Tässä on surullinen lopputulos kun annettaan teinien rällästää kaupungilla humalapäisssään piittaammatta teinien jupottelusta. Kuka lienee hakennut alkoholit teinille? olisi syytä myös hakijan miettiä loppu tulosta,en syytä vanhempia kun eivät tienneet missä nuori oli siihen aikaan illasta,vaikka olisi pitännyt tietää missä nuori on tuntuu että vanhemmat eivät välittänneet nuorestaan. Toivottavasti viinan hakija saadaan selville että saa rangaistuksen tekosestaan nuoriso joukko kyllä tietää hakijan.Olen sitä mieltä että viinan hakijat saisi vetää munistaan hirteen kun eivät ajattele mihin se johtaa.Syvä osanottoni perheelle kun menettivät nuorensa toivottavasti jaksavat jatkaa elämäänsä.TERV.Myös teinien ISÄ.
Vastaukset 5
- j.takala
oletko hullu kenties?
- ???
Mutta kenties itse olet? Heh!
- ihmettelee!!
Oletkohan miettinyt viestiäsi ihan loppuun asti?
Onko sinulla itselläsi lapsia??? - hyvinkääläine
Muistan ajan kun olin ite 14v.
Jos ei saatu viinaa mistään niin käytettiin kiljun huttua ja juotiin sitä.Viranomaset ajeli ite Jussintorilla ja eivät puuttuneet juuri mihinkään.
Tuskin meno on siitä muuttunut, mut eri muotoon vain.
Hyvinkää on keskustasta muuttunut viikonloppuisin hiljaiseksi nykyään.Toisin oli vielä 10 vuotta takaperin.Oletko silloin asunut/kulkenut keskustassa?
En tietenkään hyväksy sitä, että joku hakee viinoja ja kaljoja kellekään jolla ei ikää ole, mutta sille ei voi mitään, että niin tapahtuu.
Voi olla jopa jonkun vanhempi.Monet on ekat pullonsa saanu vanhemmiltaan.
Onko muuten tapahtumiin aina haettava joku syypää?Onko järjen käytöllä juuri rajaa?
Jokainen kokeilee rajojaan tuossa ikävaiheessa ja olisko parempi vaihtoehto olla joku pyhimys saarnaaja?
Enemmän ihmettelen vaan tuota paljon puhuttua keskustan kamera kyttäämistä ja eikö siitä ollut mitään hyötyä.Ei ole kukaan juuri maininnu tuota hienoutta. - relatkaaaaaaaaaa
Ei tippa taka, eikä ämpäriin huku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522