Valkoinen patti kurkussa

Aisa

Terve, elikäs onko muilla kokemusta tälläisestä? Valkoinen patti kurkussa joka on ajoittain aika kipeä. Ei ole angiina vaan vaikuttaa pikemminkin ihopoimulta/pieneltä tunnelilta jonne jää ruokaa ja muodostuu valkoiseksi patiksi? Välillä lähtee pois, mutta muodostuu uudestaan. Tuntuu kuin olisi pikkukivi kurkussa.

Koittanut tökkiä sitä pumpulipuikolla ja pari kertaa sieltä on valkoinen möykky irronnut.

Kokemuksia tms? Olisi kiva päästä eroon moisesta.

4

1723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhdouishö<

mullakin tulee aina välillä semmmoinen. se ei ole vaarallinen. ekaa kertaa huomasin ittelläni sellasen viime joulukuussa ja pelästyin. käsin koulun hammashoitolassa ja sieltä sanottiin että sinne on vaan kertynyt jotain sylkeä ja plakkia ja ne lähtee ittekseen pois. voi niitä tietysti ite yrittää ottaa mutta mä en ainakaan saanu kun yritin

• VonDon

sellanen saattaa tulla esim flunssan aikana.. siellähän se sijaitsee niulurisan tuntumassa.. lähtee kyllä pois itsestään parissa päivässä.

• Aisa

Tuossa vaan se ongelma että se uusiutuu melkein viikoittain... ikävää siinä mielessä että vaikuttaa hengityksen hajuun

• Miukuli.
        Aisa kirjoitti:

Tuossa vaan se ongelma että se uusiutuu melkein viikoittain... ikävää siinä mielessä että vaikuttaa hengityksen hajuun

samanlaisia kokkareita ja jouduin painamaan aina hammasharjan toisella päällä nielurisan poimua että pullahti pois. Tosi äklöjä ja pahanhajuisia olivat. Pääsin eroon niistä vasta leikkautamalla nielurisat. Oli syntynyt jo sellaisia "kraatereita" nielurisoihin joihin näitä proppuja kertyi. Sain lähetteen leikkaukseen diagnoosilla krooninen nielurisatulehdus. Ne valkoiset klöntit ovat kuolleita bakteereita. Siis jos haluat eroon kurkun jynssäämisestä niin mene leikkauttamaan risat. Mulla oli nielurisat jatkuvasti vähän tulehtuneet niiden bakteeripampuloiden takia. Ei varmaankaan ole hyväksi terveydelle kantaa bakteerikasoja kurkussaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      105
      1756
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      247
      1455
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      65
      1243
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe