Blackie Lawless kuollut!

Waspari

32

3960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • facts first

      Ehti sankari jo ite kommentoimaan väärää uutista ja sano et hän keksis jotain omaperäisempää kuin auto-onnettomuus. Eli siis väärä hälytys, onneksi.

    • Mutteripää
      • levymyynti pitää

        Ne peittelee kuolemaa koska levy pitää julkaista. Kukaan ei ole nähnyt Blackietä itse sanovan mitään kommenttia.


      • .........
        levymyynti pitää kirjoitti:

        Ne peittelee kuolemaa koska levy pitää julkaista. Kukaan ei ole nähnyt Blackietä itse sanovan mitään kommenttia.

        hölmö, kuolemahan vaan lisää aina myyntiä...


      • ...täytyy olla
        levymyynti pitää kirjoitti:

        Ne peittelee kuolemaa koska levy pitää julkaista. Kukaan ei ole nähnyt Blackietä itse sanovan mitään kommenttia.

        Luulen, että Blackie on kuollut jo n. 23 vuotta sitten. Hän ei ole minulle koskaan naamatusten sanonut mitään, joten kuollut sen täytyy olla!


      • tipper gore ja Co
        ......... kirjoitti:

        hölmö, kuolemahan vaan lisää aina myyntiä...

        Ne on poliitikot päästäneet sen päiviltään, kun kuulivat että uusi levy sisältää taas vaarallisen poliittisen teeman.


    • Whitesnake73

      Huomenna Oulussa ja Pejantaina Jyväskylässä soittavan Waspin keikkoja ei ainakaan ole peruttu.
      Eikö jotain olisi uutisoitu myös Suomessa jos
      "uutinen"paikkansa pitäsi.
      Tuskin bändi soittaisi ilman laulajaa!!

      • ripulikakki

        Toivottavasti olisikin kuollut koska Wasp soittaa lätsynlätsyn paskaa musaa.
        Vituttaa muutenkin moinen wasp hypetys . Bändi jolla ei yhtään hyvää kappaletta ja Läski Lawless aivan kamala pullasorsas. Hyi vittu. 80-luvulla tehtiin paskaa musaa varsinkin heavymetal on tyhjänpäivästä surinaa....


      • ripulikakki kirjoitti:

        Toivottavasti olisikin kuollut koska Wasp soittaa lätsynlätsyn paskaa musaa.
        Vituttaa muutenkin moinen wasp hypetys . Bändi jolla ei yhtään hyvää kappaletta ja Läski Lawless aivan kamala pullasorsas. Hyi vittu. 80-luvulla tehtiin paskaa musaa varsinkin heavymetal on tyhjänpäivästä surinaa....

        aivan huippubändi. Millonkas sitten on parempaa metallia tehty jollei 80 luvulla? Sillä suurin osa 90 ja 2000 luvun bändeistä on aivan kaameeta sontaa.
        Eikä minun mielestä bändin jäsenien ulkonäkö liity millään tavalla musiikin laatuun, mutta taidatkin olla näitä tyyppejä jotka "kuuntelee" musiikkia ulkonäön perusteella.


      • waspari
        hell_patrol kirjoitti:

        aivan huippubändi. Millonkas sitten on parempaa metallia tehty jollei 80 luvulla? Sillä suurin osa 90 ja 2000 luvun bändeistä on aivan kaameeta sontaa.
        Eikä minun mielestä bändin jäsenien ulkonäkö liity millään tavalla musiikin laatuun, mutta taidatkin olla näitä tyyppejä jotka "kuuntelee" musiikkia ulkonäön perusteella.

        Juuri näin! Ne joiden mielestä musan pitää lähinnä näyttää hyvältä, kattelee sit Pussycat Dollssia ja Britney Spearssia. Ne joita musa kiinnostaa enempi, valkkaa artistit muilla meriiteillä. WASP on osoittanut kykynsä tehdä laatumetallia kasarityyliin peräti uudelle vuosituhannelle. Ihan joka kasaribändi ei voi sanoa samaa. Onneksi muutama bändi on siihen kyennyt, WASP yhtenä parhaista.


      • TOTCFUARTD
        hell_patrol kirjoitti:

        aivan huippubändi. Millonkas sitten on parempaa metallia tehty jollei 80 luvulla? Sillä suurin osa 90 ja 2000 luvun bändeistä on aivan kaameeta sontaa.
        Eikä minun mielestä bändin jäsenien ulkonäkö liity millään tavalla musiikin laatuun, mutta taidatkin olla näitä tyyppejä jotka "kuuntelee" musiikkia ulkonäön perusteella.

        Sen kyllä allekirjoitan, että Blackie on rustannut kautta uransa maukkaita ralleja - mutta en tuota väitettä 80-luvun metallin ylivertaisuudesta. Turhaa glorifiointia omasta mielestäni. Suurin osa kyseisen vuosikymmenen yhtyeistä häviää puhtailla musiikillisilla mittareilla monille myöhemmin aloittaneille ryhmille, mutta mielipiteitähän nämä vain...


      • kuulostaa monesti
        waspari kirjoitti:

        Juuri näin! Ne joiden mielestä musan pitää lähinnä näyttää hyvältä, kattelee sit Pussycat Dollssia ja Britney Spearssia. Ne joita musa kiinnostaa enempi, valkkaa artistit muilla meriiteillä. WASP on osoittanut kykynsä tehdä laatumetallia kasarityyliin peräti uudelle vuosituhannelle. Ihan joka kasaribändi ei voi sanoa samaa. Onneksi muutama bändi on siihen kyennyt, WASP yhtenä parhaista.

        paremmalta kuin joku vaikea sävellys. Kolmen soinnun punkkibiisikin voi potkia täysillä persiille. WASP:in Whild Childit ja Blind in Texasit on simppeleitä ja hyviä biisejä. Esim Alexi Laiho on hyvä soittaja , mutta sen tyylinen musiikki ei kolahda minuun ollenkaan.


      • tokatsu
        ripulikakki kirjoitti:

        Toivottavasti olisikin kuollut koska Wasp soittaa lätsynlätsyn paskaa musaa.
        Vituttaa muutenkin moinen wasp hypetys . Bändi jolla ei yhtään hyvää kappaletta ja Läski Lawless aivan kamala pullasorsas. Hyi vittu. 80-luvulla tehtiin paskaa musaa varsinkin heavymetal on tyhjänpäivästä surinaa....

        Sinähän puhut aivan asiaa,on kyllä niin vastenmielinen koko bändi.Pitäisi lailla kieltää.


    • HOS
    • waspari
    • Whitesnake73

      Käytyäni Oulussa ja Jyväskylässä Tarotin vuoksi,Waspin keikalla,voin todeta että kyllä Waspissa jengi on yhtä hengissä kun ennenkin..
      Onko se sitten hyvä asia onkin jo ihan eri asia..Ei ole mikään mun lemppari bändi!

      • hellsingissäkin

        Eilen kummitteli Hellsingin kulttuuritalollakin niin että oikein persiille potki!


      • Real Man
        hellsingissäkin kirjoitti:

        Eilen kummitteli Hellsingin kulttuuritalollakin niin että oikein persiille potki!

        W.A.S.P. veti taas tapansa mukaan playbackinä.
        Blackien laulut ja kitarat taustanauhalta.
        Stemmalaulut myös taustanauhalta.
        Timo Rautiainen oli ollut Jyväskylän keikalla ja poistunut salista kun oli huomannut että Blackie ei laula itse. On tuollainen aika yleisön kusetusta.


      • ...........
        Real Man kirjoitti:

        W.A.S.P. veti taas tapansa mukaan playbackinä.
        Blackien laulut ja kitarat taustanauhalta.
        Stemmalaulut myös taustanauhalta.
        Timo Rautiainen oli ollut Jyväskylän keikalla ja poistunut salista kun oli huomannut että Blackie ei laula itse. On tuollainen aika yleisön kusetusta.

        Muutama vuosi sitten Tampereella ei ainakaan ollut playback, oli nimittäin sen verran ääni painoksissa jonkun allergisen reaktion takia, että joutui pyytämään yleisön apua. Melko hyvän shown veti kuitenkin silloinkin. Viime kesän sauna keikalta pystyy ainakin sanomaan, että oli sen verran teknisiä ongelmia siinä kitarapuolella, että kitarat ei ainakaan tullu nauhalta.


      • kuulostanut
        Real Man kirjoitti:

        W.A.S.P. veti taas tapansa mukaan playbackinä.
        Blackien laulut ja kitarat taustanauhalta.
        Stemmalaulut myös taustanauhalta.
        Timo Rautiainen oli ollut Jyväskylän keikalla ja poistunut salista kun oli huomannut että Blackie ei laula itse. On tuollainen aika yleisön kusetusta.

        playbackiltä Jyväskylässä. Rautiainen kyllä oli siellä, sen näin kyllä. Ymmärsi varmaan lähteä helvettiin kun lavalla oli OIKEA muusikko..


      • Real Man kirjoitti:

        W.A.S.P. veti taas tapansa mukaan playbackinä.
        Blackien laulut ja kitarat taustanauhalta.
        Stemmalaulut myös taustanauhalta.
        Timo Rautiainen oli ollut Jyväskylän keikalla ja poistunut salista kun oli huomannut että Blackie ei laula itse. On tuollainen aika yleisön kusetusta.

        Tämä juttu on kuultu aiemminkin ja se ei naurattanut silloinkaan.

        Aikamoisen ärjy live-esitys oli Oulussa ja ei taatusti ollut playback. Sen huomaa jos on tarpeeksi hyvä korva.


      • G.G.Verni
        kuulostanut kirjoitti:

        playbackiltä Jyväskylässä. Rautiainen kyllä oli siellä, sen näin kyllä. Ymmärsi varmaan lähteä helvettiin kun lavalla oli OIKEA muusikko..

        Lue vaikka Rautaneidon ja Kissarmyfinlandin foorumeilta w.a.s.p. keskusteluista.
        Siellä kaikki olivat huomanneet että musa tuli nauhalta selkeästi.


      • wanha witsi
        Real Man kirjoitti:

        W.A.S.P. veti taas tapansa mukaan playbackinä.
        Blackien laulut ja kitarat taustanauhalta.
        Stemmalaulut myös taustanauhalta.
        Timo Rautiainen oli ollut Jyväskylän keikalla ja poistunut salista kun oli huomannut että Blackie ei laula itse. On tuollainen aika yleisön kusetusta.

        Se ettei jengi tiedä ettei blackie laula levylläkään kaikkia värssyjä, vaan jätkät laulaa osan, ei tajua sitä keikallakaan. sillon kun laulu jatkuu mutta blackie ei laula kannattaa katsoa basistia koska se laulaa silloin.


      • Whitesnake73
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Tämä juttu on kuultu aiemminkin ja se ei naurattanut silloinkaan.

        Aikamoisen ärjy live-esitys oli Oulussa ja ei taatusti ollut playback. Sen huomaa jos on tarpeeksi hyvä korva.

        Waspin kaikki 3 keikkaa vedettiin palybackina.Kyllä on säälittävää että Tarot joutuu lämmittelemään tällasta pelle bändiä.
        Waspin lämppäriks olis kelvannu parhaiten Matti Nykänen.Oli se senverran paskaa ainakin Jyväskylässä!!
        Kyllä taas saa olla ylpee Suomalais bändeistä.Niillä on ammattimaisuus kohdallaan,vaikka keikka oli supistettu 30 min ja oli toiminta lämppäriä kohtaan todellista pelleilyä.


      • jjjj
        Whitesnake73 kirjoitti:

        Waspin kaikki 3 keikkaa vedettiin palybackina.Kyllä on säälittävää että Tarot joutuu lämmittelemään tällasta pelle bändiä.
        Waspin lämppäriks olis kelvannu parhaiten Matti Nykänen.Oli se senverran paskaa ainakin Jyväskylässä!!
        Kyllä taas saa olla ylpee Suomalais bändeistä.Niillä on ammattimaisuus kohdallaan,vaikka keikka oli supistettu 30 min ja oli toiminta lämppäriä kohtaan todellista pelleilyä.

        Täytyypä kummankin bändin ei-fanina ja molemmat nähneenä/levyjä kuulleena todeta, että näistä kahdesta Tarot on siellä lämmittelyosastolla ja syystäkin. Waspilla on sentään muutama ikivihreä, Tarot sen sijaan on melkoisen tylsää mäiskettä.


    • Nautiskelija

      Oli muutes hyvä W.A.S.P in keikka eilen hesassa, Blackillä meni lujaa.

      • bändiä nähnyt

        livenä vaikka levyjä soittelin ahkerasti 80 - luvulla. Vaikea sanoa minkälainen livebändi.


      • .......
        bändiä nähnyt kirjoitti:

        livenä vaikka levyjä soittelin ahkerasti 80 - luvulla. Vaikea sanoa minkälainen livebändi.

        No sanotaanko, että vaihteleva. Joskus hyvä, joskus huono.


      • olen sitä mieltä
        ....... kirjoitti:

        No sanotaanko, että vaihteleva. Joskus hyvä, joskus huono.

        Niin, ei aina voi olla hyvin muillakaan. Muistan yhden laulajan suomessa joka väsy keskenkaiken esiintymisen ja niinollen piti usein taukoja. Oli kuulemma hyvä laulaja noin muuten.


      • Waspimimmi

        Joo, pelästyin ittekki pikkuse tuota uutista,
        ku miehellähän on ollu jotain sydänvaivoja,
        mut onneksi väärä hälytys!
        Pännii ihan vitusti se, ettei itse päässyt tsekkaan
        Waspin keikkaa.
        Oon uusi fani, joten Wasp ja Blackie rulettaa
        erittäin kovaa!


      • Jonathon
        Waspimimmi kirjoitti:

        Joo, pelästyin ittekki pikkuse tuota uutista,
        ku miehellähän on ollu jotain sydänvaivoja,
        mut onneksi väärä hälytys!
        Pännii ihan vitusti se, ettei itse päässyt tsekkaan
        Waspin keikkaa.
        Oon uusi fani, joten Wasp ja Blackie rulettaa
        erittäin kovaa!

        meidän W.A.S.P. -ihmisten joukkoon! Tiedä kuuluvasi astetta verran paremman musiikkimaun omaaviin :)


    • -------------------------

      Kuoliski se pirun penikka,voi vittu mitä rämpytystä.
      Suoraan helvetistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe