Kumpi kenkä ensin?

Dot

Pakkomielle vai mikä, mutta jostain syystä laitan ja olen aina laittanut kengän ensin oikeaan jalkaan ja sitten vasta vasempaan. Suurin osa tuttavistani toimii tasan päinvastoin. Onkohan tähän olemassa jokin järkeenkäypä selitys, siis siihen että oikea kenkä ensin?
Sama ilmiö toistuu lahkeitten kanssa...siis laitan tietysti ensin housut ja sitten kengät, mutta oikea lahje ensin.

15

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aplari_

mul ainaki menee vasen kenkä ensin.. mut housuja laittaessa menee silleen tyylikkäästi jalat yhtä aikaan;)

• Aplari_

mul ainaki menee vasen kenkä ensin.. mut housuja laittaessa menee silleen tyylikkäästi jalat yhtä aikaan;)

• Laardibonanza

Kumman kengän laitat oikeaan jalkaan ensin? Itse olen kokeillut kaikkea ja huomannut, että leveä lännenlokarin käynti vaatii kengät vääriin jalkoihin, omiin kylläkin.

*I was born a rambling man.... tilulei*

• hehe

enpä ole koskaan rekisteröinyt kumman jalan kengän laitan ensin tai kumman housunlahkeen laitan ensin jalkaan ;D
      Se on minun kirjoissani sarjaa "turhaa tietoa", ei ole mitään väliä lopputuloksen kannalta kumman jalan laitan ensin, varmaan jokin satunnaislukugeneraattori arpoo kumpi menee ensin :D

• Vanhapiika

Sama juttu. Mitä väliä sillä on kumman jalan laittaa ensin kenkään, hyvänen aika! Kylläpä täällä on paljon turhia kysymyksiä ja näihin turhiin kysymyksiin valtava määrä vieläkin turhempia vastauksia. Onko tässä kaikessa enää mitään tolkkua?

• Ei mikään turha vastaaja
        Vanhapiika kirjoitti:

Sama juttu. Mitä väliä sillä on kumman jalan laittaa ensin kenkään, hyvänen aika! Kylläpä täällä on paljon turhia kysymyksiä ja näihin turhiin kysymyksiin valtava määrä vieläkin turhempia vastauksia. Onko tässä kaikessa enää mitään tolkkua?

Et ole sattunut huomaamaan et tää on huuhaa-palsta joten kaikki tämmöset ovat täällä ihan normaaleja kysymyksiä. Kaikella on merkityksensä, kysy vaik Miina Äkkijyrkältä.

• Mikä se äsken olikaan?
        Vanhapiika kirjoitti:

Joku perkele varasti viestini! Saata... suomi24!

• Vanhapiika
        Ei mikään turha vastaaja kirjoitti:

Et ole sattunut huomaamaan et tää on huuhaa-palsta joten kaikki tämmöset ovat täällä ihan normaaleja kysymyksiä. Kaikella on merkityksensä, kysy vaik Miina Äkkijyrkältä.

On se kumma että kaikenlaisille pitää olla omat palstansa. Ennen käytiin kirkossa, nykyään syljeskellään kadulla tai häiriköidään intternetissä. Kumma kun varttuneempi ei saa ihmetellä nykyistä menoa ilman että muka ovelasti siitä sitten piruillaan.

• kippari

on aina niin kiire että pitää hypätä housuihin ja kenkiin eli kummatkin yhtäaikaa;=)

• Zippo

sillä merkitystä kumman kengän laittaa ensin jalkaan kun vääriin jalkoihin ne menee kumminkin (ainakin mulla).

• tyttölapsi

vain paremmin onnistuu. Jos satun olemaan jossakin ihan ihme asennossa ronkkimassa kenkääni jostain kauempaa, laitan jalkaani ensin sen kengän, joka helpoimmin on saatavilla.
      Harvoin mä edes kiinnitän huomiooni siihen, kumpaan jalkaan kenkä ensin sujahti:)

Toivottavasti sä löydät arvoitukseesi hyvän selityksen...

Ootko muuten oikee vai vasenkätinen?

• Dot

Kukaan ei ole niin viisas kuin toinen ihminen: minähän olen kuin olenkin vasenkätinen! Siinä selitys takaperoiselle lahje/pläägä -pukemiselle. Kiitos, tyttölapsi, sait suomut putoamaan silmiltäni - ensin oikeasta, sitten vasemmasta;)
        Jotkut kuulemma laittavat molemmat kengät yhtäaikaa, se vaatii jo sorminäppäryyttä kerrakseen.

• Dot

Kukaan ei ole niin viisas kuin toinen ihminen: minähän olen kuin olenkin vasenkätinen! Siinä selitys takaperoiselle lahje/pläägä -pukemiselle. Kiitos, tyttölapsi, sait suomut putoamaan silmiltäni - ensin oikeasta, sitten vasemmasta;)
        Jotkut kuulemma laittavat molemmat kengät yhtäaikaa, se vaatii jo sorminäppäryyttä kerrakseen.

• tyttölapsi
        Dot kirjoitti:

voiko olla niinkin kätevää ihmistä, joka laittaa molemmat kengät samaan aikaan. Jotkut "lipokkaat" ymmärrän, mutta kaikki siitä monimutkaisempi menee yli ymmärtämykseni:(

• Anonyymi00015

Enpä ole moista ajatellut
      Mutta sen nakin olen oppinut että lääkäri soittelee näitä
      Halvaus potilas liitetään kampaajan kautta
      Syöpä potilas takin kautta
      Kärsineiden kautta poliisi haluaa avioeron

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      280
      3488
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      22
      1948
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      34
      1578
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      139
      1109
    6. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      72
      1059
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1044
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      91
      918
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      201
      776
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      737
    Aihe