Tuloksia

.rookie

Pankaahan rehellisiä tuloksia tänne niin saan vähän vertailla... Itellä penkki 120kg mave 205kg takakyykkyyssä tekniikka hakusessa ei uskalla kokeilla maximeja etukyykky 150kg. Treeniä 1kk takana ikä 25v paino 90 pituus 172cm

14

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not...

just joo..

• Mikä...

on hauskaa

• pesu-sieni
        Mikä... kirjoitti:

on hauskaa

varmaan toi 150kg etukyykky 1kk treenillä, ja penkkikin on aika utopinen

• uskoa
        pesu-sieni kirjoitti:

varmaan oon niin hyvä sitte!!!!!!! penkki oli kuukausi sitte 110 mave 190 ja etukyykky 130 aluksihan tulokset nousee nopeasti.

• uskoa
        pesu-sieni kirjoitti:

yritin kirjoittaa

• sama juttuhan
        uskoa kirjoitti:

yritin kirjoittaa

se on tsiisuksen kanssa. Uskon ja en usko. Uskotko sinä`?

• taas...

asiallinen keskusteluyritys vit...ksi

• kylläpähän taas

oli todella asiallinen keskusteluviritys..

• jarilind

Asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen:

Kisatulokset: Kyykky 245- penkki 175- veto 240

Salitulokset: kyykky 260- penkki 190- veto 245

Ei kummosia ,mutta onpahan ihan virallisia nuo kisoissa tehdyt. Oma paino haarukassa vähän auki 100kg ja tommonen 108kg tällä hetkellä.Eli olen kisannut sekä alle 100kg että alle 110kg sarjassa.
      Ikää on kertynyt 41 vuotta ja olen harrastanut kokolailla 20 vuotta. Kisannut olen vajaan 10 vuotta. Omaksi huviksi ja toisten kiusaksi;> )

• Vastauksista!!!

Tuo varmaan tuo kilpailutausta ja ikäki vähän asiallisuutta näihin viesteihin... Miten oot muuten pärjänny. Miten muuten ammattilaisen mielipide tuloksiin?? Kyykky on varmasti tarpeeksi syvä, useimmiten aloittelijoille sanotaan ettei ole. Vähän vielä epäilyttää oma voimataso vaikka moni onkin kehunut ja ei ole uskonut että vasta kk treeniä on takana. Mainittakoon vielä että farmarikävelyä olen kokeillut 110kg salkuilla noin 15m pääsi eteenpäin ja 65kg vauhti oli jo aika kova.Renkaanpyörityksessä 380kg ei aivan pyörähdä hiukan pienempi menee en tiedä painoa.No kuitenkin tarkotus olis jatkaa hommaa joka tuntuu omalta ja katotaan sitten mitä tehään.Voimanosto tai vahvamieslajit kyllä kiinnostaa.

• jarilind
        Vastauksista!!! kirjoitti:

Tuo varmaan tuo kilpailutausta ja ikäki vähän asiallisuutta näihin viesteihin... Miten oot muuten pärjänny. Miten muuten ammattilaisen mielipide tuloksiin?? Kyykky on varmasti tarpeeksi syvä, useimmiten aloittelijoille sanotaan ettei ole. Vähän vielä epäilyttää oma voimataso vaikka moni onkin kehunut ja ei ole uskonut että vasta kk treeniä on takana. Mainittakoon vielä että farmarikävelyä olen kokeillut 110kg salkuilla noin 15m pääsi eteenpäin ja 65kg vauhti oli jo aika kova.Renkaanpyörityksessä 380kg ei aivan pyörähdä hiukan pienempi menee en tiedä painoa.No kuitenkin tarkotus olis jatkaa hommaa joka tuntuu omalta ja katotaan sitten mitä tehään.Voimanosto tai vahvamieslajit kyllä kiinnostaa.

Noi kisat joissa olen käyny on kansallisia kisoja ja vahvamieskisat samoten. SM-kisat kyllä houkuttelee kokeilla joskus. Aikaahan on;>)
        Olen pärjännyt joskus surkeasti, joskus ihan OK.
        Muutama pytty on kaapissa. Voimanosto on hyvä pohja myös vahvamieskisoihin. Se on kuitenkin ihan oma lajinsa. Me järkättiin itsekin kisoja ennen. Voikkaan Vahvin-kisat. Ne järjestettiin muistaakseni neljänä kesänä. Ei enää moneen vuoteen. Ne oli tarkoitettu "jokamies"-voimailijoille. Nykyään kaikki kisat alkaa olemaan "ammattilaisten" kisoja. Jatka ilman muuta voimailua, oli se sitten voimanostoa tai vahvamiestouhua. Molemmat hienoja ja vaativia lajeja. Muista kuunnella omaa kehoasi! Se on kaikkein tärkein neuvo ,jonka olen itse saanut ja se pitää paikkansa 100%:sti.

• mörkö73

eipä kummosia itelläkään...;o) kyykky 180kg,penkki 130kg ja mave 210kg...nämä raw-tuloksia. hiluilla himpun verran enemmän.. ikää 33v pituus 171cm ja painoa 97kg(läski...TIKKU) jos tohon penkkiin sais vaik 20kg lisää ni hyvä tulisi...mut kuten Sakke joskus on sanonu: veivatkaa pojat veivatkaa!! :0D

• -.,,-,-.,-.,-,.

Penkki 115kg, Kyykky 150kg, Mavesta ei tietoo,mut satasella kympin sarja.
      Ikää 27v Pituus 168cm Paino 70kg.
      Treeniä takana n. 6 vuotta.

• Nimetön

penkki on 95 kg, maastaveto on 120 kg ja takakyykky on 100 kg. olen treenannu 4 vuotta, mutta niista kaksi on kehonrakennus treeniä. Olen 162 cm pitkä ja painan 68 kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe