elikkä. olen viimeisen parin vuoden aikana hengittänyt satunnaisesti erittäin raskaasti.
Tällä tarkoitan sitä että pienikin rasitus aikaansaa hittaahkon sisäänhengityksen, ha hyvin nopean uloshengityksen.
Armeijassa minulla todettin lievä rasitusastma, ja määrättiin beclomet, ja buventol lääkitys, (toinen 2x aamuin ja illoin, toinen rasitukseen, en muista kumminpäin se oli)
Armeijan jälkeen en tarvinnut lääkitystä ollenkaan vaikka työni oli satunnaisittain hyvinkin raskasta. (pääsin armeijasta -02)
Nykyään teen hyvinkin raskasta työtä, ilman lääkitystä ja jaksan melko hyvin, ei hengen ahdistusta.
Nykyään kumminkin joskus tulee hetkiä (tai kohtauksia) jolloin henki ei meinaa kulkea ollenkaan, ja tämä siis levossa. silloin menee 5-30 min. istuen paikallaan, leväten, ja hengitys on todella raskasta.
Lihisin viime vuonna liki 30kg. (hyvin kevyt työ)ja tänä vuonna olen laihtunut yli 10kg. (työpaikan vaihto, jälleen raskasta työtä) ongelma on tullut viimeise puolen vuoden aikana.
Ajattelin kysyä täältä, että mitä epäilette, ennen kuin menen lääkäriin
hengästyminen
2
516
Vastaukset
- plösösyndikkaa
Jos rasvaprosenttisi on korkeahko ja lihaskuntosi mitä on, eipä
ihme, että väliin hengästyttää.
Kuten sanot lääkärintutkimukset antavat asiallisempaa pohjaa tilanteeseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483593Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta713582Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k451839- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400