VAPAAN KASVATUKSEN LOPPUTULOS !

KOIVUNIEMEN HERRA

Tässä on surullinen lopputulos kun annettaan teinien rällästää kaupungilla humalapäisssään piittaammatta teinien jupottelusta. Kuka lienee hakennut alkoholit teinille? olisi syytä myös hakijan miettiä loppu tulosta,en syytä vanhempia kun eivät tienneet missä nuori oli siihen aikaan illasta,vaikka olisi pitännyt tietää missä nuori on tuntuu että vanhemmat eivät välittänneet nuorestaan. Toivottavasti viinan hakija saadaan selville että saa rangaistuksen tekosestaan nuoriso joukko kyllä tietää hakijan.Olen sitä mieltä että viinan hakijat saisi vetää munistaan hirteen kun eivät ajattele mihin se johtaa.Syvä osanottoni perheelle kun menettivät nuorensa toivottavasti jaksavat jatkaa elämäänsä.TERV.Myös teinien ISÄ.

5

1037

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.takala

oletko hullu kenties?

• ???

Mutta kenties itse olet? Heh!

• ihmettelee!!

Oletkohan miettinyt viestiäsi ihan loppuun asti?
      Onko sinulla itselläsi lapsia???

• hyvinkääläine

Muistan ajan kun olin ite 14v.

Jos ei saatu viinaa mistään niin käytettiin kiljun huttua ja juotiin sitä.Viranomaset ajeli ite Jussintorilla ja eivät puuttuneet juuri mihinkään.
      Tuskin meno on siitä muuttunut, mut eri muotoon vain.

Hyvinkää on keskustasta muuttunut viikonloppuisin hiljaiseksi nykyään.Toisin oli vielä 10 vuotta takaperin.Oletko silloin asunut/kulkenut keskustassa?

En tietenkään hyväksy sitä, että joku hakee viinoja ja kaljoja kellekään jolla ei ikää ole, mutta sille ei voi mitään, että niin tapahtuu.
      Voi olla jopa jonkun vanhempi.Monet on ekat pullonsa saanu vanhemmiltaan.

Onko muuten tapahtumiin aina haettava joku syypää?Onko järjen käytöllä juuri rajaa?

Jokainen kokeilee rajojaan tuossa ikävaiheessa ja olisko parempi vaihtoehto olla joku pyhimys saarnaaja?

Enemmän ihmettelen vaan tuota paljon puhuttua keskustan kamera kyttäämistä ja eikö siitä ollut mitään hyötyä.Ei ole kukaan juuri maininnu tuota hienoutta.

• relatkaaaaaaaaaa

Ei tippa taka, eikä ämpäriin huku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe