Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Anonyymi-ap

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka runttasi 25,5 prossaan.

"Polttonesteiden ja sähkön hinnat nousivat vuoden ensimmäisellä neljänneksellä verrattuna viime vuoden vastaavaan ajankohtaan, kertoo Tilastokeskus."

16

1144

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikea markkinahinta bensalle on tällä hetkellä 70 senttiä litralta.

Gasoline (RBOB Futures)
      -----------------------
      Price: 3.0547 USD/gallon
      FX: 0.8666 USD/EUR
      SI: 0.6993 EUR/liter

• Anonyymi00002

Persut riikkaruohon johdolla vihaavat Suomen kansaa.

• Anonyymi00014

Riikka runnoi talouskasvun, hallituksen taloustietous alkaa viimein vaikuttaa, punikit repii peliverkkarinsa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Riikka runnoi talouskasvun, hallituksen taloustietous alkaa viimein vaikuttaa, punikit repii peliverkkarinsa.

Satuilua öyhötyksesi.

• Anonyymi00003

Häpeällistä.

• Anonyymi00004

Kovia nousuprosentteja. Tänään nosti korkojakin.

• Anonyymi00005

Purra haluaa Kansan kyykkyyn!

• Anonyymi00008

Myös olut oli Marinin kaudella edullisempaa huollmatta 3 snt kaljaveroalesta. Kaikki on kallistunut tällä kauhukabinettikaudella.

• Anonyymi00009

Olen ihan järkyttynyt miten kallista kaikki on suomen maassa. Ollaanko maata ajamassa todelliseen konkurssiin vai öljysheikkien asuinmaaksi. Pian pois. Hei sitten.

• Anonyymi00015

Suomen talous ollaan tarkoituksella kaatamassa porvaripolitiikkojen toimesta,jotka ottavat käskynsä rikkailta pankkiireilta.Kun talous on kaadettu totaalisesti heikentämällä ostovoimaa,annetaan suomi velkojen panttina pankkiireille.Suomea hallitsee saatanallinen hallitus.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Suomen talous ollaan tarkoituksella kaatamassa porvaripolitiikkojen toimesta,jotka ottavat käskynsä rikkailta pankkiireilta.Kun talous on kaadettu totaalisesti heikentämällä ostovoimaa,annetaan suomi velkojen panttina pankkiireille.Suomea hallitsee saatanallinen hallitus.

Fakta.

• Anonyymi00010

voi ei meillä menisi tosi hyvin kun emme menisi joka paikkaan mukaan ,,, maailman pelastaja ; köyhien maiden auttaja , koulujen rakentaja köyhiin maihin, sotaa kärsivän maan ja niiden ihmisten auttaminen 100 % sesti attelepa ite kun saat kaiken toisesta maasta sinut lennätetään sinne ja heti ensimmäisenä tukku käteen käy ostaa vähän hilloa ,,, no eipä tuo mitään mutta kun seuraavaa populaatio astuu johtamaan mitä veikkaat polttoaineen hinnaksi olisko jotain ,,, voisko olla totta 3,5 euroa litraa mutta kun näin käy jiin jokainen lopettaan ajamisen luonto säästyy eikö ookkin ihanaa ,, muustahan ne ei haluu tietää mitään ja asuntolainojen korko hyppää 5,6 % ei kai tuollakaan ole väliä,,,

• Anonyymi00011

Köyhillä ei kassa kestä.

• Anonyymi00012

Miksi Riikka vihaa suomalaisia?

• Anonyymi00013

Joo, olutkin piti halventua, se ei meille käy puolueen mukaan. No mites on?

• Anonyymi00016

Ei vaan tuo bensan hinta ole romahtanut maailmallakaan.

Gasoline (RBOB Futures)
      -----------------------
      Price: 2.8724 USD/gallon
      FX: 0.8616 USD/EUR
      SI: 0.6538 EUR/liter

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 171
      1860
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1328
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      973
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      861
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      716
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      552
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      544
    Aihe