lahti treffit

ei enää

sinne.oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.yöpyminen melkein liikenneympyrässä keskellä kaupunkia,tiärät mitä tarkoittaa,ilta tanssit ulkona lämmittämättömässä teltassa,oli pirun kylmä,siällä teltassa siis.yöpymisalueet kaukana messualueesta,kemssantyhjennyspaikkana paikalle tuotu "tynnyri",ei minkäänlaista opaskartaa saatu treffeille tultaessa,yöpymisalueenkin joutui etsimään sokkona.
messuhallikaan ei samaa luokkaa kuin turussa.
hienot vesisuihkut kyllä oli lauantaiehtoolla.
kyllä parantamista jäi lahtelaisille.

9

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvät

Aivan hyvät messut olikin. On ymmärrettävä, että suuri vaunu-/automäärä ei ole helppo sijoittaa. Siitä huolimatta kaikki voitiin vastaanottaa ja palvelut toimi siitä huolimatta.

Ravintola Lokissa tanssit oli myös hyvät. Jos on palelevaa tyyppiä, on syytä varata vaatetta mukaan. Mieluummin hyvä ilmastointi kuin tuskanhiki yllä (eikä hiki haiskahda).

Oli sentään kusien ja paskojen tyhjennyspaikka järjestetty,siis aivan hyvä. Monissa muissa paikoissa ei ole minkäänlaista tyhjennyspaikkaa.

Eiköhän tarinassasi ollut vaan turhasta narinasta kysymys!

• Paljon...

Porukkaa oli aivan mahdottomasti edellisvuosien tapaan ja kaikilla oli kivaa. Lahti on muutenkin hieno paikka.
      Kiitokset isännille. Ensi vuonna taas tullaan.

• se siitä

Nyt en ehtinyt olla treffeillä, vaan pelkästään päiväkäynnillä. Aikaisempien vuosien tapaan treffikoneisto kyllä osaa tehtävänsä. Luxusta niistä tilapäisjärjestelyistä on turha odottaakaan. Minulle ainakin messut ovat olleet se päätapahtuma, ja yöpyminen vain messupäivien aukioloaikojen välissä oleva pakollisesti kulutettava aika.

On todella hyvä kun ovat saaneet järjestettyä mahdollisuuden yöpyä keskellä kaupunkia, niinkin lähellä messualuetta. Tälläisten paikkojen varaaminen näinkin isolle porukalle keskikaupungilta ei ole mikään yksinkertainen juttu järjestäjillekään.

• Lahteen

Mielestäni todella hyvät caravan-messut eivätkä mitkään "caravan"-krääsämarkkinat kuten valitettavasti olivat Turussa. Turun messusille emme enää mene, mutta Lahteen ilman muuta ensi vuonnakin.

Noinkin likelle iso määrä vaunuja ja autoja oli lahtelaisilta onnistunut järjestelyiltään hyvin. Paljon on kiinni tulijoiden edesottamuksista myöskin paikan viihtyvyys. Täällähän oli pääasia messut, eikä campingpalvelut.

• mutta

turussa treffi osuus paremmin järjestetty,opasteet toimii,tarkat aikataulut saa portilta,ja tuo iltaohjelma monipuolisempi ja lämpimissä sisätiloissa.ja sitä krääsää minä olisin myös kaivannut,kun ei jokavuosi viitsi autoakaan vaihtaa,niin voisi krääsääkin ostaa välillä.väkisintehdyn oloiset treffit.
        asioista ollaan montaa mieltä,eikö?
        vai sinunmielipide se ainoa oikea?

• vaan
        mutta kirjoitti:

turussa treffi osuus paremmin järjestetty,opasteet toimii,tarkat aikataulut saa portilta,ja tuo iltaohjelma monipuolisempi ja lämpimissä sisätiloissa.ja sitä krääsää minä olisin myös kaivannut,kun ei jokavuosi viitsi autoakaan vaihtaa,niin voisi krääsääkin ostaa välillä.väkisintehdyn oloiset treffit.
        asioista ollaan montaa mieltä,eikö?
        vai sinunmielipide se ainoa oikea?

itte kunkkukin tuli ulos linnastaan

• linna?
        vaan kirjoitti:

voisitko suomentaa?
        ei mene normaalille suomalaiselle järkeen tuo?
        mitä tarkoitat?

• mustaa
        vaan kirjoitti:

kolmiota.
        Siksi Turku kiinnostaa, siellä ei lakupillut ujostele.

• se siitä

Tuulilasi lehden mukaan oli Lahden Caravanmessujen treffeillä n. 1000 matkailuyksikköä majoittuneena, mikä oli n. 200 enenmän kuin vuonna 2005.
      http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=132802
      Lehdessä on paljon muutakin juttua messuista.

Messut pärjäävät hyvin, vaikka et sinne tulisikaan katsomaan, tai treffeille majoittumaan.

Pääosin kävijät kuitenkin olivat tyytyväisiä, niin treffeihin kuin messujen tarjontaankin, ja ne messuthan olivat se pääasia kävijöille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe