Creativen soittimessa oli miinus "Toimii ainoastaan Windowilla".

        Vaikka Apple ei ollut Tekniikan Maailman testissä saanut miinuksia kahden muun soittimen tapaan käyttöjärjestelmäriippuvuudesta, ei iPod sekään toimi Linuksilla. Toisaalta koska PC:lle saa Windowsin lähes jokaisen koneen mukana, ei se ole iso haitta vaikkei Applen soittimet (ja muutkaan MP3 soittimet) Linuksissa toimisikaan.

        Creative on näköjään älynnyt monen vuoden jälkeen että olisi varmaan ihan fiksua tehdä soitin jossa on helposti luotavat soittolistat. Tämä ei onnistu ilman että asentaisi PC (Windows)/Mac ohjelmaa.

        PS. Greative kirjoitetaan oikeaoppisesti Creative.


      • Tiedän tämän
        MP33 kirjoitti:

        " Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia."

        Uudet kiintolevylliset Creativet ainakin vaatii oman siirtosoftan. Tekniikan maailman MP3 testissä 9/2006 Creativen soittimessa oli miinus "Toimii ainoastaan Windowilla".

        Vaikka Apple ei ollut Tekniikan Maailman testissä saanut miinuksia kahden muun soittimen tapaan käyttöjärjestelmäriippuvuudesta, ei iPod sekään toimi Linuksilla. Toisaalta koska PC:lle saa Windowsin lähes jokaisen koneen mukana, ei se ole iso haitta vaikkei Applen soittimet (ja muutkaan MP3 soittimet) Linuksissa toimisikaan.

        Creative on näköjään älynnyt monen vuoden jälkeen että olisi varmaan ihan fiksua tehdä soitin jossa on helposti luotavat soittolistat. Tämä ei onnistu ilman että asentaisi PC (Windows)/Mac ohjelmaa.

        PS. Greative kirjoitetaan oikeaoppisesti Creative.

        Creativen kaikki flash-soittimet tulevat näkyviin resurssienhallinnassa tai macissä työpöydälle ilman mitään erikoishässäköitä. Lisäksi iTunesista voit siirtää MP3-kamaa suoraan soittimeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe