Pakkomielle vai mikä, mutta jostain syystä laitan ja olen aina laittanut kengän ensin oikeaan jalkaan ja sitten vasta vasempaan. Suurin osa tuttavistani toimii tasan päinvastoin. Onkohan tähän olemassa jokin järkeenkäypä selitys, siis siihen että oikea kenkä ensin?
Sama ilmiö toistuu lahkeitten kanssa...siis laitan tietysti ensin housut ja sitten kengät, mutta oikea lahje ensin.
Kumpi kenkä ensin?
15
657
Vastaukset
- Aplari_
mul ainaki menee vasen kenkä ensin.. mut housuja laittaessa menee silleen tyylikkäästi jalat yhtä aikaan;)
- Aplari_
mul ainaki menee vasen kenkä ensin.. mut housuja laittaessa menee silleen tyylikkäästi jalat yhtä aikaan;)
- Laardibonanza
Kumman kengän laitat oikeaan jalkaan ensin? Itse olen kokeillut kaikkea ja huomannut, että leveä lännenlokarin käynti vaatii kengät vääriin jalkoihin, omiin kylläkin.
*I was born a rambling man.... tilulei* - hehe
enpä ole koskaan rekisteröinyt kumman jalan kengän laitan ensin tai kumman housunlahkeen laitan ensin jalkaan ;D
Se on minun kirjoissani sarjaa "turhaa tietoa", ei ole mitään väliä lopputuloksen kannalta kumman jalan laitan ensin, varmaan jokin satunnaislukugeneraattori arpoo kumpi menee ensin :D- Vanhapiika
Sama juttu. Mitä väliä sillä on kumman jalan laittaa ensin kenkään, hyvänen aika! Kylläpä täällä on paljon turhia kysymyksiä ja näihin turhiin kysymyksiin valtava määrä vieläkin turhempia vastauksia. Onko tässä kaikessa enää mitään tolkkua?
- Ei mikään turha vastaaja
Vanhapiika kirjoitti:
Sama juttu. Mitä väliä sillä on kumman jalan laittaa ensin kenkään, hyvänen aika! Kylläpä täällä on paljon turhia kysymyksiä ja näihin turhiin kysymyksiin valtava määrä vieläkin turhempia vastauksia. Onko tässä kaikessa enää mitään tolkkua?
Et ole sattunut huomaamaan et tää on huuhaa-palsta joten kaikki tämmöset ovat täällä ihan normaaleja kysymyksiä. Kaikella on merkityksensä, kysy vaik Miina Äkkijyrkältä.
- Mikä se äsken olikaan?
Vanhapiika kirjoitti:
Joku perkele varasti viestini! Saata... suomi24!
- Vanhapiika
Ei mikään turha vastaaja kirjoitti:
Et ole sattunut huomaamaan et tää on huuhaa-palsta joten kaikki tämmöset ovat täällä ihan normaaleja kysymyksiä. Kaikella on merkityksensä, kysy vaik Miina Äkkijyrkältä.
On se kumma että kaikenlaisille pitää olla omat palstansa. Ennen käytiin kirkossa, nykyään syljeskellään kadulla tai häiriköidään intternetissä. Kumma kun varttuneempi ei saa ihmetellä nykyistä menoa ilman että muka ovelasti siitä sitten piruillaan.
- kippari
on aina niin kiire että pitää hypätä housuihin ja kenkiin eli kummatkin yhtäaikaa;=)
- Zippo
sillä merkitystä kumman kengän laittaa ensin jalkaan kun vääriin jalkoihin ne menee kumminkin (ainakin mulla).
- tyttölapsi
vain paremmin onnistuu. Jos satun olemaan jossakin ihan ihme asennossa ronkkimassa kenkääni jostain kauempaa, laitan jalkaani ensin sen kengän, joka helpoimmin on saatavilla.
Harvoin mä edes kiinnitän huomiooni siihen, kumpaan jalkaan kenkä ensin sujahti:)
Toivottavasti sä löydät arvoitukseesi hyvän selityksen...
Ootko muuten oikee vai vasenkätinen?- Dot
Kukaan ei ole niin viisas kuin toinen ihminen: minähän olen kuin olenkin vasenkätinen! Siinä selitys takaperoiselle lahje/pläägä -pukemiselle. Kiitos, tyttölapsi, sait suomut putoamaan silmiltäni - ensin oikeasta, sitten vasemmasta;)
Jotkut kuulemma laittavat molemmat kengät yhtäaikaa, se vaatii jo sorminäppäryyttä kerrakseen. - Dot
Kukaan ei ole niin viisas kuin toinen ihminen: minähän olen kuin olenkin vasenkätinen! Siinä selitys takaperoiselle lahje/pläägä -pukemiselle. Kiitos, tyttölapsi, sait suomut putoamaan silmiltäni - ensin oikeasta, sitten vasemmasta;)
Jotkut kuulemma laittavat molemmat kengät yhtäaikaa, se vaatii jo sorminäppäryyttä kerrakseen. - tyttölapsi
Dot kirjoitti:
Jotkut kuulemma laittavat molemmat kengät yhtäaikaa, se vaatii jo sorminäppäryyttä kerrakseen.voiko olla niinkin kätevää ihmistä, joka laittaa molemmat kengät samaan aikaan. Jotkut "lipokkaat" ymmärrän, mutta kaikki siitä monimutkaisempi menee yli ymmärtämykseni:(
- Anonyymi00015
Enpä ole moista ajatellut
Mutta sen nakin olen oppinut että lääkäri soittelee näitä
Halvaus potilas liitetään kampaajan kautta
Syöpä potilas takin kautta
Kärsineiden kautta poliisi haluaa avioeron
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks785884Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1094263Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää1113680- 1233042
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri742606Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1642412Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1202140Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu471888En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131595Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos221505