Hifk-vitsejä 10

mies savosta

Kolme lätkäfania oli matkalla matsiin kun yksi heistä huomasi jalan törröttävän tien vierellä olevasta pusikosta. Kolmikko meni katsomaan ja löysi puskasta tajuttomana makaamasta alastoman, viinalta haisevan naisen. Jokerifani päätti suojella naisen yksityisyyttä laittamalla lippalakkinsa tämän oikean rinnan päälle. TPS:n kannattaja seurasi esimerkkiä ja asetti oman fanilippiksensä naisen vasemman rinnan suojaksi. HIFK-fani seurasi kollegojensa puuhia ja laittoi lopuksi oman lippiksensä naisen haarovälin päälle. Paikalle soitettu poliisi alkoi tutkia juttua. Aluksi hän poimi ylös Jokerilippiksen ja teki muistiinpanoja lehtiöönsä. Sitten hän poisti TPS-lätsän ja teki lisää muistiinpanoja. Sen jälkeen hän tarttui HIFK-lakkiin, nosti sen haarovälin päältä ja näytti hämmästyneeltä. Poliisi laittoi lakin takaisin, nosti sen uudelleen, eikä näyttänyt vieläkään tyytyväiseltä. Niinpä hän toisti toimenpiteen vielä kolmannen kerran. - Mitä hemmetin pelleilyä tämä oikein on? HIFK-fani hiiltyi. Taidat olla aika pervo tapaus! Vai etkö ole ennen naisen jalkoväliä nähnyt?
- Olen kyllä, konstaapeli vastasi rauhallisesti. En vain ollut uskoa näkemääni. Kas, tämä oli ensimmäinen kerta, kun löysin HIFK:n lakin alta jotain muuta kuin mulkun.

32

8834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

      Kaksi poikaa lämäili kiekkoa maaliin helsinkiläiskaukalossa, kun yhtäkkiä paikalle säntää iso dobermanni suu vaahdossa. Hurtta yrittää purra toista pojista, mutta poika on nopea ja ehtii kopauttaa siltä tajun kankaalle mailallaan. Iltapäivälehden reportteri oli sattumalta kävellyt puistossa ja hän riensi poikien luo jäälle. Todettuaan koiran kuolleeksi hän kääntyi sen nitistäneen pojan puoleen.
      - Mikä lööppi! lehtimies intoili. Jokerifani pelasti itsensä ja ystävänsä vesikauhuisen pedon kynsistä!
      - En kyllä ole mikään Jokerifani, urhea kiekonpelaaja korjasi. Kannatan HIFKiä.
      Lehtimies mietti hetken ja sanoi sitten:
      - Nuorisorikollinen nuiji lemmikin raa'asti hengiltä puistossa!

      • mies savosta

        Mitä HIFK:n jääkiekkoilijat todella tarkoittavat?

        SM-liiga taas käynnistyy, ja joka pelin jälkeen on odotettavissa samat kootut selitykset. Tässäpä niiden tulkintaopas.
        1. Pelataan vaan peli kerrallaan ja katsotaan kuinka pitkälle se riittää. - Emme kyllä ikinä voita ketään tällä porukalla).
        2. Lähdemme pelaamaan omaa peliämme. - Kumpaan suuntaan me hyökätään, hei?
        3. Samaa leipää nekin syö. - Mutta onkohan niillä paremmat pillerit?
        4. Sama se on kuka tulee seuraavaksi vastaan, kaikki ne on voitettava. - Mitähän sitä tekisi kesälomalla?
        5. Kovaa saa pelata, kunhan pelaa puhtaasti. - Tule vielä saatana kerran, niin katkon kätesi!
        6. Emme me maalivahtiin tänään kaaduttu. - Miten voi voittaa, jos on tuollainen imuri maalissa?
        7. Tuomari oli puolueellinen. - Puolustettiin päin p:tä ja jouduttiin koko ajan rikkomaan.
        8. Nyt tilanne nollataan ja huomenna mennään taas sata lasissa. - En jaksa enää peliäkään, olen lopussa!
        9. Pelaan vuosi kerrallaan niin kauan kun se tuntuu hyvältä. - Onneksi kalju ei näy kypärän alta!
        10. En pelaa lätkää rahasta, vaan rakkaudesta lajiin. - Hei kundit, onko ykkönen ja kuusi nollaa miljoona vai kuusi miljoonaa?


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        Mitä HIFK:n jääkiekkoilijat todella tarkoittavat?

        SM-liiga taas käynnistyy, ja joka pelin jälkeen on odotettavissa samat kootut selitykset. Tässäpä niiden tulkintaopas.
        1. Pelataan vaan peli kerrallaan ja katsotaan kuinka pitkälle se riittää. - Emme kyllä ikinä voita ketään tällä porukalla).
        2. Lähdemme pelaamaan omaa peliämme. - Kumpaan suuntaan me hyökätään, hei?
        3. Samaa leipää nekin syö. - Mutta onkohan niillä paremmat pillerit?
        4. Sama se on kuka tulee seuraavaksi vastaan, kaikki ne on voitettava. - Mitähän sitä tekisi kesälomalla?
        5. Kovaa saa pelata, kunhan pelaa puhtaasti. - Tule vielä saatana kerran, niin katkon kätesi!
        6. Emme me maalivahtiin tänään kaaduttu. - Miten voi voittaa, jos on tuollainen imuri maalissa?
        7. Tuomari oli puolueellinen. - Puolustettiin päin p:tä ja jouduttiin koko ajan rikkomaan.
        8. Nyt tilanne nollataan ja huomenna mennään taas sata lasissa. - En jaksa enää peliäkään, olen lopussa!
        9. Pelaan vuosi kerrallaan niin kauan kun se tuntuu hyvältä. - Onneksi kalju ei näy kypärän alta!
        10. En pelaa lätkää rahasta, vaan rakkaudesta lajiin. - Hei kundit, onko ykkönen ja kuusi nollaa miljoona vai kuusi miljoonaa?

        - Pääsin jäähalliin töihin ja sain maailman helpoimman homman, HIFK:n kannattaja kertoo kaverilleen. Minun ei ole tarvinnut vielä tehdä yhtään mitään.
        - Mitä se sellainen työ on? toinen epäilee.
        - Minun pitää vaihtaa numerot taululle, kun HIFK tekee maalin.


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        - Pääsin jäähalliin töihin ja sain maailman helpoimman homman, HIFK:n kannattaja kertoo kaverilleen. Minun ei ole tarvinnut vielä tehdä yhtään mitään.
        - Mitä se sellainen työ on? toinen epäilee.
        - Minun pitää vaihtaa numerot taululle, kun HIFK tekee maalin.

        HIFK:n jääkiekkoilija oli jo kauan ihmetellyt veljensä toimia. Veljellä oli tapana viedä tyttöjä autollaan syrjäiselle metsätielle. Pikkuveli päätti ottaa asiasta selvää ja piiloutui isoveljen auton takaluukkuun. Veli otti tytön kyytiin ja ajoi metsätielle. Siellä hän kysyi tytöltä:
        - Haluatko vai et?
        Tyttö vastasi kieltävästi, jolloin isoveli sanoi:
        - Siinä tapauksessa minä otan auton ja sinä saat kävellä kotiin.
        Seuraavana päivänä HIFK:n jääkiekkoilija pyysi naapurin Liisaa kanssaan metsätielle. Jääkiekkoilija kyyditsi Liisan maastopyörällään samalle syrjäiselle paikalle ja kysyi:
        - Haluatko vai et?
        Liisapa halusikin. HIFKiläinen empi hetken, kunnes hän sanoi rehvakkaasti:
        - Siinä tapauksessa sinä otat pyörän ja minä kävelen kotiin.


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        HIFK:n jääkiekkoilija oli jo kauan ihmetellyt veljensä toimia. Veljellä oli tapana viedä tyttöjä autollaan syrjäiselle metsätielle. Pikkuveli päätti ottaa asiasta selvää ja piiloutui isoveljen auton takaluukkuun. Veli otti tytön kyytiin ja ajoi metsätielle. Siellä hän kysyi tytöltä:
        - Haluatko vai et?
        Tyttö vastasi kieltävästi, jolloin isoveli sanoi:
        - Siinä tapauksessa minä otan auton ja sinä saat kävellä kotiin.
        Seuraavana päivänä HIFK:n jääkiekkoilija pyysi naapurin Liisaa kanssaan metsätielle. Jääkiekkoilija kyyditsi Liisan maastopyörällään samalle syrjäiselle paikalle ja kysyi:
        - Haluatko vai et?
        Liisapa halusikin. HIFKiläinen empi hetken, kunnes hän sanoi rehvakkaasti:
        - Siinä tapauksessa sinä otat pyörän ja minä kävelen kotiin.

        Urheilutoimittaja haastatteli HIFK:n pelaajaa ja kysyi:
        - Olen huomannut, että viidessätoista viimeisessä ottelussasi olet saanut jäähyn minuuttia ennen ottelun loppua. Onko tämä sattumaa?
        - Ei se ole sattumaa. Haluan päästä ensimmäisenä pukuhuoneeseen.
        - Miksi ensimmäisenä? toimittaja uteli.
        - Pari kertaa olen tullut pukuhuoneeseen viimeisenä, ja silloin on kaikki oluet jo juotu...


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        Urheilutoimittaja haastatteli HIFK:n pelaajaa ja kysyi:
        - Olen huomannut, että viidessätoista viimeisessä ottelussasi olet saanut jäähyn minuuttia ennen ottelun loppua. Onko tämä sattumaa?
        - Ei se ole sattumaa. Haluan päästä ensimmäisenä pukuhuoneeseen.
        - Miksi ensimmäisenä? toimittaja uteli.
        - Pari kertaa olen tullut pukuhuoneeseen viimeisenä, ja silloin on kaikki oluet jo juotu...

        - Miksi HIFK:n pelaajat eivät uskalla pelata korttia?
        - Koska he pelkäävät Ässiä ja Jokereita.


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        - Miksi HIFK:n pelaajat eivät uskalla pelata korttia?
        - Koska he pelkäävät Ässiä ja Jokereita.

        - Miksi Dave Stathos käyttää aurinkorasvaa niskassaan?
        - Punalamppu palaa selän takana niin usein.


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        - Miksi Dave Stathos käyttää aurinkorasvaa niskassaan?
        - Punalamppu palaa selän takana niin usein.

        - Miten HIFKin maalivahdit valitaan?
        - Joukkueen johto menee yläasteen pihalle ja se valitaan, kenellä reppu heiluu eniten.


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        - Miten HIFKin maalivahdit valitaan?
        - Joukkueen johto menee yläasteen pihalle ja se valitaan, kenellä reppu heiluu eniten.

        - Mitä yhteistä on HIFK:lla ja impotenssilla?
        - Molemmat sohii luukulla, muttei saa mitään aikaan.


      • KALLE
        mies savosta kirjoitti:

        - Mitä yhteistä on HIFK:lla ja impotenssilla?
        - Molemmat sohii luukulla, muttei saa mitään aikaan.

        OLIPAS HYVIÄ JUTTUJA,LISÄÄ KIITOS?


      • tässä
        KALLE kirjoitti:

        OLIPAS HYVIÄ JUTTUJA,LISÄÄ KIITOS?

        Hifk;n maalivahti oli turhaantunut elämäänsä ja päätti tehä itsarin.
        Moke meni junaradan viereen ja aiko hypätä
        junan alle,mutta juna meni LÄNGISTÄ.


      • Jokerifani
        KALLE kirjoitti:

        OLIPAS HYVIÄ JUTTUJA,LISÄÄ KIITOS?

        HIH nää on hyviä,olisiko lisää?PS.HIFK on paska


      • jokerit4454

        hei hifk-fani meeppäs muualle sulle tarkotetuille friikkien sivuille huutelemaa


      • jokeri poika
        mies savosta kirjoitti:

        - Mitä yhteistä on HIFK:lla ja impotenssilla?
        - Molemmat sohii luukulla, muttei saa mitään aikaan.

        Opettaja kysyi mitä oppilaiden isät tekevät työksi kaikki vastasivat paitsi pete opettaja kysyi peteltä mitä hänen isänsä tekee työksi pete sanoi minun isäni on homo strippari homobaaarissa opettaja suuttui petelle ja kysyi uudestaan mitä hänen isänsä tekee työksi pete vastasi en kehdannut sanoa että minun isäni pelaa hifkissä


    • jokerittt

      hifk perseestä

    • jkblcjxcv hxv

      mistä voi ostaa big time rus levyjä kertokaa pliis

      • jokeri poika

        Hifk itkee kun jokerit pääsee parempaan liigaan


    • jokerit forever

      hifkit on ******* nuolijoita koko poppoo

      • hifk on paska

        Kyllä jokerit is the best


    • Pissa på jokerit

      vittu nää on paskoja -,- hifki fani kyllä olen, ja ihan uteliasuutta tulin katsomaaan. Pari sai hymyilemään, mutta narri vitsit on parempia...

      • jokeri poika

        Hei pissa på poika jokerit nauraa hifkille kun mamman poijat ei saa mitään aikaan


      • ifk fani

        Oon samaa mieltä pissa på jokerit vois narrifanit painuu v***uun tällasilta palstoilta niitte vitsit on paskoja i am ifk fan forever keksiskö mitään jäätävää jokerivitsii ai nyt mä keksin lumikki hessu ja notre damen kellonsoittaja menivät taikapeilin luo lumikki kysyi kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin oi sinä lumikki sinä olet maassa kaunehin sitten hessu kysyi kuka on maassa tyhmin oi hessu sinä olet maailman tyhmin sitten tuli kellon soittaja ken on maailmassa rumin kellon soittaja kysyi kuka on hjallis harkimo


    • jokers

      SAATANAN HIFK FANI MEE SINNE JUMALAN SELÄN TAAKSE PASKOMAA.SUN EI VITTU TARVI TULLA TÄNNE VITTU EGOILEMAA SIIT ROSKA JOUKKUEEST JOKERI VITSIT ON KYL VÄLIL OIKEITA MITKÄ ON TOTTA ESM MIHIN JOKEREILLE MENEE KAIKKI RAHA ;MAILOIHIN VITTU HIFKI EI SAA EES MAILAA KATKI SAATANA. PS;HYVÄ Kilpeläinen=)

    • Narrit voi painuu sinne sinne mistä NS Pomoki on kotosin Eli sipoon rannasta et älkää te helvetin pellet aukoko päätä.. Stadista on vaan yks jengi ja se on Suuri ja mahtava HIFK.. !!!

      • KangstaJokeri

        Pissa på ifk. KATO HOMO SARJATAULUKKOO! HIFK= HOMOT ILMAN FYYSISTÄ KUNTOA! Ja JOUKKO ONNETTOMIA KAUKALOON EKSYNEITÄ RUNKKAREITA ILMAN TAITOA ei ole totta, katso sarjataulukkoo vitun homo julli saatana äitis ja isäs oli vitun tyhmii ku ei käyttäny kortsuu saatana ku sut sai... Teki tommosen homo Jullikannattajan.....


    • pöndeläinenjuntti

      hihhiihhiii kylläpä te pääkaupunkiseudun pojat ja tytöt ootte hassuja.

      • paskatjoukkueet

        Mitä yhteistä on kaikilla HIFK- ja Jokerivitseillä?

        - Ne on kaikki totta.


    • jokers aina

      mitä hifk tekee kun ne saa kiekon-kakkaavat housuunsa

    • moccapaIa

      Mikä on julli?

    • sdfgpio

      Hifk maalivahti oli elämässään juopotellut, tapellut ja harrastanut miltei kaikkia syntejä. Kuoltuaan hän tuli taivaan portille ja kertoi Pietarille olevansa entinen HIFK maalivahti, johon Pietari totesi heti, että tervetuloa, sillä sinä olet elämässäsi joutunut todella kärsimään.

    • jokeri fani

      hifk on ***** Jokerit on parhaita

    • JOKERIT AINA

      HIFK ON PERSEESTÄ ETTEKÖ YMMÄRRÄ SUOMEN LAKIA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe