Mikä ihana yllätys olisi kun unelmiesi mies tulisi suoraan luoksesi ja kiertelemättä kaartelematta pyytäisi sinut treffeille. Ei tarvisi enää vain unelmoida. Sellaista rohkeutta kuka tahansa kunnioittaisi. Ujommat miehet taas voisivat vaikka jättää viestin työpöydällesi. Kutsua odotellen...
Suoraa puhetta naisille
11
3556
Vastaukset
- Jorma Rheinikainen
Luultavasti naiset katsoisivat kummissaan ja nauraisivat räkäisesti ja kertoisivat kavereilleen kuinka joku säälittävä luuseri kyttää ja ahdistelee.
Kohta he virittelevät ansan jossa tämä vielä tuntematon kaveri päättää antaa perverssille kyttääjälle opetuksen, ja esittää kiinnostunutta vain heittääkseen ensi"treffeillä" kylmää vettä miehen niskaan. Nyt on taas yksi säälittävä pelle ja perverssi luuseri nöyryytetty niin ettei varmasti ahdistele enää koskaan.
Näin se homma toimii, mitä ujompi mies sen parempi.- nic0le
Kuule, jos unelmieni mies tekisi minulle noin niinkun aloittaja mainitsi niin kiljuen lähtisin treffeille :D Ei tulis kyllä mieleenkään syytellä oma-aloitteista miestä perverssiksi luuseriksi, olkoon vaan niin että olen vanhanaikainen mutta tykkään jos mies tekee aloitteen. :) Ei se tee miehestä mitään kyttääjää.
- ei mikään ajatustenlukija
Tottapa puhuit. Siksipä tämänkin viestiketjun aloittaja saa haaveilla unelmamiehestään elämänsä tappiin saakka.
Epäselväksi muuten jäi se, että mistä voi tietää olevansa jonkin naisen unelmamies?
ettei naisista näy päälle päin se että olenko heidän unelmamiehensä :D
- arvoshtelja
Tyhmä kysymys, naisillehan tehdään aloitteita jatkuvasti, ja joukkoon mahtuu varmasti se unelmienkin mies.
Kyse ei ole siis mistään ihanasta yllätyksestä vaan odotettavissa olevasta tapahtumasta. Sitä ennen voi tietysti torjua kaikkia "ei-unelmien miehiä" mitä moninaisimmilla tavoilla.- Rehellisesti
...että naiselle menee pupu pöksyyn, (Iik! Mä kuolen!) nainen menee täysin puihin, hätääntyy, panikoi ja mumisee jotain epäselvää jonka mies tulkitsee torjunnaksi. Mies vetää herneen nenäänsä, katkeroituu ja vetäytyy kuoreensa. Nainen säikähtää missattua tilaisuutta ja yrittää paikata sitä mollaamalla miestä tyttökavereilleen. (Ette usko mitä yks sika yritti eilen...) Todellisuudessa nainen syyttelee itseään että joutui tuolla tavalla yllätetyksi. (Miksi mä en sanonut sille silleen että...) Lopulta nainen järkeilee asian niin että koko soppa oli miehen syytä, vetää herneen nenäänsä, katkeroituu ja vetäytyy kuoreensa.
Ja näin he elävät kumpikin tahoillaan onnettomina elämänsä loppuun saakka ellei joku yllättävä koukku heitä heitä enenmmän tai vähemmän onnelliseen parisuhteeseen. - Näin on
Rehellisesti kirjoitti:
...että naiselle menee pupu pöksyyn, (Iik! Mä kuolen!) nainen menee täysin puihin, hätääntyy, panikoi ja mumisee jotain epäselvää jonka mies tulkitsee torjunnaksi. Mies vetää herneen nenäänsä, katkeroituu ja vetäytyy kuoreensa. Nainen säikähtää missattua tilaisuutta ja yrittää paikata sitä mollaamalla miestä tyttökavereilleen. (Ette usko mitä yks sika yritti eilen...) Todellisuudessa nainen syyttelee itseään että joutui tuolla tavalla yllätetyksi. (Miksi mä en sanonut sille silleen että...) Lopulta nainen järkeilee asian niin että koko soppa oli miehen syytä, vetää herneen nenäänsä, katkeroituu ja vetäytyy kuoreensa.
Ja näin he elävät kumpikin tahoillaan onnettomina elämänsä loppuun saakka ellei joku yllättävä koukku heitä heitä enenmmän tai vähemmän onnelliseen parisuhteeseen.kuulostaa kyllä aivan todelliselta elämältä. Hmm....kommunikointi vaikeuksiako ?
- mutta
haaveilen silti, arvostan suorapuheisuutta, sellainen reipas asenne, ei mitään lällättelyjä (ootpa niiiin kaunis nainen että blaa blaa). Kävelkää mua kohti hymyillen pilke silmäkulmassa ja pyytäkää treffeille. Saataan katsoa hetken suu auki ja olitpa minkänäköinen tahansa niin teet vaikutuksen. Olipa vastaukseni mikä tahansa niin pidän sinua kuitenkin hyvänä tyyppinä.
- Ja sitten
kerrotaan kavereille, miten se nainen kehtasi tulla semmosta esittämään. onkohan se puutteessa?
- Casper, ystävällinen lakana
Miehillä on hyvä syy lähestyä naisia vain doupattuina. Jokainen mies ainakin pers'kutinan tasolla tietää, että miehen ainoa tehtävä maailmassa on saada naista (eli tehdä lapsia). Kaikki muu toiminta on vain tätä päämäärää kohti auttavia tukitoimia, kuten treffeillä käyminen, hygieniasta huolehtiminen, syöminen, hengittäminen etc.
Siksipä suurin mahdollinen epäonnistuminen ja loukkaus on saada pakit joltakin naiselta. Miehellä on niin paljon pelissä (koko hyvyys miehenä ja itsetunto), että harvasta on tekemään mitään suoria aloitteita naisille kirkkaassa päivänvalossa ja todistajien läsnäollessa.- kokemus...
on, että sen jälkeen kun mies on saanut "pakit", kun nainen tosiaan menee paniikkiin, koska ei luota mieheen, elämä on vaikeeta tämän kanssa. Varsinkin jos ttäytyy olla päivittäin tekemisissä.Mikään ei ole niin kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321