Lopullinen ratkaisu

Jami369

Ehkä olisi tulevaisuutta ajatellan järkevämpää koettaa estää Islamin leviäminen eurooppaan kuin koittaa antaa niskalaukausta kristinuskolle.

Loppujen lopuksi eihän tämä krisselipelleily juurikaan kenenkään elämää rajoita vaikka täysin järjetöntä touhua onkin.

Allahin saapuessa pohjolaan voi sen sijaan mennä monikin asia täysin uusiksi, eikä välttämättä hyvällä tavalla.

Kuinka tämä sitten kävisi, ei mitään tietoa.

17

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kalaa tulee?

      "Pohjan kuningas vastaan Etelän kuningas", on raamatussa ennustettu että tälläinen taistelu käydään, onko se etelän ja pohjolan uskontojen, poliittisen vai taloudellisen vallan yhteen otto, vai kaikkien näiden yhteinen, sen aika näyttää, mutta ennustuksessa eteläinen maailma lopulta voittaa, pohjoisen ensin hetken oltua 'niskanpäällä'!

      • Trubaduuri

        Tuo ennustus mitä ilmeisimmin koski Makedonian ja Egyptin välistä sotaa jonka A. Suuri voitti ja joka johti toiseen suureen koitokseen, jonka Makedonia ja Egypti yhdessä hävisi Roomalle, joka puolestaan jossakin vaiheessa mureni yhdistyneiden Arabialais-emiirien edessä, Profeetta Muhamedin johdolla. Ja vasta kaiken tämän jälkeen tilanne on nyt tämä, jotta pohjoisen pallonpuoliskon asukkaat ovat elintasokilpailun ehdottomassa kärkikastissa ja niin myös he tulevat siellä pysymään, kunnes tulee lopullinen loppu. Joka puolestaan on ilmoitettu Johanneksen ilmestyskirjassa melkoisen täsmällisesti. Ja näin ollen, voittajia tulee olemaan Luoja, taivaallinen Isä ja ihmisen Poika sekä kaikki he ihmiset, jotka ovat olleet Luojalle uskollisia elämänsä aikana.


      • aina uudestaan?
        Trubaduuri kirjoitti:

        Tuo ennustus mitä ilmeisimmin koski Makedonian ja Egyptin välistä sotaa jonka A. Suuri voitti ja joka johti toiseen suureen koitokseen, jonka Makedonia ja Egypti yhdessä hävisi Roomalle, joka puolestaan jossakin vaiheessa mureni yhdistyneiden Arabialais-emiirien edessä, Profeetta Muhamedin johdolla. Ja vasta kaiken tämän jälkeen tilanne on nyt tämä, jotta pohjoisen pallonpuoliskon asukkaat ovat elintasokilpailun ehdottomassa kärkikastissa ja niin myös he tulevat siellä pysymään, kunnes tulee lopullinen loppu. Joka puolestaan on ilmoitettu Johanneksen ilmestyskirjassa melkoisen täsmällisesti. Ja näin ollen, voittajia tulee olemaan Luoja, taivaallinen Isä ja ihmisen Poika sekä kaikki he ihmiset, jotka ovat olleet Luojalle uskollisia elämänsä aikana.

        Toistaako poliittiset ja maallisen vallan edustajat tämän saman tänä aikana?


      • Trubduuri
        aina uudestaan? kirjoitti:

        Toistaako poliittiset ja maallisen vallan edustajat tämän saman tänä aikana?

        Maallinen valta toimii tietysti kaikilla elämän osa-alueilla melkein saman kaavan mukaan, elikkä puoluepoliittisen vallankäytttäjien päätöksiä voi itse kukin seurata kaikista näistä meidän tämän nykyisen ajanjakson tiedotusvälineistä, ja sitten omien tulkintojen teko jääkin tutkiskelijan omalla kontolle kokonaan. Siis, kyllä he kaikki tietyssä mielessä toistavat, mutta vain itseään vrt. historian aikajanaa ja tehtyjä tekoja! Eikä se tietenkään lopun jälkeen enää toimi millään tavalla, eikä tasolla.


    • Noin pääsääntöisesti näyttäisi olevan, että uskonnollinen tyhjiö täyttyy. Täyttyminen tapahtunee suurimman paineen suunnasta. Eli nähdäkseni olet oikeilla jäljillä Suomen tilanteessa.

      Tsekki on nyt mielenkiintoinen maa, missä kirkkoihin kuuluvia on vain jotain 30%. Saas nähdä, miten kehitys etenee siellä. Muissa itäblokin maissa ateistishenkisen kauden jälkeen kirkot (Albaniassa moskeijat) ovat elpyneet.

      • yhdistelmä joka joillakin elää lujassa.

        Tuollaiseen ei kai auta kuin yleinen hyvä koulutus- ja elintaso, jolla voidaan hillitä asiaa koska valtaosa ihmisistä kuitenkin pysyy suht järjissään.

        Mutta kuten olemme nähneet, suomessakaan emme ole asiasta vapaita, vaan n. 10% kansasta todella on yössä (terveisiä vaan Järvenpäähän), onneksi loput 90% pitää homman lapasessa.


    • purje

      niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi. Ap.t. 16:31 . Et menetä mitään, mutta saat lahjaksi iankaikkisen elämän. Jeesus sanoo aina: älä pelkää! Hänen omiensa ei tarvitse pelätä mitään, vaikka kohtaisikin marttyyrikuoleman uskonsa vuoksi:iankaikkinen elämä odottaa ilman huolia ja murheita... kannattaa harkita, vakavasti! :D

      • Jami369

        ollakseen totta. Iänkaikkinen elämä.. ei kuulosta kovin realistiselta eihän?

        Miksi juuri Jeesus olisi oikeassa eikä esim Muhammed tai Buddha?

        Jos jumala olisi olemassa ja väitetyn kaltainen, olisin varma että kaikki saisivat iankaikkisen elämän. Mikään kaikkiviisas ei kiduttaisi iäisesti ihmistä siitä syystä ettei usko vanhaan satuun.

        "Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on?"


      • Jami369 kirjoitti:

        ollakseen totta. Iänkaikkinen elämä.. ei kuulosta kovin realistiselta eihän?

        Miksi juuri Jeesus olisi oikeassa eikä esim Muhammed tai Buddha?

        Jos jumala olisi olemassa ja väitetyn kaltainen, olisin varma että kaikki saisivat iankaikkisen elämän. Mikään kaikkiviisas ei kiduttaisi iäisesti ihmistä siitä syystä ettei usko vanhaan satuun.

        "Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on?"

        että Jeesus on herrojen Herra, kuningasten Kuningas. Hän antoi henkensä Golgatalla puolestamme. Jumala herätti hänet kuolleista. Jeesus elää tänä päivänä. Hän vahvistaa armon evankeliumin julistamisen ihmeillä ja merkeillä: Ihmisiä tulee uskoon kaiken aikaan, jopa muslimeja ja hinduja. Sairaita paranee. Kuolleita herää eloon... Jeesuksen usko riittää, aina ja jokaiselle, joka vain ottaa vastaan.


      • Jami369
        purje kirjoitti:

        että Jeesus on herrojen Herra, kuningasten Kuningas. Hän antoi henkensä Golgatalla puolestamme. Jumala herätti hänet kuolleista. Jeesus elää tänä päivänä. Hän vahvistaa armon evankeliumin julistamisen ihmeillä ja merkeillä: Ihmisiä tulee uskoon kaiken aikaan, jopa muslimeja ja hinduja. Sairaita paranee. Kuolleita herää eloon... Jeesuksen usko riittää, aina ja jokaiselle, joka vain ottaa vastaan.

        osaa keskustella järkevästi.


      • Jami369 kirjoitti:

        osaa keskustella järkevästi.

        mutta lupaan tehdä parannusta ja opetella... :D


      • Nasse.
        Jami369 kirjoitti:

        osaa keskustella järkevästi.

        että krisselin jumala on tehnyt seuraajistaan niin vaatimattomia, mitä älyn määrään ja ymmärrykseen tulee.

        Pelkkiä trubiksia ja purjeita, frihetejä


      • Nasse. kirjoitti:

        että krisselin jumala on tehnyt seuraajistaan niin vaatimattomia, mitä älyn määrään ja ymmärrykseen tulee.

        Pelkkiä trubiksia ja purjeita, frihetejä

        kilvoituksen paikka, kuulehan ystävä kallis. Ilman Jeesusta en pärjäisi päivääkään.


      • Jami369
        purje kirjoitti:

        kilvoituksen paikka, kuulehan ystävä kallis. Ilman Jeesusta en pärjäisi päivääkään.

        harhallasi itsesi ruodussa. Mites sitten me muut jotka pärjäämme erinomaisesti ilman jeesusta koko elämämme?


      • Jami369 kirjoitti:

        harhallasi itsesi ruodussa. Mites sitten me muut jotka pärjäämme erinomaisesti ilman jeesusta koko elämämme?

        kuinkas on iankaikkisuuden laita? En minä pelkästään tämän lyhyen n.80 vuoden ajan turvaa Jeesukseen, vaan tähtäimessä on iankaikkinen elämä, joka alkoi silloin, kun tulin uskoon.

        Siis tosi pitkän tähtäimen suunnitelma, joka on totta, jo nyt.


      • Jami369
        purje kirjoitti:

        kuinkas on iankaikkisuuden laita? En minä pelkästään tämän lyhyen n.80 vuoden ajan turvaa Jeesukseen, vaan tähtäimessä on iankaikkinen elämä, joka alkoi silloin, kun tulin uskoon.

        Siis tosi pitkän tähtäimen suunnitelma, joka on totta, jo nyt.

        ensin päästä sinne 80, joka tosin sekin on suomalaisen naisen oletetun eliniän alapuolla.

        Kai tiedä että mikään ei ole ikuista? et edes sinä vaikka itseäsi niin tärkenä pidäkin, ja kaveriasi jeesusta.


      • Jami369 kirjoitti:

        ensin päästä sinne 80, joka tosin sekin on suomalaisen naisen oletetun eliniän alapuolla.

        Kai tiedä että mikään ei ole ikuista? et edes sinä vaikka itseäsi niin tärkenä pidäkin, ja kaveriasi jeesusta.

        että taivas on paikka, jossa ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe