Harkitsen tuon ostamista, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia mallista ensin. Minulla ei ole ollut Hondaa aiemmin (nyt Mazda 6 2.3 GT). Myyjä kertoi, että tämä Type-S on erikoiserä, jota ei tule enää lisää. Eli pikaiset kaupat pitäisi tehdä, jos tämän haluaa... Onko totta? Mitä eroa on Type-S:llä ja Executive 2.4 -mallilla?
Kokemuksia Accord 2.4 Type-S mallista?
12
10545
Vastaukset
- 2.4 executive
No enpä tiedä onko Type-S mikään erikoiserä, jos kauppa käy niin eiköhän niitä tehdä lisää tarvittaessa. Black Pearl -malliakin oli muka rajoitettu erä jo keväällä, ja nyt Veho sitä taas näköjään mainostaa!
Eroja Executiven ja Type-S:n välillä on mm. kovempi alusta, spoilerit, huomattava puute on mielestäni sähköpenkit, jotka on Executivessa vakiona! Hinnassakin on toki vähän eroa; katso Hondan nettisivuilta varustetiedot. Itse olen kokeillut molempia. Jos arvostaa mukavuutta, valitsee Executiven, jos taas sporttisuutta niin Type-S:n.- AnneR
Oletko muuten ollut Accordiisi tyytyväinen? Vikoja? Sport kiinnostaa, ja kun hintakin on S:n eduksi niin siihen suuntaan kallistunen.
- alusta
Type-S -mallisssa ei ole jäykempää alustaa, vaan se on sama perus alusta, kuin 2,0 sport mallissa. Muutenkin Type-S on lähes samoilla varusteilla, kuin 2,0 sport. Eroa on lähinnä maskissa ja puskureissa ja tietysti koneessa.
- 2.4 exe
AnneR kirjoitti:
Oletko muuten ollut Accordiisi tyytyväinen? Vikoja? Sport kiinnostaa, ja kun hintakin on S:n eduksi niin siihen suuntaan kallistunen.
taatusti on yksi vähävikaisimmista autoista! Omalla olen ajanut vasta kuukauden päivät, eli ei ole vielä kokemusta tästä uusimmasta, mutta en usko, että laatu olisi yhtään huonompi kuin ennenkään; nehän tehdäänkin Japanissa...
Type-S:ssä ON sport-alusta! Katso vaikka honda.fi varusteluettelosta. Kannattaa muutenkin mennä itse paikan päälle liikkeeseen katsomaan ja kyselemään myyjältä, jos haluaa varmasti oikeaa tietoa. - 2.4 exe
alusta kirjoitti:
Type-S -mallisssa ei ole jäykempää alustaa, vaan se on sama perus alusta, kuin 2,0 sport mallissa. Muutenkin Type-S on lähes samoilla varusteilla, kuin 2,0 sport. Eroa on lähinnä maskissa ja puskureissa ja tietysti koneessa.
Kyllä on sport-alusta! 2.0 Sport on vain mallinimi, ei siinä mitään sen sporttisempaa ole... 2.4 Type-S:ssä on ainakin se alusta ja ulkonäkö!
- kuukoo
2.4 exe kirjoitti:
Kyllä on sport-alusta! 2.0 Sport on vain mallinimi, ei siinä mitään sen sporttisempaa ole... 2.4 Type-S:ssä on ainakin se alusta ja ulkonäkö!
näin on.. hondan sivuilta voi käydä tarkistamassa. S-typessä on omanlaisensa alusta ja jousitus
- Hawk1
kuukoo kirjoitti:
näin on.. hondan sivuilta voi käydä tarkistamassa. S-typessä on omanlaisensa alusta ja jousitus
Nyt kymppitonnin kokemuksella voin sanoa, että erittäin jämäkkä ja hyvä alusta Type-S:ssä on. Ei mikään raaseri, mutta ei toisaalta kalistekaan ns. normiauton tavoin. Vielä kun se olis vähän matalampi, niin avot, mutta tuonkin voi jokainen hoitaa tarvittaessa... =)
Loistoauto, ei voi muuta sanoa.
- peli....
Honda on nykyajassa takapajuinen moottorivalmistaja. Ei ole bensaturboja valikoimissa, ihme että tekivät edes turbodieselin joka sekin tippunut tehokisassa taakse. Älä tuolaista katselekaan, valitse kerralla ahtimella varustettu auto! Saat sitä vääntöä roppakaupalla enemmän ja europeleissä ajamisen iloa joka hondaponista puuttuu. Semmoiset merkit kuten Audi, Volvo ja VW tarjoavat sinulle juuri passeleita pelejä.
- puhutaan
Autoista eikä saksalaisista pajapuhaltimista, joutuuhan sitä turbon laittaa kun ei muuten Hondalle pärjää.
- harmittaa
puhutaan kirjoitti:
Autoista eikä saksalaisista pajapuhaltimista, joutuuhan sitä turbon laittaa kun ei muuten Hondalle pärjää.
Jo vertailu vaparina esim. VAG vastaan vastaavan tehoinen Honda antaa japsille häviön, sitä tarpeellista käyttökierrosten vääntöä uupuu. Ja siinä missä VAG saa 1,8- ja 2,0-koneista ahtamalla maireat tehot ja upean väännön, Honda vaan lisää kuutiotilavuutta. Ja liikkuakseen edes kohtuu ripeästi Accord 2,4 pitää olla manuaali, automaattina se hukkaa ihmeellisesti suorituskykyä. Ja manuaali-Accordin äkäinen kytkinpoljin/kaasupoljin/löysä moottorituenta-yhdistelmä on pistämättömän paha taajama-ajossa. Naurattaa nuo Hondan mainokset missä Hondan F1-kuskit muka kertoo kokemuksistaan kehuen Accordia. Japsi on japsi eikä näköjään muuksi muutu...
- hävisi hondalle
harmittaa kirjoitti:
Jo vertailu vaparina esim. VAG vastaan vastaavan tehoinen Honda antaa japsille häviön, sitä tarpeellista käyttökierrosten vääntöä uupuu. Ja siinä missä VAG saa 1,8- ja 2,0-koneista ahtamalla maireat tehot ja upean väännön, Honda vaan lisää kuutiotilavuutta. Ja liikkuakseen edes kohtuu ripeästi Accord 2,4 pitää olla manuaali, automaattina se hukkaa ihmeellisesti suorituskykyä. Ja manuaali-Accordin äkäinen kytkinpoljin/kaasupoljin/löysä moottorituenta-yhdistelmä on pistämättömän paha taajama-ajossa. Naurattaa nuo Hondan mainokset missä Hondan F1-kuskit muka kertoo kokemuksistaan kehuen Accordia. Japsi on japsi eikä näköjään muuksi muutu...
Dieselien testeissä Autobild-lehdessä.Audi A4 130hv, Honda Accord 2.0 155hv. Mopo tuo audi verrattuna Hondaan ja maksaakin enemmän huonomilla varusteilla. Milloinhan WW-konserni saa yhtä hyvän dieselin kun on hondalla,siihen asti WW-konsensernin autoilijat joutuvat tyytymään traktori tekniikan auton keulalla. Mutta eipä se paljon haittaa kun ne kuintenkin ovat pajalla puhaltimina:=)
- Troll"
harmittaa kirjoitti:
Jo vertailu vaparina esim. VAG vastaan vastaavan tehoinen Honda antaa japsille häviön, sitä tarpeellista käyttökierrosten vääntöä uupuu. Ja siinä missä VAG saa 1,8- ja 2,0-koneista ahtamalla maireat tehot ja upean väännön, Honda vaan lisää kuutiotilavuutta. Ja liikkuakseen edes kohtuu ripeästi Accord 2,4 pitää olla manuaali, automaattina se hukkaa ihmeellisesti suorituskykyä. Ja manuaali-Accordin äkäinen kytkinpoljin/kaasupoljin/löysä moottorituenta-yhdistelmä on pistämättömän paha taajama-ajossa. Naurattaa nuo Hondan mainokset missä Hondan F1-kuskit muka kertoo kokemuksistaan kehuen Accordia. Japsi on japsi eikä näköjään muuksi muutu...
-------------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803