niin siis olisi kiva tietää mitkä teidän miesten mielestä ovat pahimmat mokat, jotka nainen voi heti alkututustumisen jälkeen tehdä, että kiinnostus lopahtaa kuin seinään.
kysymys miehille
13
5400
Vastaukset
- kuin se kuulostaakin
Liika innokkuus. Eli heti ollaan muuttamassa yhteen ja hankkimassa lapsia.
Toinen on tämän vastakohta eli liika innottomuus. - miksikö
sinun pitää kysellä noin pirun vaikeita.Miehet ja Naiset ovat erilaisia.Ei oikein voi vastata.Ole oma ittes,äläkä yritä "esittää"mitään.
- one woman
niin siis ihan mielenkiinnosta kysyn :) niin ja tuohon "miehet ja naiset ovat erilaisia"
niin tietysti ovat erilaisia ja sen takia juuri olisi kiva kuulla monta mielipidettä nimen omaan miehiltä
- Hese
"Mä oon niin seksuaalinen ihminen"
"Mikä sä oot horoskoopilta" Kun vastaan..
"Voi ei, me ei sovita yhteen"
"Luuletko olevas kovakin naistenmies"
"Minä, minä, minä..... - on pahinta
Ainakaan alussa ei pidä sanoo mitään negatiivista miehestä tai mistään tähän mieheen liittyvästä niinku harrastuksista, vaatteista, asunnosta, ulkonäöstä, "akateemisuudesta" tms Vaikka miehellä olis hyvä itsetunto niin se helposti iskee aika pahasti.
Antaa kuvan ettet oo oikein kiva ihminen.
Toinen moka on tietty se, et yrittää esittää et ei oo tosissaan tai on silleen tavoittamattomissa. Parempi sekin et alkaa heti suunnitteleen perheen perustamista. - Nyynä
"Tiiäkkös, mun edellinen poikaystävä oli ihan sun näkönen..."
Ja naiset muka viisaampia... - mannesmanne
niin pahaa, että homma loppuisi kuin seinään. Miestenkin on osattava nauraa itselleen, ja antaa naisten sanomisten mennä ohi.
Pahimmat mokat :
1) Nainen ei tee mitään, joten mies luulee että nainen ei ole kiinnostunut
2) Nainen tekee liikaa, joten mies käsittää tämän olevan jakorasia- mutta
retrieveri kirjoitti:
Pahimmat mokat :
1) Nainen ei tee mitään, joten mies luulee että nainen ei ole kiinnostunut
2) Nainen tekee liikaa, joten mies käsittää tämän olevan jakorasiamillainen kiinnostuksen ilmaiseminen on sitten siltä väliltä? Miten olla "sopivasti kiinnostunut?
- Pelehtiä toisen kanssa
...ja kertoa siitä. Jos mies näyttää pettyneeltä, niin perään nainen toteaa että "Eihän me vielä seurustella..." Seurustellessako se kunnioitus vasta alkaa? Höh.
- vastata
En pidä siitä. jos nainen suostuu heti ekallakerralla seksiin tai itse vaatii sitä. Mun mielestä ei pitokamaa, vaan kertakäyttö....
- Miesnäkökulmasta katsottuna
Toi helppo on tietysti maku asia. Jos nainen uskaltaa tehdä pienenkin aloitteen, ei tarvitse kuin hymyilevä huomioiva katse, niin siitä se lähtee.. Jos osaa antaa vastusta eikä ole vedätettävästi on kiinnostus jo tuplattu. Samalla täytyy tietysti huomioida toinen, eikä esim "kadota", "roikkua", "kikatella", jos on läsnä tilanteessa ja karismaa riittää, ei pitäisi olla vaikeata päästä alkuun. Seksin voi välttää hyvin vain sanomalla, ettei juuri tänään voi lähteä millään, mutta kiinnostaa jatkaa juttua myöhemmin. Pahin on että lähtee mukaan, mutta ei sitten kuitenkaan halua tehdä mitään muuta kuin nukkua farkut jalassa. En tiedä kuinka moni mies malttaa olla vonkaamatta siinä tilanteessa, sillä usein se on juuri se mitä nainen haluaa, eli antautua vonkaamisen päätteeksi. Vongatessaan miehet voivat vain toimia päämääriensä mukaisesti, siinä karisee helposti oma uskottavuus totaalisesti. Oma asia on miten haluaa tehdä, mutta naiset, jotka eivät tiedä mitä haluavat ovat valitettavasti pahimmasta päästä...
- jykä2006
Minua ainakin etoo, kun naiset alkaa kehuskella entisillä suhteillaan. Toinen asia mikä potuttaa on, kun nainen alkaa etsiä minusta vikoja tyyliin "olet vapaa, sinussa on jotain vikaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693