Sinä olet ihme!

deeku

Herra on puhunut mulle ihmeellisiä asioita tässä viimepäivinä. Tahdon jakaa tämän kanssasi, rakas veljeni ja sisareni - !

Kun Jumala loi esivanhempamme, Adamin ja Evan, olivat he täydellisiä, Luojansa kuvaksi luotuja, hänen suurimman rakkautensa kohteeksi. Sitten tuli syntiinlankeemus ja alkoi rappeutuminen ja särö ihmisen ja Jumalan välille.

Kuitenkin Jumala rakastaa sinua, ja Hän tahtoo ennallistaa suhteensa kanssasi jo täällä ajassa!

Sinussa virtaa Jumalan DNA! Kaikki muu on luotu meitä palvelemaan - enkelitkin.

Herra tahtoo antaa sinulle elävän rakkaussuhteen kanssaan, sinulla on oikeus olla - ja olet, Korkeimman Jumalan pappi ja lapsi.

Palkkalisesta Papiksi, palvelijasta Lapseksi.
TArkoitan tällä sitä, että Herra tahtoo sinun ja hänen välit - täyteen vapauteen ja lapsuuteen.
Hän tahtoo, että saat olla Iskän oma kulta, jolle hän tahtoo antaa vaan kaikkea hyvää!

Meille on annettu uskovina niiiin huikeita oikeuksia, ja Herra vaan odottaa että saisi valjastaa meidät täyteen mittaan Hänen tuntemisessaan!

Siunausta Jeesuksessa!

4

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Psalmi 139:14

    • Misunderstood

      eikös se mennyt niin että aatami tehtiin savesta ja maan tomusta?

      eikös me sillo kaikki olla jonkin tason hiekkakakkuja? xD

      • deeku

        Olisi mahtava, jos saisit oikeasti tietää, minkälaiseksi sut on alunperin tarkoitettu -
        Kuolemattomaksi, täydelliseksi, täydellisen kauniiksi ja hyväksi - puhtaaksi. Ilman suruja, vikoja, kipuja.

        Vain täydellistä rakkautta elävässä suhteessa oman Luojansa kanssa!

        Kun otin vastaan Jeesuksen - tai oikeastaan Jeesus minut, alkoi tuo ennallistamisprosessi elämässäni. Tosin olen keskeneräinen loppuun asti, koko tämän kauttakulkumatkan ajan.
        Mutta mua odottaa niin suunnaton kirkkaus, etten osaa edes aavistaa.

        Ja Jumala tahtoo sinutkin sinne yhteyteensä!

        Pyydä Jeesusta elämääsi, koita edes... voin taata, että teet parhaan ratkaisun.

        Ylös vuorelle Jumalan luo käy vain yksi tie, se on Jeesus - tosi Jumala itse.

        Rukoilen puolestasi.

        Siunausta Hänessä =@)


    • Misunderstood

      niin oot säkin aika ihme tyyppi.... oikestaan kaikki TE ootte...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe