ostin vivaron ja rakensin hyllyt; mallia ikea.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=15&langId=-13&parentCats=15561*15639&productId=43852&chosenPartNumber=90057600
Tuon hyllyn "tikas" osat sirkelillä puoliksi ja yhistää osat peräkkäin ja se on siinä.
Massiivipuuhyllylevyt.
19 ekee ja ei paljon kannata ite rakennella.
toki metalliset tonnin hyllyt on eri maata mut tuo ikean hylly välttää kun kuljetan siinö muutamia sähkötyökaluja ja muutama 3l maalipurkkia.
hyllyvinkki pakuun!
5
7070
Vastaukset
- TDS-jani
Itse tein pari vuotta sitten Primastariin hyllyt halpahallin peltihyllyistä. Kaksi hyllyä maksoi 25e yhteensä. Niissä on se hyvä puoli, että kun hyllyt kääntää ympäri, niin kantattu peltireuna toimii hyvin liukuesteenä. Tosin tein pienestä alumiinilatasta vahvisteen pitkälle reunalle kanttiin (popparilla kiinni), jotta se ei nyrjähtänyt tavaran painosta. Lisäksi laitoin vielä päätyihin vanerivahvisteen, jotta pystyin jättämään tavaratilan keskimmäisen puolen hyllytolpat pois (pystyy viemään n. 300mm paksun nipun rakennuslevyjä lattialla, kun ei ole hyllyntolpat haittona). Tarvikkeisiin meni siis yhteensä max. 30e (vanerit oli hukkapaloja) ja töitä pari tuntia. olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun.
- noista
Hyvistä vinkeistä.
- turvallisuus ensin
katoppa kolariturvallisuudesta video mitäs käy hyllyille 60km/h tapahtuvan kolarin yhteydessä http://www.lav.fi/#!sortimo-videot/cs5a
- *pakumies*
Ei koske mua kun en kolaroi tuolla tavalla.
- duccato
Näytti ettei noita tsi-hyllyjä oltu kiinnitetty ollenkaan auton koriin. Ei kai kukaan jätä hyllyjä kiinnittämättä, johan ne tiukassa kurvissa jo kaatuu. Kyllä oli niin hakemalla haettu ettei tosikaan. No mainoshan se olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460