MTV 3:n tulosruutu

Spordi

Eikö tulosruudun ns. toimittajilla ole mitään etiikkaa. Minkä tähden pitää ilmoittaa käynnissä olevan jääkiekon nuorten pronssiottelun väliaikatilanne varoittamatta.
Eikö riitä että he tekevät itse huonoja urheiluohjelmia, miksi pitää pilata asiantuntevienkin kanavien ohjelmista jännitys.
Tätä on tapahtunut kaikkien turnauksien/tapahtumien aikaan ja mikäli heidän järjenjuoksunsa oman toimintansa kehittämisessä on yhtä sujuvaa kuin toimittajansa urheilullisen näköisiä, tulee aina tapahtumaankin.
Ei ilmeisesti ole muuta keinoa kuin aina jonkin YLE:n televisioiman urheilutapahtuman alkaessa tyhjentää tv:n muistipaikka 3.

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -[ TK ]-

      Vittuako sitten tuijotat koko tulosruutua?!? Käsittääkseni ohjelman tarkoitus on juuri kertoa urheilu-uutisten tuloksia, vai olenko käsittäny koko ohjelman idean aivan väärin?...

    • sohvaperuna

      Kyllähän sitä voisi varoittaa etukäteen, että tulos aiotaan kertoa seuraavana, että ne, jotka eivät halua tietää, voi vaihtaa kanavaa. Olis aika reilua..Laita palautetta MTV3:lle, jos et ole sitä jo tehnyt. Olen kuullut monien muidenkin ärsyyntyvän samasta asiasta..

    • jarski

      Näin todellakin on. Kolmosen säälittävä urheilutoimitus on monta kertaa pilannut jännityksen kertomalla tuloksen ennen varsinaista lähetystä. Lisäksi urheilu on monessa lajissa aivan liian pääkaupunkipainotteista, esim. jääkiekossa keskitytään AINA Jokerien tai HIFK:n peleihin enemmän kuin muihin. Porttila taas on niin hyvää pataa kaikkien urheilijoiden kanssa että ihan itkettää katsoa niitä haastatteluja tyyliin "Mika sitä ja Mika tätä ja Jari sitä ja Jari tätä". YLEllä homma hoituu asiallisesti ja asiantuntevasti. Oon tätä mieltä!

      • anisun

        Miten on mahdollista, että raviohjasajien MM kisoissa Kanadassa toiseksi tulleesta Mika Forssia ei huomioitu mitenkään? Suomella kun ei juuri menestystä ole ollut MM - ym. urheilulajeissa ja pallopeleissä, mutta niistä kyllä jaksetaan jauhaa. Entä huippu ravuri Midnight Hour,n voitto Ruotsin suur tapahtumassa Åby storapriset! Raviurheilu on kuitenkin suomen toiseksi seuratuin laji!! Ja minäkähän laji tuo veikkaukselle eniten rahaa?


      • 5ves5t5e
        anisun kirjoitti:

        Miten on mahdollista, että raviohjasajien MM kisoissa Kanadassa toiseksi tulleesta Mika Forssia ei huomioitu mitenkään? Suomella kun ei juuri menestystä ole ollut MM - ym. urheilulajeissa ja pallopeleissä, mutta niistä kyllä jaksetaan jauhaa. Entä huippu ravuri Midnight Hour,n voitto Ruotsin suur tapahtumassa Åby storapriset! Raviurheilu on kuitenkin suomen toiseksi seuratuin laji!! Ja minäkähän laji tuo veikkaukselle eniten rahaa?

        Kuinka ravit liittyvät urheiluun?


    • Anonyymi

      Tolla yhdellä naikkosella on kuin hepan hampaat jotka ovat aina pihalla.
      Siksi ravit liippaa läheltä täälläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe