http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=52735
Puhuvat mahdollisesti jostain Lauttasaaren (tai vast.) varastosta/varastomyymälästä.
Pakkis lopettaa
29
3111
Vastaukset
- dghdgg
"Pakkotoiston liike muuttaa superpaikalle!!"
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39301
Taisi liikepaikan omistaja ehkä tietää rempasta ;-)
Vaan tiesikö Pakkis... - ghggfgfd
Ei tule noutomyymälää:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1227185&postcount=25
Asematunneli palvelee edelleen siinä keskustassa ;-)- fsdfsd
Ei tainnutkaan olla kannattava ratkaisu muuttaa ydinkeskustaan ;)))
- ahhhahahahahaa
fsdfsd kirjoitti:
Ei tainnutkaan olla kannattava ratkaisu muuttaa ydinkeskustaan ;)))
nyt on nannaa meille pakkiksen vihaajille, toivottavasti koko paska kaatuu ja mike joutuu ovelle töihin. hahahahah, looserit!
- Oraakkeli setä
Vieläköhän mahtavat takki auki lesottaa jättiliikevaihdoillaan, kuten vuosi sitten? Taisivat ryhtyä sellaiseen bisnekseen jossa tulee äkkiä kynsille jos ei sitä hallitse.
Mike on loistava kuvaaja ja virtuaalibodauksen äiti, kannattanee keskittyä noihin hommiin mitä osaa.
Tsemppiä pojille ;)- Rahka-fani
Ei lesotusta, päinvastoin:
"En ole kyllä harkinnut korotusta maksuun kovinkaan vakavasti. 10 eskoo on kuitenkin sopiva tasaraha ja jos sitä korottaa pitäisi, niin alvin verran laittaisin, eli maksu olisi sitten vähän hölmö 12,20€.
Jossain vaiheessa mun on tehtävä jotain ratkaisuja forumin suhteen, koska se Evolutionin paskailmoitus aiheutti meille rempan lisäksi firmalle hallaa. Mun nimellä löytyy googlesta "Yritys kiinni mustamaalaamisesta" ja vituttaa kyllä jonkunverran se paskailmoitus. Siellä se on ollut stikattuna kohta 8 kuukautta topiccina.
Mehän pistimme heti siitä valheellisesta infosta vastahaasteen ja tässä hiljattain tuli lappu syyttäjältä, että sovitelkaa asia. Jounin kanssa ilmoitimme syyttäjälle, että juu, voimme sovitella koska ihan lapsellistahan tämä on. No Petri Tykälle tämä ei käynyt, vaan hän haluaa jatkaa hiekkalaatikollaan tota perseilyä. Lapuissa luki, että Tykkä ei halua sovitella asiaa, ei edes meidän hänelleen osoittamaa syytettä."
http://forum.ufs.fi/showpost.php?p=85893&postcount=1688
Pakkiksen sivuilla tota viestiä on jo muokattu, Uffella se on tallessa ja nyt myös täällä :-) - ei voi uskoa
Rahka-fani kirjoitti:
"En ole kyllä harkinnut korotusta maksuun kovinkaan vakavasti. 10 eskoo on kuitenkin sopiva tasaraha ja jos sitä korottaa pitäisi, niin alvin verran laittaisin, eli maksu olisi sitten vähän hölmö 12,20€.
Jossain vaiheessa mun on tehtävä jotain ratkaisuja forumin suhteen, koska se Evolutionin paskailmoitus aiheutti meille rempan lisäksi firmalle hallaa. Mun nimellä löytyy googlesta "Yritys kiinni mustamaalaamisesta" ja vituttaa kyllä jonkunverran se paskailmoitus. Siellä se on ollut stikattuna kohta 8 kuukautta topiccina.
Mehän pistimme heti siitä valheellisesta infosta vastahaasteen ja tässä hiljattain tuli lappu syyttäjältä, että sovitelkaa asia. Jounin kanssa ilmoitimme syyttäjälle, että juu, voimme sovitella koska ihan lapsellistahan tämä on. No Petri Tykälle tämä ei käynyt, vaan hän haluaa jatkaa hiekkalaatikollaan tota perseilyä. Lapuissa luki, että Tykkä ei halua sovitella asiaa, ei edes meidän hänelleen osoittamaa syytettä."
Pakkiksen sivuilla tota viestiä on jo muokattu, Uffella se on tallessa ja nyt myös täällä :-)"Mehän pistimme heti siitä valheellisesta infosta vastahaasteen ja tässä hiljattain tuli lappu syyttäjältä, että sovitelkaa asia. Jounin kanssa ilmoitimme syyttäjälle, että juu, voimme sovitella koska ihan lapsellistahan tämä on. No Petri Tykälle tämä ei käynyt, vaan hän haluaa jatkaa hiekkalaatikollaan tota perseilyä. Lapuissa luki, että Tykkä ei halua sovitella asiaa, ei edes meidän hänelleen osoittamaa syytettä.""
Vittu, että on lapsellista touhua! Yrittääkö se nyt ihan tosissaan tuhota pakkiksen tuolla pelleilyllään? Sovittelis tollaset hiekkalaatikkopelleilyt jo ajoissa, eikä antaisi itsestään vielä enempää vittumaisen tyypin kuvaa kuin nyt on jo antanut. - todellakin
ei voi uskoa kirjoitti:
"Mehän pistimme heti siitä valheellisesta infosta vastahaasteen ja tässä hiljattain tuli lappu syyttäjältä, että sovitelkaa asia. Jounin kanssa ilmoitimme syyttäjälle, että juu, voimme sovitella koska ihan lapsellistahan tämä on. No Petri Tykälle tämä ei käynyt, vaan hän haluaa jatkaa hiekkalaatikollaan tota perseilyä. Lapuissa luki, että Tykkä ei halua sovitella asiaa, ei edes meidän hänelleen osoittamaa syytettä.""
Vittu, että on lapsellista touhua! Yrittääkö se nyt ihan tosissaan tuhota pakkiksen tuolla pelleilyllään? Sovittelis tollaset hiekkalaatikkopelleilyt jo ajoissa, eikä antaisi itsestään vielä enempää vittumaisen tyypin kuvaa kuin nyt on jo antanut.Siinä vaiheessa kun itsellä menee huonosti halutaan yleensä sovitella. Vastapuoli on varmasti intoa täynnä sovitella kun on ensin lukenut kuinka paskaa on hica, pyruvaatti ja isolaatti. Onneksi toinen osapuoli on nyt näemmä armollinen :-)
- mikä järki mennä oikeuteen?
todellakin kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun itsellä menee huonosti halutaan yleensä sovitella. Vastapuoli on varmasti intoa täynnä sovitella kun on ensin lukenut kuinka paskaa on hica, pyruvaatti ja isolaatti. Onneksi toinen osapuoli on nyt näemmä armollinen :-)
Sovittelemalla tällaset asiat pitäisi selvittää, eikä oikeudessa. Lopputulos sovittelemalla on kuitenkin pitkällä tähtäimellä MOLEMMILLE osapuolille parempi kuin joku käräjöinnin lopputulos. Helvetin typerää ja lapsellista touhua käyttää tollasiin hiekkalaatikkoriitoihin oikeuslaitoksen nyt jo tiukkoja resursseja! Kyllä tästä maasta löytyy tärkeämpiäkin asioita oikeudessa selvitettäväksi, kuten esimerkiksi pahoinpitelyt, varkaudet ja petokset yms. vakava rikollisuus.
- Oikeuden puolustaja
Rahka-fani kirjoitti:
Pakkiksen sivuilla tota viestiä on jo muokattu, Uffella se on tallessa ja nyt myös täällä :-)"Mun nimellä löytyy googlesta "Yritys kiinni mustamaalaamisesta" ja vituttaa kyllä jonkunverran se paskailmoitus. Siellä se on ollut stikattuna kohta 8 kuukautta topiccina."
Voi elämän kevät sentään! Olisiko kannattanut miettiä, ennenkuin kirjoitti niitä paskajuttuja. Ei tarvitsisi nyt vituttaa ;) - Palautus Pena
todellakin kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun itsellä menee huonosti halutaan yleensä sovitella. Vastapuoli on varmasti intoa täynnä sovitella kun on ensin lukenut kuinka paskaa on hica, pyruvaatti ja isolaatti. Onneksi toinen osapuoli on nyt näemmä armollinen :-)
HICA toimii!
Taidat olla melkoinen harrastelija kun
et tiedä asioiden todellista tilaa. - Tiku&Taku
Oikeuden puolustaja kirjoitti:
"Mun nimellä löytyy googlesta "Yritys kiinni mustamaalaamisesta" ja vituttaa kyllä jonkunverran se paskailmoitus. Siellä se on ollut stikattuna kohta 8 kuukautta topiccina."
Voi elämän kevät sentään! Olisiko kannattanut miettiä, ennenkuin kirjoitti niitä paskajuttuja. Ei tarvitsisi nyt vituttaa ;)Surkeaa jauhokauppaa!
- uuden ferrarin
mikä järki mennä oikeuteen? kirjoitti:
Sovittelemalla tällaset asiat pitäisi selvittää, eikä oikeudessa. Lopputulos sovittelemalla on kuitenkin pitkällä tähtäimellä MOLEMMILLE osapuolille parempi kuin joku käräjöinnin lopputulos. Helvetin typerää ja lapsellista touhua käyttää tollasiin hiekkalaatikkoriitoihin oikeuslaitoksen nyt jo tiukkoja resursseja! Kyllä tästä maasta löytyy tärkeämpiäkin asioita oikeudessa selvitettäväksi, kuten esimerkiksi pahoinpitelyt, varkaudet ja petokset yms. vakava rikollisuus.
Sille ei porsse riitä...
- komppaan
uuden ferrarin kirjoitti:
Sille ei porsse riitä...
Minäkin haluaisin, mutta kun en pysty ostamaan. Kukapa ei haluaisi jos olisi varaa?
Vituttaako sua jotenkin? Oletko kateellinen kun jotkut menestyy?
- jaijaijai
Mun neuvo on et se mass blasti hevon kuuseen sieltä valikoimasta. Ei sellasta saisi kenellekkään myydä! Nettimyynti on tällaisissa "special" tuotteissa avainsana menestykseen.
- hahddg
Markkinathan on täynnä vastaavanlaisia ja sinunkin suosikkikaupastasi varmasti lyötyy vastaavanlaisia.
- mielipide.
hahddg kirjoitti:
Markkinathan on täynnä vastaavanlaisia ja sinunkin suosikkikaupastasi varmasti lyötyy vastaavanlaisia.
Mass blastin "koukku" lienee sen maku ainakin nuorten ja tietämättömien keskuudessa. Itse tuote sisältää oudon yhdistelmän. Hidasta proteiinia, joka ei ole parasta palautusjuomaan ja paljon hiilihydraatteja, jolloin se ei sovellu parhaiten välipalaksi. Hitaat proteiinit ovat maitojauheessa ja käsittääkseni se sisältää kaikkea ylimääräistä paskaa kuten sokeria mikä on käsittämätön yhdistelmä lisäravinnejuomaan.
Minusta se on vain "muotijuoma", joka ei oikeasti palvele ketään. Maku kuitenkin toimii kaikilla ja sitä käytetään hyväksi.
Varsin hassua, että tuotetta mainostetaan palautusjuomana, mutta kummasti asiakkaat palautusjuomaa litkivät niin paljon. Taitaa ihan välipaloissa mennä. Tervetuloa massalle eli tässä tapauksessa läskille. - terea
mielipide. kirjoitti:
Mass blastin "koukku" lienee sen maku ainakin nuorten ja tietämättömien keskuudessa. Itse tuote sisältää oudon yhdistelmän. Hidasta proteiinia, joka ei ole parasta palautusjuomaan ja paljon hiilihydraatteja, jolloin se ei sovellu parhaiten välipalaksi. Hitaat proteiinit ovat maitojauheessa ja käsittääkseni se sisältää kaikkea ylimääräistä paskaa kuten sokeria mikä on käsittämätön yhdistelmä lisäravinnejuomaan.
Minusta se on vain "muotijuoma", joka ei oikeasti palvele ketään. Maku kuitenkin toimii kaikilla ja sitä käytetään hyväksi.
Varsin hassua, että tuotetta mainostetaan palautusjuomana, mutta kummasti asiakkaat palautusjuomaa litkivät niin paljon. Taitaa ihan välipaloissa mennä. Tervetuloa massalle eli tässä tapauksessa läskille.läski on tervetullutta ja samalla siitä saa mukavasti prodea.
- wiikinkipower
terea kirjoitti:
läski on tervetullutta ja samalla siitä saa mukavasti prodea.
eikös se ennen ollut lähes sama kökkösekoitus?
mutta teinit ostaa koska tahtovat kuin tonyn läskiropan
- hafhfas
"Katu on dead ja naapurikin muuttaa pois siitä."
Epäilyttää...
No lauttasaareen saa tulla mun puolesta. - remppaäijälle???
"Yksi päivä heitin röökin tossa tonne rööriin jossa noi kaivaa jotain ja joku remppamies avautui "mitäs jos toi lentää mun päähän". Sanoin erittäin vittuuntuneena takaisin "sullahan on saatana kypärä ja mä saan heitellä tonne reikään kuule 50 tonnin edestä röökejä, senverran tämä älytön remontti on meille maksanut"."
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1228376&postcount=37
Ei se duunari mitään sille voi että se on sinne kadulle duuniin komennettu. Oikeasti pitäisi kaupungin päättäjiä käydä vippaamassa röökillä.- huh-huh.
Ei taida sit miken päätä paljon pakottaa. Vittuako se räyhää työntekijöille? Ne tekee vaan duuniaan. Kai sit haluaa vain ettiä helppoa syntipukkia. Sellasta se on kun ei ajattele.
- lausuja
"Yksi päivä heitin röökin tossa tonne rööriin jossa noi kaivaa jotain ja joku remppamies avautui "mitäs jos toi lentää mun päähän". Sanoin erittäin vittuuntuneena takaisin "sullahan on saatana kypärä ja mä saan heitellä tonne reikään kuule 50 tonnin edestä röökejä, senverran tämä älytön remontti on meille maksanut"."
Mike taas osoitti fiksuutensa. Ensin tekee tuollaista ja sitten vielä kehuskelee asiasta palstalla. Varmaan häviää tuokin viesti Pakkikselta, mutta täällähän se on tallessa. - rajaa pitäis olla
lausuja kirjoitti:
Mike taas osoitti fiksuutensa. Ensin tekee tuollaista ja sitten vielä kehuskelee asiasta palstalla. Varmaan häviää tuokin viesti Pakkikselta, mutta täällähän se on tallessa.mikellä taitaa olla näitä perskärpäsiä koko laivue. kyttäävät sen jokaista sanaa ja itkevät sitten täällä. on vain aika hullunkurista, että luette sitä saittia kuin raamattua vaikka kokoajan sitä haukutte. toivotte kaikkea pahaa tolle jätkälle ja nauratte jos sattuu epäonnistumaan. olette varmaan tosi ylpeitä itsestänne.
- Työmies ja ex-pakkis
rajaa pitäis olla kirjoitti:
mikellä taitaa olla näitä perskärpäsiä koko laivue. kyttäävät sen jokaista sanaa ja itkevät sitten täällä. on vain aika hullunkurista, että luette sitä saittia kuin raamattua vaikka kokoajan sitä haukutte. toivotte kaikkea pahaa tolle jätkälle ja nauratte jos sattuu epäonnistumaan. olette varmaan tosi ylpeitä itsestänne.
Vähän harmitti että toi kauppa tuolla loppuu ja symppistäkin oli sinnepäin, mutta tuon tupakka-jutun jälkeen ei enää tippaakaan. Ei varmasti ole työmiehen vika että se siellä duunaa pkle. Olen itse duunari ja jos joku viskelisi natsan tuolleen niin voi vittu %""##&%
- Roinafoorumi
Nyt kun kaupassa pannaan lappu luukulle, oliskohan saumaa saada vanha Roinafoorumi takaisin sellaisena kuin se oli ennen mitään lisäravinnekauppaa? Ilman sensuuria ja mielivaltaista moderointia, ilman puffausta ja katkeraa mustamaalausta.
Tomppa takaisin puikkoihin, Mikki ravintolan ovelle ja Putte eläkkeelle. Siinä resepti, millä tuo homma voisi jotenkin toimia.- hyvä
Vanhat hyvät ajat! Ehdottomasti roinafoorumi takas!
- hohoho
katu on dead ja naapurikin muuttaa pois..
- että taloudellisesti
Tässä lueskellessa voin vain tuumia, että ei voi muuta sanoa kuin että itse se on asiakkaansa käytöksellään karkottanut. Ja itsehän se jäi kiinni niistä jutuista täällä, vaikka väitti ettei ole kuin omalla nimellään tänne kirjoitellut. Paskapuheet paljastuvat kyllä, jos niitä tarpeeksi harjoittaa.
En mä tiedä kannattaako sovitella... Suomessa on ainakin pahoinpitelyjutuissa niin pienet korvaukset, että jos vielä selviää ilman tuomiota maksamalla jotain pientä, ei kyllä oikeus toteudu. Toki suhteessa tekojen vakavuuteen nk. "kunnian"loukkausjutuissa ja talousjutuissa summat ovat Suomessa paljon isompia.
Sanoisin kuitenkin tässä tapauksessa, että käräjille vain, homma on katsottava loppuun asti ja kaveri pantava syömään sanansa "pohjanmaan kautta"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809