Tämän päivän aihe on KIITOLLISUUS.
Viivähdetään hetki aiheen ääressä ,vaikka juuri tuli jumalanpalvelus Kittilästä Marian kappelista, joka on tunnettu turistikappelina.
Matt.11:25-27.
25. Tuohon aikaan Jeesus kerran puhkesi puhumaan ja sanoi:" Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra,siitä,että olet salannut tämän viisailta ja oppineilta mutta ilmoittanut sen lapsenmielisille.
26.Näin sinä,Isä, olet hyväksi nähnyt.
27."Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni ,Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
Kolme seuraavaa jaetta kannattaa myös lukea,en viitsi niitä vaan tähän kirjoittaa.
Itselleni juuri nämä jakeet ovat olleet avaimet Jumalan salaisuuden etsimiseen.
Jumala on kaikkivaltias ja pyhä, mutta veljeksemme tullut Jeesus on saanut vallan Isältään esitellä minutkin Isälleen.
Minä siis saan tuntea ja olla Isän oma, jos vaan haluan....koska Jeesus on sanonut, että hän ei heitä tykönsä tulevaa pois.
Eikö ole kiitoksen aihetta joka päivälle jo yksin tässä....
nim.minä haluan.
Jumalan salaisuuden
4
182
Vastaukset
Kiitos! Tällaista lisää ja rohkaisua iloita Jumalan lapseudesta keskeneräisenä:
"Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä. Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on. Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas." 1 Joh 3:1-3- "minä haluan"
pikaisesta palautteesta, kiitos.Taidankin ottaa käyttöön tuon sanan "keskeneräinen".Se tuntuu hyvältä.Siihen ei liity mitään paineita eikä odotuksia kun ei 1 Joh3:1-3 mukaan tunne olevansa puhdas vaan likaa tuppaa kertymään pintaan. Tiedän ,miten puhdistaudutaan.
En oikein ymmärrä ,mitä Johannes tarkoitti,että maailma ei tunne meitä,sillä se ei tunne häntä.
Halu elää maailmassa mutta ei maailmasta lyö väkisinkin meihin leiman.Emme silti voi leimattuina olla muita parempia ,onnellisempia kylläkin.
No, ei tällä kertaa enempää. "minä haluan" kirjoitti:
pikaisesta palautteesta, kiitos.Taidankin ottaa käyttöön tuon sanan "keskeneräinen".Se tuntuu hyvältä.Siihen ei liity mitään paineita eikä odotuksia kun ei 1 Joh3:1-3 mukaan tunne olevansa puhdas vaan likaa tuppaa kertymään pintaan. Tiedän ,miten puhdistaudutaan.
En oikein ymmärrä ,mitä Johannes tarkoitti,että maailma ei tunne meitä,sillä se ei tunne häntä.
Halu elää maailmassa mutta ei maailmasta lyö väkisinkin meihin leiman.Emme silti voi leimattuina olla muita parempia ,onnellisempia kylläkin.
No, ei tällä kertaa enempää.>En oikein ymmärrä, mitä Johannes tarkoitti, että maailma ei tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.<
Mutta siitähän sinä juuri avauksessasi puhuit. Maailma ei tunne Isää eikä meitä sen tähden, että se yrittää löytää Jumalan inhimillisen viisauden avulla. Jumala ilmaisee itsensä Jeesuksen kautta vain lapsenmielisille.
- kitarasi
....salaisuuksien huoneenhaltijana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591753Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251521Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091195
- 221183
- 711165
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171137- 791091
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40906