Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka runttasi 25,5 prossaan.
"Polttonesteiden ja sähkön hinnat nousivat vuoden ensimmäisellä neljänneksellä verrattuna viime vuoden vastaavaan ajankohtaan, kertoo Tilastokeskus."
Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
16
1144
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Oikea markkinahinta bensalle on tällä hetkellä 70 senttiä litralta.
Gasoline (RBOB Futures)
-----------------------
Price: 3.0547 USD/gallon
FX: 0.8666 USD/EUR
SI: 0.6993 EUR/liter - Anonyymi00002
Persut riikkaruohon johdolla vihaavat Suomen kansaa.
- Anonyymi00014
Riikka runnoi talouskasvun, hallituksen taloustietous alkaa viimein vaikuttaa, punikit repii peliverkkarinsa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Riikka runnoi talouskasvun, hallituksen taloustietous alkaa viimein vaikuttaa, punikit repii peliverkkarinsa.
Satuilua öyhötyksesi.
- Anonyymi00003
Häpeällistä.
- Anonyymi00004
Kovia nousuprosentteja. Tänään nosti korkojakin.
- Anonyymi00005
Purra haluaa Kansan kyykkyyn!
- Anonyymi00008
Myös olut oli Marinin kaudella edullisempaa huollmatta 3 snt kaljaveroalesta. Kaikki on kallistunut tällä kauhukabinettikaudella.
- Anonyymi00009
Olen ihan järkyttynyt miten kallista kaikki on suomen maassa. Ollaanko maata ajamassa todelliseen konkurssiin vai öljysheikkien asuinmaaksi. Pian pois. Hei sitten.
- Anonyymi00015
Suomen talous ollaan tarkoituksella kaatamassa porvaripolitiikkojen toimesta,jotka ottavat käskynsä rikkailta pankkiireilta.Kun talous on kaadettu totaalisesti heikentämällä ostovoimaa,annetaan suomi velkojen panttina pankkiireille.Suomea hallitsee saatanallinen hallitus.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Suomen talous ollaan tarkoituksella kaatamassa porvaripolitiikkojen toimesta,jotka ottavat käskynsä rikkailta pankkiireilta.Kun talous on kaadettu totaalisesti heikentämällä ostovoimaa,annetaan suomi velkojen panttina pankkiireille.Suomea hallitsee saatanallinen hallitus.
Fakta.
- Anonyymi00010
voi ei meillä menisi tosi hyvin kun emme menisi joka paikkaan mukaan ,,, maailman pelastaja ; köyhien maiden auttaja , koulujen rakentaja köyhiin maihin, sotaa kärsivän maan ja niiden ihmisten auttaminen 100 % sesti attelepa ite kun saat kaiken toisesta maasta sinut lennätetään sinne ja heti ensimmäisenä tukku käteen käy ostaa vähän hilloa ,,, no eipä tuo mitään mutta kun seuraavaa populaatio astuu johtamaan mitä veikkaat polttoaineen hinnaksi olisko jotain ,,, voisko olla totta 3,5 euroa litraa mutta kun näin käy jiin jokainen lopettaan ajamisen luonto säästyy eikö ookkin ihanaa ,, muustahan ne ei haluu tietää mitään ja asuntolainojen korko hyppää 5,6 % ei kai tuollakaan ole väliä,,,
- Anonyymi00011
Köyhillä ei kassa kestä.
- Anonyymi00012
Miksi Riikka vihaa suomalaisia?
- Anonyymi00013
Joo, olutkin piti halventua, se ei meille käy puolueen mukaan. No mites on?
- Anonyymi00016
Ei vaan tuo bensan hinta ole romahtanut maailmallakaan.
Gasoline (RBOB Futures)
-----------------------
Price: 2.8724 USD/gallon
FX: 0.8616 USD/EUR
SI: 0.6538 EUR/liter
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711860
- 831328
- 114973
- 96861
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66716Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29552
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42544