elikkä. olen viimeisen parin vuoden aikana hengittänyt satunnaisesti erittäin raskaasti.
Tällä tarkoitan sitä että pienikin rasitus aikaansaa hittaahkon sisäänhengityksen, ha hyvin nopean uloshengityksen.
Armeijassa minulla todettin lievä rasitusastma, ja määrättiin beclomet, ja buventol lääkitys, (toinen 2x aamuin ja illoin, toinen rasitukseen, en muista kumminpäin se oli)
Armeijan jälkeen en tarvinnut lääkitystä ollenkaan vaikka työni oli satunnaisittain hyvinkin raskasta. (pääsin armeijasta -02)
Nykyään teen hyvinkin raskasta työtä, ilman lääkitystä ja jaksan melko hyvin, ei hengen ahdistusta.
Nykyään kumminkin joskus tulee hetkiä (tai kohtauksia) jolloin henki ei meinaa kulkea ollenkaan, ja tämä siis levossa. silloin menee 5-30 min. istuen paikallaan, leväten, ja hengitys on todella raskasta.
Lihisin viime vuonna liki 30kg. (hyvin kevyt työ)ja tänä vuonna olen laihtunut yli 10kg. (työpaikan vaihto, jälleen raskasta työtä) ongelma on tullut viimeise puolen vuoden aikana.
Ajattelin kysyä täältä, että mitä epäilette, ennen kuin menen lääkäriin
hengästyminen
2
514
Vastaukset
- plösösyndikkaa
Jos rasvaprosenttisi on korkeahko ja lihaskuntosi mitä on, eipä
ihme, että väliin hengästyttää.
Kuten sanot lääkärintutkimukset antavat asiallisempaa pohjaa tilanteeseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275