Koetin siirtää musiikkia iTunisilta creativen zen nano plus -soittimelle ja siirto onnistui, mutta kun käynnistän soittimen, ko. kappaleet eivät ole siellä. Resurssinhallinnan perusteella kappaleet ovat soittimella. Missä siis vika?
ongelma musiikin siirrossa
4
507
Vastaukset
- MP33
Creative vaatii toimiakseen Creativen oman softan... tai oikeastaan pluginin windowsin resurssinhallintaan jolla se musiikki siirretään Creativen MP3 soittimeen.
Pelkällä resurssinhallinnalla voit siirtää musiikkia vain soittimen kovalevyosioon jota soitin ei käytä musiikin toistamiseen.
Helpoimmalla pääsee kun hankkii iPod soittimen.Ipod on jonnin joutava laite. Siihen ei voi siirtää musiikkia Linux koneilla, mutta Greativeen onnistuu kyllä. Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia. Ne siirtosoftat on yksi keino estää kilpailu ja toinen muista poikkeava formaatti. Sitähän Apple harjoittaa.
Etkö ole kuullut mitä mieltä muualla ollaan Applen touhuista. Sitä syytetään protektionismista eli kilpailun rajoittamisesta.- MP33
hexi kirjoitti:
Ipod on jonnin joutava laite. Siihen ei voi siirtää musiikkia Linux koneilla, mutta Greativeen onnistuu kyllä. Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia. Ne siirtosoftat on yksi keino estää kilpailu ja toinen muista poikkeava formaatti. Sitähän Apple harjoittaa.
Etkö ole kuullut mitä mieltä muualla ollaan Applen touhuista. Sitä syytetään protektionismista eli kilpailun rajoittamisesta." Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia."
Uudet kiintolevylliset Creativet ainakin vaatii oman siirtosoftan. Tekniikan maailman MP3 testissä 9/2006 Creativen soittimessa oli miinus "Toimii ainoastaan Windowilla".
Vaikka Apple ei ollut Tekniikan Maailman testissä saanut miinuksia kahden muun soittimen tapaan käyttöjärjestelmäriippuvuudesta, ei iPod sekään toimi Linuksilla. Toisaalta koska PC:lle saa Windowsin lähes jokaisen koneen mukana, ei se ole iso haitta vaikkei Applen soittimet (ja muutkaan MP3 soittimet) Linuksissa toimisikaan.
Creative on näköjään älynnyt monen vuoden jälkeen että olisi varmaan ihan fiksua tehdä soitin jossa on helposti luotavat soittolistat. Tämä ei onnistu ilman että asentaisi PC (Windows)/Mac ohjelmaa.
PS. Greative kirjoitetaan oikeaoppisesti Creative. - Tiedän tämän
MP33 kirjoitti:
" Toiseksi haluan huomauttaa, että greative ei tarvi mitään siirtosohtia."
Uudet kiintolevylliset Creativet ainakin vaatii oman siirtosoftan. Tekniikan maailman MP3 testissä 9/2006 Creativen soittimessa oli miinus "Toimii ainoastaan Windowilla".
Vaikka Apple ei ollut Tekniikan Maailman testissä saanut miinuksia kahden muun soittimen tapaan käyttöjärjestelmäriippuvuudesta, ei iPod sekään toimi Linuksilla. Toisaalta koska PC:lle saa Windowsin lähes jokaisen koneen mukana, ei se ole iso haitta vaikkei Applen soittimet (ja muutkaan MP3 soittimet) Linuksissa toimisikaan.
Creative on näköjään älynnyt monen vuoden jälkeen että olisi varmaan ihan fiksua tehdä soitin jossa on helposti luotavat soittolistat. Tämä ei onnistu ilman että asentaisi PC (Windows)/Mac ohjelmaa.
PS. Greative kirjoitetaan oikeaoppisesti Creative.Creativen kaikki flash-soittimet tulevat näkyviin resurssienhallinnassa tai macissä työpöydälle ilman mitään erikoishässäköitä. Lisäksi iTunesista voit siirtää MP3-kamaa suoraan soittimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483