Annammeko Jumalan toteuttaa
suunnitelmaa elämäämme nähden?
Sen sijaan, että suunnittelemme ensin itse
ja rukoilemme sen jälkeen Jumalaa toteuttamaan
suunnitelmamme, meidän tulisi ENSIN rukoilla
ja sen jälkeen vastaanottaa Hänen laatimansa suunnitelma.
Kun suostumme hiljentymään ja kuuntelemaan
mitä Jumala haluaa sanoa, niin Hänen tahtonsa
ja mahdollisuutensa elämäämme varten
alkaa toteutua.
Jumalan mahdollisuus
7
802
Vastaukset
Siunausta päivääsi sisko! :D
- keskeneräinen
jos vaan malttaisimme:)
- runis
Rukoukseni on: Herra opeta meitä puhumaan vähemmän ja kuuntelemaan enemmän!
Jeesus kanssasi, purje - elämän tuulessa =)
- runis
Viroksi lootus tarkoittaa toivoa vaikka sanalla on muitakin merkityksiä, niinkuin usein sanoilla on.
Toivo on niin valtava asia, että oikeastaan
mietin sitä voiko ihminen edes elää ilman sitä?
Jumala sanoo meille että: Hän antaa tulevaisuuden ja toivon. Mielestäni siinä on JO kaikki kiteytettynä.
Eletään lootuksessa, ystävät =) - Joskus osallistunut kirjoit...
- Tie, Totuus, Elämä
- Kiitos vierailustasi
- puhun kaikenlaista sivullani.Uskon Jumalaan.En tiedä onko oikein laittaa seuraava musiikki kappale linkkinä mut kuuntele, ymmärrät varmasti englantia.Olen kovan tien kulkia ikääni nähden mutta sisällä asuu poika joka haluaisi vain olla ja joskus levätä.
Jaksamista Sulle.
http://www.youtube.com/watch?v=duubAR5yQic&mode=related&search= Ei voi kyllä muuta sanoa kuin aamen! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882